Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Eräs misu sai kyllä laittamaan popot jalkaan ja tilaamaan aika nopeasti taksin, kun kertoi, että oli edellisenä viikonloppuna raivostunut jollekin miehelle siitä, kun tämä oli työntänyt 69:ssä sormensä misun peppuun. Oli puraissut miehen lerssistä pienen palan pois. Kummasti lakkasi panettamasta.
Hyvin tehty tytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kännissä alettiin mieheni kanssa puhua vanhoista noloista seksikokemuksista, se lähti itse asiassa siitä kun paljastin tippuneeni yhden kundin sängystä ja lyöneeni pääni patteriin niin että verta tuli ja seksi jäi siihen (pystymme puhumaan tälläisistä asioista sillä on järjetöntä olla mustasukkainen jostain 20 vuotta vanhasta panosta). Mies kertoi sitten naisesta jonka oli iskenyt baarista ja olivat lähteneet naisen asunnolle kun se oli ollut kävelymatkan päässä. Eteinen oli ollut täynnä haisevia roskapusseja ja nainen oli selittänyt että jos ne vie parvekkeelle niin harakat repii. Sitten olivat siirtyneet makkariin ja sänky oli ollut täynnä kuivunutta oksennusta, nainen oli vain tokaissut että hänellä oli ollut migreeni eikä omista monia lakanoita mutta ei hätää se on kuivunut jo! Oli pokkana heittänyt alasti ja kömpinyt sinne oksennuksen sekaan, mies oli kääntynyt kannoillaan ja juossut karkuun :D
Tavallaan kyllä surullista, tulee mieleen pahat mt-ongelmat.
Kai sinä teit huoli-ilmoituksen sosiaalitoimelle? Kun tuollainen ihminen tarvitsee apua, ei hyväksikäyttäjiä.
Huoli-ilmoitus tuntemattomasta ihmisestä, josta kuulee ensimmäisen kerran 20 vuotta myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa ymmärrän paremmin viimeisimmän treffimiehen ihmettelyä siitä miten olen voinut säilyä sinkkuna useamman vuoden.
Itseltä kun ei löydy lääkityksiä, päihdeongelmia, tupakkatuotteita eikä eläimiä, pari tavallista lasta, toivottuja, yhdestä isästä. Koti ei ole aina tiptop, koska lapsiperhe, eikä sisustuslehdestä perintöhuonekaluineen, mutta suht siisti kuitenkin, ei tiskivuoria tai roskaa ympäriinsä. En ole hippi enkä neurootikko, ihan suht tavallinen tyyppi.Eläinrakkaus ei ole mikään vika ihmisessä.
Olen mieluummin eläinrakas kuin niin kovin 'tavallinen' joka suhteessa.
En halua eläimiä siksi koska haluan vapaampaa, sotkuttomampaa ja halvempaa elämää. En silti halveksi niitä joilla eläimiä on, moni vaan on täällä kertonut eläinten olevan turn-off.
Suht tavallinen ei tarkoita että olisin tapettin hukkuva kukkanen kuitenkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotkuinen asunto, vaatekasoja joka paikassa ja yleinen siivottomuus. Se kertoo aika paljon asukkaasta ja elämän hallinnasta.
Mulla välillä kämppä räjähtää käsiin, koska en ehdi siivota enkä muutenkaan oo sellainen "kaikki aina heti takaisin paikoilleen" -ihminen. Hommat jää aina väkisin kesken, kun työt häiritsee harrastuksia jne.
Sanoisin, että kohdallani tää ei kuitenkaan kerro huonosta elämänhallinnasta. Mulla on vaativa työ, jonka hoidan hyvin ja tienaankin aika mukavasti. Lisäksi on muutamia omia sivuprojekteja, joista yritän saada tasaista sivutuloa. Lisäksi olen urheilun harrastaja, ja käytän viikossa noin 5 h treenaamiseen. Olen hyvässä kunnossa aina ja ympäri vuoden.
Mulla on myös lapsia, joiden harrastuskuljetuksiin ja ruokkimiseen ym. käytän vielä aika paljon aikaa, vaikka he ovatkin jo aika isoja.
Arvotan esimerkiksi terveellisen ja monipuolisen ruuan valmistamisen sekä omasta kunnosta huolehtimisen ainaisen nurkkien hinkkaamisen edelle.
Oon huomannut, että niillä tutuillani, joilla koti aina kiiltää ja on tip top, ei oo välttämättä hirveesti muita harrastuksia. Se koti on ikäänkuin harrastus. Mulle koti on lähinnä tukikohta, josta käsin toimitaan.
Tai sitten toiset ovat tehokkaampia kuin toiset. Minulla oli melkein joka ilta harrastuskuskauksia tai yhdistysten kokouksia ja aina oli koti vähintäänkin siisti, ei välttämättä tip top tietenkään aina.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?
Takuuehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kuvottavinta on jos naisella on tussutupporoskis kylppärissä joka sitten lemuaa koko vessassa.
🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyllä pölyssä näkyvät selvät jäljet, kun on tuikkukuppeja tönitty edestakaisin laidasta toiseen.
Ja olohuoneessa kevätverhot syksyllä, ja nekin rypyssä, kuin selvästi maanisen haromisen jäljiltä. Epäironisesti pyörähdin 360 astetta, löin popot takaisin jalkaan ja otin sutarilähdöt eteisessä.
Kevätverhot? What the f---!
Oho, mulla on samat verhot ympärivuoden, varmaan olis sekin sitten turn off :) ja ehkä hyllylläkin joskus voipi olla vähän pölyä.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kuvottavinta on jos naisella on tussutupporoskis kylppärissä joka sitten lemuaa koko vessassa.
🤮🤮🤮
Sehän nyt vasta hirveää olisikin, jos vessassa ei olisi roskista. Keittiön roskikseenko ne menkkatarpeet pitää kuljettaa? Sinkuksi jää mies, joka ei roskista vessassa hyväksy (tai sitten parempi pariutua miehen tai yli 50v naisen kanssa). Toki se roskis tarpeeksi usein tyhjentää pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli raamattu yöpöydällä joka hieman tökki, mutta naitiin me kuitenkin :-)
Toisella oli kissa joka kiehnäsi sängyssä, mutta allergisena kovetin luontoni ja naida napsautin.
Kolmas oli juoppo ja tyhjiä ja täysiä pulloja lojui siellä täällä, naitiin.
Kovia olen elämäni aikana kokenut, mutta suvaitsevaisuudella ja hurjalla luonteellani olen selvittänyt tilanteet ja saanut pildeä riittävästi.
Se ei nai joka valkkaa.
Tässä taas yksi omatekoinen valopää, jolla ei ole mitään muuta mielessä. Ai ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮
Sehän nyt vasta hirveää olisikin, jos vessassa ei olisi roskista. Keittiön roskikseenko ne menkkatarpeet pitää kuljettaa? Sinkuksi jää mies, joka ei roskista vessassa hyväksy (tai sitten parempi pariutua miehen tai yli 50v naisen kanssa). Toki se roskis tarpeeksi usein tyhjentää pitäisi.
Vessassa saa olla roskis, mutta se ei saa haista.
Keittiön roskiskaan ei saa haista.
On nyt saakeli laiska ihminen, joka ei roskista saa tyhjennetyksi ennen kuin se alkaa lemuta. Harvemmin ihminen niin elää, ettei kertaakaan päivässä nenäänsä ulos pistä. Voi sitten siinä mennessään heittää sen pussin roskakatokseen. Ihmettelen niitä, joilla parveke pursuaa roskapusseista. Vanhukset ymmärrän, jos ei pääse rappusia ja joutuu odottamaan, että joku tulee ja vie roskat. Tai joku invalidi tai pitkään sairastava. Normaali terve ihminen sen jätteensä saa viedyksi kyllä.
Etätyöpiste makuuhuoneessa, niin että kamera tähtää suoraan sängyn keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyllä pölyssä näkyvät selvät jäljet, kun on tuikkukuppeja tönitty edestakaisin laidasta toiseen.
Ja olohuoneessa kevätverhot syksyllä, ja nekin rypyssä, kuin selvästi maanisen haromisen jäljiltä. Epäironisesti pyörähdin 360 astetta, löin popot takaisin jalkaan ja otin sutarilähdöt eteisessä.
Kevätverhot? What the f---!
Tahtoisinpa tavata miehen, joka vaihtaa vuodenajan mukaan verhojaan! En ole ikinä tavannut yhtäkään sellaista. Mun mies ei kiinnitä niihin just mitään huomiota. Ei niin tehnyt edellinen kumppanikaan. Monilla ihmisillä on ne yhdet ja samat verhot kymmenen vuotta.
Ja siis, millaiset on kevätverhot?
Tai syysverhot?
Entä kevätsohva? Miten olisi?
Vierailija kirjoitti:
Etätyöpiste makuuhuoneessa, niin että kamera tähtää suoraan sängyn keskelle.
Töissä Only Fansin sisällöntuottajana?
- Kylppäri tai vessa haisee ja näyttää Sokos Emotionin kemilkaaliosastolle
- Siivottomuus johtuen että ei ole viitsinyt siivota. Silloin ei pidä kutusua vieraitakaan. Koskee tietenkin yös miehiä
- Seksileluja näkyvillä
- Julisteita tms materiaalia jotka viittaavat radikaaliin uskonnoliseen tai poliittiseen vakaumukseen
- Esineet jotka viittaavat siihen että pyörittää yhtaikaa monta miestä pikkusormensa ympärillä
- Radion, soittimen tai TV:n ääni liian kova
- Kokonaisen maatilan verran kotieläimiä. Yksi tai kaksi on ok vielä
- Käärmeitä tai muita myrkyllisiä eläimiä kotieläiminä
- Asunnon lämpötila liian kylmä tai kuuma
- Asunto täysin säkkipimeä, koska pihtailee valaistuksen kanssa
- Puutteita sisustuksessa, esim ei minkäänlaista nojatuolia tai sohvaa
- Ei verhoja tai verhot läpinäkyvät
- Tyhjä jääkaappi eli edellyttää että vieras tuo omat eväät
- Rikkinäinen jääkaappi tai liesi
- Rikkinäinen WC-istuin ja pesuallas
Vierailija kirjoitti:
- Kylppäri tai vessa haisee ja näyttää Sokos Emotionin kemilkaaliosastolle
- Siivottomuus johtuen että ei ole viitsinyt siivota. Silloin ei pidä kutusua vieraitakaan. Koskee tietenkin yös miehiä
- Seksileluja näkyvillä
- Julisteita tms materiaalia jotka viittaavat radikaaliin uskonnoliseen tai poliittiseen vakaumukseen
- Esineet jotka viittaavat siihen että pyörittää yhtaikaa monta miestä pikkusormensa ympärillä
- Radion, soittimen tai TV:n ääni liian kova
- Kokonaisen maatilan verran kotieläimiä. Yksi tai kaksi on ok vielä
- Käärmeitä tai muita myrkyllisiä eläimiä kotieläiminä
- Asunnon lämpötila liian kylmä tai kuuma
- Asunto täysin säkkipimeä, koska pihtailee valaistuksen kanssa
- Puutteita sisustuksessa, esim ei minkäänlaista nojatuolia tai sohvaa
- Ei verhoja tai verhot läpinäkyvät
- Tyhjä jääkaappi eli edellyttää että vieras tuo omat eväät
- Rikkinäinen jääkaappi tai liesi
- Rikkinäinen WC-istuin ja pesuallas
Mitkä esineet kertoo siitä että pyörittää miehiä? :D
Pieni kerrostalokaksio ja kissoja kiipeilemässä verhoissa ym. älytöntä, liikaa eläimiä siis.
Live, laugh & love teksti seinällä.