Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
181/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaamiehetaikuisiks kirjoitti:

Tää on joku kostoketju tuolle miesten turn offille, oikea miesten itkupotku raivari ketju

Eiköhän tää oo tehty ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi eikä kostoksi

Vierailija
182/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessahörhelöitä ja överisti tekokukkia. Sohva täynnä tyynyjä, joihin ei saa nojata.

Pinkki makkari täynnä jotain pehmonalleja. Yksi on ihan jees. ja söpöö, mutta jos niitä on koko armeija kuin jollain 5v. lapsella niin ei kiitosta.

Hylly täynnä itseapuoppaita tyyliin: taikakonsteja miten lumotaan miehiä, miten muutun tuhkimosta prinsessaksi, löydä se oikea.

kämppä kuin leikkimökki, latistaa tunnelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boho-tyylinen sisustus. Pampaheinä sun muu turha paska nurkissa.

Enemmän minua ihmetyttää mies, joka tietää, mikä on boho-tyylinen sisustus. Heti tulee mieleen, että mies seuraa Saara Siepin instaa (joka on minulle ehdoton turn-off).

Saara Sieppi on Suomen hotein nainen. Jos mies on instassa, niin miehen kuuluu seurata Sieppiä.

Vierailija
184/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon, miten vähän suurinta osaa miehiä kiinnostaa sisustus, edes siinä kodissa jossa puolisonsa kanssa asuvat, tuntuu tämä ketju lähinnä melko lapselliselta kostoketjulta Turn off miehen asunnossa -ketjulle.

Ja nämä valituksen aiheet täällä. Ei pöytätietokonetta, kevätverhot ikkunassa (WTF!), pyykkiteline kylpyhuoneessa? 

Jos täällä edes yksi olisi huomauttanut siitä, että makramee-seinäkoristeet ovat vuonna 2020 yhtä epäpersoonallinen sisustusvalinta kuin Live love laugh -taulut ja tarrat 2000-luvun alussa, niin sitten ehkä uskoisin, että on jonkun naisen asunnossa jopa käytynäkin. Nykyisellään en. 

Minusta tämä ketju osoittaa että suurta osaa miehistä nimenomaan kiinnostaa sisustus. Ei tämä mikään kostoketju ole. Vastaajilla on sisustustermit hallussa niin hyvin, että en itsekään tunne kaikkia vaikka olen jonkin verran sisustuslehtiä selannut. Jännittävää.

Vierailija
185/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhuisi ihan turn offista, mutta ihmetyttää joskus tavaran määrä, kaikki paikat täynnä jos jonkinlaista pikkutavaraa. Kylppärissä sellainen määrä erilaista pulloa ja purnukkaa, että niillä voisi perustaa kemikalion. Sisustus suoraan jostain alan lehdestä ja tunne, ettei mihinkään voi koskea, mihinkään ei voi istua. 

Jos naisella ON lapsia, niin hyvin outoa jos EI ole heistä kuvaa missään. Liian iso määrä erilaisia mietelausetauluja tai vastaavia.

Mutta joo, naisella saa olla vähän "hömppää" ja muutenkin sellaista kotoisuutta. Miesmäisen askeettinen ja kliininen sisustus, huomattava panostus viihde-elektroniikkaan, yleinen epäsiisteys (varsinkin likainen keittiö) saa epäilykset heräämään. 

Ihan yleisesti, jostain tiedostomattomasta syystä toisen koti voi vaan olla viihtyisä ja siinä tuntee olonsa mukavaksi, toisen taas heti jotenkin vaivaantuneeksi. Mutta yleensä me miehet emme ole lainkaan niin kriittisiä ja arvostelevia naisen asuntoa kohtaan kuin naiset miehen. Aloituskin taisi olla provo.

Vierailija
186/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua ihmetyttää mies, joka tietää, mikä on boho-tyylinen sisustus. Heti tulee mieleen, että mies seuraa Saara Siepin instaa (joka on minulle ehdoton turn-off).

Eikös Sieppi ole se valokuvamalli? No se selittäisi :D

Vierailija
187/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran yksi tapailemani mies sanoi asuntoni olevan boheemi. En tiennyt mitä se tarkoittaa. Minulle asuntoni oli kotini, missä tavarat oli kaikki saatu muilta (olin pitkäaikaistyötön ja melko köyhä, mutta täysin velaton).

Mies valitti, kun en ollut joka päivä siivoamassa ja lakaisemassa lattioita ja saatoin unohtaa riisutun vaatteen sohvalle. Olen kuitenkin siisti ja hygieeninen, pesen kaapinovia kun ne näyttää likaiselta, hellaa, jääkaapin, osaan purkaa altaan hajulukon ihan altaaseen saakka ja puhdistaa kaikki omat limaiset hiukset sieltä (mies ei osannut), ja suihkun lattiakaivon pesen vähintään kerran kuussa, osaan pitää huolta astianpesukoneesta ja pyykkikoneesta. Ymmärrän myös vaihtaa imurista suodattimen.

Koin tosi ahdistavana ja loukkaavana, kun minua sanottiin sotkuiseksi naiseksi kun en joka päivä siivonnut.

Kyllä kotona saa näkyä elämä ja saa ottaa rennosti.

Ei sen miehen kotona ollut kiva käydä kun tuntui etten saa juoda vettäkään kun tulee tiskiä.

Nykyistä miestä ei paljoa kämpän siisteys/sotkuisuus ahdista 😄

Vierailija
188/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt puhuisi ihan turn offista, mutta ihmetyttää joskus tavaran määrä, kaikki paikat täynnä jos jonkinlaista pikkutavaraa. Kylppärissä sellainen määrä erilaista pulloa ja purnukkaa, että niillä voisi perustaa kemikalion. Sisustus suoraan jostain alan lehdestä ja tunne, ettei mihinkään voi koskea, mihinkään ei voi istua. 

Jos naisella ON lapsia, niin hyvin outoa jos EI ole heistä kuvaa missään. Liian iso määrä erilaisia mietelausetauluja tai vastaavia.

Mutta joo, naisella saa olla vähän "hömppää" ja muutenkin sellaista kotoisuutta. Miesmäisen askeettinen ja kliininen sisustus, huomattava panostus viihde-elektroniikkaan, yleinen epäsiisteys (varsinkin likainen keittiö) saa epäilykset heräämään. 

Ihan yleisesti, jostain tiedostomattomasta syystä toisen koti voi vaan olla viihtyisä ja siinä tuntee olonsa mukavaksi, toisen taas heti jotenkin vaivaantuneeksi. Mutta yleensä me miehet emme ole lainkaan niin kriittisiä ja arvostelevia naisen asuntoa kohtaan kuin naiset miehen. Aloituskin taisi olla provo.

Täh? Ette ole arvostelevia? Sinähän juuri haukuit kliinisen sisustuksen, paljon tavaraa-sisustuksen ja sisustuslehti-sisustuksen! Ja kiinnostuksen viihde-elektroniikkaan.

Kyllä sinä ainakin olet todella kriittinen ja arvosteleva. Ja epälooginen.

Vierailija
189/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskontoon liittyvä. Esim. enkelitaulut, puuristit, raamatut ja virsikirjat kirjahyllyssä yms.

Kerran olen sellaisen naisen kämppään päässyt, jolla oli kaikkia noita edellä mainittuja ympäri asuntoa. Tämän oli pakko vielä erikseen mainita se että hän on uskossa.

Vierailija
190/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?

Kääntää pois päältä, ts. sammuttaa.

Tässä kontekstissa, tappaa halut.

Vierailija
191/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

boho on tyyliin: sisustuskaupasta raahattu kämppä täyteen muka-intialaista "henkistä" rihkamaa ja muivijäljitelmärisuja. liikaa kaikkea.

käytännöllinen ja siisti on paras. ei sellainen missä joutuu väisteleen kaikkea buddhapatsaita ja heinäasetelmia.

jos nainen on itse luonnosta hakenut jonkun risuasetelman niin se on ihan jees. ja jos kämpässä on joku boho vanha kulunut huonekalu joka on oikeasri

käytössä niin se on jees.

Vierailija
192/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa huuhaa- ja vaihtoehtokama. Energiakristallit, horoskooppikirjallisuus jne. Myös sellainen prinsessamainen sisustus, eli paljon vaaleanpunaista röyhelö ja sen sellaista.

Mun kämppä sitten ilmeisesti aikamoinen turn off useimmalle, kun on täynnä kristalleita, spirituaalista kirjallisuutta jne. Prinsessahörhöjä ei tosin löydy, enemmän semmoinen modernin zen. Eipä haittaa mua, rakastan asuntoani ja tuskimpa koskaa asuntooni kuitsuisin miehen, jolla on noin erilainen maailmankatsomus kui mulla. 

Vierailija
193/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa. Mistä mies tietää mikä on boho- sisustus?

Ei tarvi, ku käydä katsomassa iltapaskan otsikot etusivulla kuvien kera. Karmeeta tuoh boho. Jäi mullekin mieleen, enkä Sieppeja tai ketään seuraile, kun en on ole instassakaan. Yksi mies.

Vierailija
194/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kriittistä väkeä täällä. Aina on naisen kämpästä sen verran tilaa löytynyt, että akan on saanut heitettyä kontalleen ja parrun latettua perseeseen. Ei pijä hengittää nenän kautta jos on tunkkaista!

Vierailija
195/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä täynnä dildoja ja spermatahroja lakanoissa. Paskaa verhoissa.

Vierailija
196/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies sammuneena sohvalla.

Minulle kävi näin, niin lähdettiin sitte hoitaan hommat taloyhtiön roskakatokseen, onneksi oli kesäyö ja hiljaista...

Vierailija
197/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

boho on tyyliin: sisustuskaupasta raahattu kämppä täyteen muka-intialaista "henkistä" rihkamaa ja muivijäljitelmärisuja. liikaa kaikkea.

käytännöllinen ja siisti on paras. ei sellainen missä joutuu väisteleen kaikkea buddhapatsaita ja heinäasetelmia.

jos nainen on itse luonnosta hakenut jonkun risuasetelman niin se on ihan jees. ja jos kämpässä on joku boho vanha kulunut huonekalu joka on oikeasri

käytössä niin se on jees.

Bohossa on eri tyylisuuntia, eli mm. runsas, maanläheinen ja minimalistinen. Boho tyylinä myös onneksi painottuu enemmän luonnonmateriaaleihin ja käsityönä tehtyyn, kuin tehdasvalmisteiseen rihkamarihkamaan eli kaikenlaiseen muoviroinaan. Intilaisen lisäksi siinä on mm. skandinaavisia, marokkolaisia, Lähi-Idän ja Afrikan vaikutteita. 

Siitä olen täsmälleen samaa mieltä, että se liikaa kaikkea on turhan monella vähän perisynti; lähtee käsistä koko sisustusharrastus enkä minäkään naisena näe/ koe moisessa muuta kuin suunnattoman tavarapaljouden, visuaalisen hälyn ja valtavan pinta-alan pölynkerääjiä. Ahdistuisin myös itse suuresti siitä, josko joka toinen viikko esim. vessapaperit ja käsipyyhkeet vessassa vaihtaisivat taas paikkaansa ties mihin ihme instakuvaukselliseen viritelmään tai härpäkkeeseen :D

Toki, josko se onnelliseksi jonkun tekee, hyvä niin. Mutta omassa tai yhteisessä kodissa en sellaista haluaisi. Kodissa, jossa vain vierailen, ei haittaa yhtään. Minä en siellä kuitenkaan joka yö yövy enkä siivoa lähtökohtaisesti lainkaan. Joten siltä pohjalta vähän ihmettelen näitä monen ehdottomia turn offeja, kun ei ole kuitenkaan omasta kodista kyse. 

Vierailija
198/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun talon nainen määrää, että wc:n kannen pitää olla alhaalla koko ajan. Minä en ainakaan jaksanut sellaista perseilyä koko ajan olla muistamassa. Sepä jäi siihen. Mun kodissa jokainen saa laittaa wc kannen juuri niin parhaaksi näkee.

Vierailija
199/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan kusen haju!

Samaa mieltä.

Kissa on niin turnoff. Jos kissa on niin kusikin haisee.

Kuuluu pakollisiin ensimmäisiin kysymyksiin että onko kissaa, jos on niin Ei kiitos ja seuraava

Meillä on kissa eikä meillä kyllä kissankusi haise. Kissalla on astia mihin tekee tarpeensa ja hiekka vie hyvin hajut. Kissa ei kuseskele ympäri taloa vaan ihan vain sinne astiaan. Astia myös siivotaan joka päivä. Kissa päätettiin ottaa yhdessä aviomiehen kanssa.

Vierailija
200/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun talon nainen määrää, että wc:n kannen pitää olla alhaalla koko ajan. Minä en ainakaan jaksanut sellaista perseilyä koko ajan olla muistamassa. Sepä jäi siihen. Mun kodissa jokainen saa laittaa wc kannen juuri niin parhaaksi näkee.

Minä vaadin myös mieheltä ja lapsilta että kansi pitää olla kiinni. Nimittäin meidän kissa menee heti leikkimään pyttyyn jos kansi on jäänyt auki.

Mies ja lapsi ovat ymmärtäneet syyn.