Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
201/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lemmikkejä, lapsia eikä koriste-esineitä. En polta. Ei verhoja eri vuodenajoille. Telkkaria ei tosin ole eikä pöytäkonetta eli varmaan siihen kaatuu.

Joskus en jaksa tiskejä heti tiskata, mutten kutsuisi ihmistä kotiini, jos keittiö olisi kauheassa kunnossa.

Kirjahyllystä pyrin eroon, koska se kerää turhaa tavaraa. Kaikkia kirjoja ei tarvitse omistaa, ainakaan niitä joita ei lue koskaan uudestaan.

Sisustus skandinaavityyppistä, vaaleita sävyjä ja tammea. (Ferm Living, Maze, Lundia, Esko Pajamäki, Balmuir, Hobstar, Villeroy Boch..) Muutama viherkasvi. (Kolapuu, kolibrinkukka, kultavuoripalmu ja banaani.)

En halua täyttää kylppäriä purkeilla enkä keittiön kaappeja astioilla. Juuri myin pois yo-lahjaksi saadut iittalan viinilasit. Ei ole tullut käytettyä.

Olen laittanut kämppää kuntoon: kitannut ja maalannut seinät siisteiksi, purkanut päiväkotityyppisen eteisen hyllyn ja tilalle siistimpi, maalannut kellastuneen keittiön kaapit valkoisiksi uudestaan ja maalannut patterit siisteiksi. Takapiha, joka näytti kaatopaikalta muuttaessa on saanut perennapenkin, köynnösruusun ja pienen yrtti/kasvimaan routakuopat täytetty. Edellisen vuokralaisen fuksian värisen seinän maalasin valkoiseksi.

90-luvulta olleen rikkinäisen suihkukaapin päivitin nykyaikaan uudella. Vanha, rikkinäinen liesi vaihtui induktioon myös.

Asunnossa tasan kaksi kaappia vaatteille, joten ei voi niitäkään hankkia määräänsä enempää. Tosin joku edellinen vuokralainen maalannut toisen kaapin mustaksi ja toiseen laittanut isot kukkatarrat, jotka ei lähde irti vioittamatta kaapin pintaa. Anna mun kaikki kestää.

Ihanimmat asiat asunnossani on 2kpl 70-luvun kokopuista nojatuolia, jotka on uudelleenverhoiltu. Yhdeltä naiselta ostin sängynpäädyksi talonpoikaissohvan, sekin on uudistettu. Lisäksi on perinnöksi saatu 1800-luvun lopusta puinen lasten kehto, jossa on nukkunut ainakin 4 sukupolvea.

Niin paljon ikäviä juttuja, ettei varmaan tarvitse ihmetellä miksen ole koskaan seurustellut.

Vierailija
202/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin työni puolesta tutustumaan erilaisiin asuntoihin ja kun näin millaisia sotkuisia lääviä yksin asuvilla naisilla oli, en enää arvannut vierailla baarituttavuuksien asunnoissa. Suomalainen nainen on yleensä melkoisen epäsiisti sika.

Kas, huoltomies on taas linjoilla. Kerro nyt vielä, että olet tehnyt aiheesta tutkimuksenkin.

Veikkaan, että huoltomiehet ne vasta kaikenlaisia sikolättejä näkevätkin. En ole ollut huoltomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, kun lukee tätä ketjua tai vastaavaa miehistä, että samanlaiset miehet ja naiset jotka siis ei ole niin älykkäitä niin heillä on ihme keräily juttuja ja tehdään jostain eläimestä tai tavaroista jumalia joita palvontaa ja laitetaan jopa ihmisen edelle. Niillä on myös yleensä hyvin Sontaset kodit siis sellaset, että ei osata omia jälkiä siivota ja normaalista puhtaudesta ja hygieniasta huolehtia. Sitten, kun niitä arvostellaa tai sitä ei hyväksytä ni kyllä älähdetään. En usko, että älykkäillä ihmisellä voi olla elämä edellä mainittua, koska niillä ymmärrys pelaa ellei sitten oo joku yli nero...

Vierailija
204/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon kusta täytyy ihmisen päässä olla että tämä hankkii ”sisustustikkaat?”

Mä oonkin niin kova luu, että mulla on ulostustikkaat

Vierailija
205/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan nurkassa kippo, jossa oli suolaa "pahaa energiaa torjumassa".

Mutta sehän toimi, jos kerta sinutkin karkoitti :D Näin se vakka kantensa löytää.

ps. omassa vessassa ei ole vastaavia kippoja eli ei ole oma lehmä ojassa

Vierailija
206/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä mimmillä ei ollut 60-neliön kämpässä, kuin sänky ja käytettyjä kortsuja lattialla. Sitten tajusin, että mähän oonkin maksullisen opiskelija luona ja latasin mimmille 150e käteen, ennen naimista. Huonekalujen puuttuminen tai puuttumattomuus ei ollu turn-off.

Vierailija
207/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppä täynnä dildoja ja spermatahroja lakanoissa. Paskaa verhoissa.

Edelliset miesvieraat ovat vaan panneet naisen huutamaan ...... pyyhkimällä verhoon.

Vierailija
208/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean näköinen leidi mutta sillä olikin gigulis :/

Vierailija
209/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tässä, ja tuossa toisessa ketjussa tuota kirjahylly/kirjahommaa, että kun moni, kuten itsekin, lainaa ne kirjat kirjastosta, niin eikö tämä ole tullut mieleen näille kirjojen puuttumisen turn offaajille? 

Että ajatlekaapa, kun NYT vasta tämän sanomanani tajuatte, kuinka moni muutoin nappikumppani onkaan mennyt ohi kun ette ole ymmärtäneet ajatella kirjaston olemassaoloa, vaan olette vähin äänin poistuneet takavasemmalle kirjojen puuttumisen vuoksi.

Itselläni kirjat ovat piilossa vaate-/siivouskomerolta näyttävässä kaapissa, koska mielestäni sellainen iso avokirjahylly on ruma huonekalu joka ei sovi muuhun sisustukseen. Helposti voisi joku luulla, ettei mulla ole kirjoja ollenkaan ja pitää tätä turn offina :D

Itselläni on kellarissa verkkokomerossa ne kirjat, jotka haluan säilyttää. Rakastan lukemista, mutta en halua kirjoja asuntooni keräämään pölyä, joten käytän kirjastoa. Miehille vinkiksi, että kirjahyllyttömään asuntoon saapuessaan voi viritellä keskustelua kirjallisuudesta. Kyllä siinä aika pian selviää, onko deitti lukenut muutakin kuin Fifty shades of Greyn.

Vierailija
210/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tässä, ja tuossa toisessa ketjussa tuota kirjahylly/kirjahommaa, että kun moni, kuten itsekin, lainaa ne kirjat kirjastosta, niin eikö tämä ole tullut mieleen näille kirjojen puuttumisen turn offaajille? 

Että ajatlekaapa, kun NYT vasta tämän sanomanani tajuatte, kuinka moni muutoin nappikumppani onkaan mennyt ohi kun ette ole ymmärtäneet ajatella kirjaston olemassaoloa, vaan olette vähin äänin poistuneet takavasemmalle kirjojen puuttumisen vuoksi.

Itselläni kirjat ovat piilossa vaate-/siivouskomerolta näyttävässä kaapissa, koska mielestäni sellainen iso avokirjahylly on ruma huonekalu joka ei sovi muuhun sisustukseen. Helposti voisi joku luulla, ettei mulla ole kirjoja ollenkaan ja pitää tätä turn offina :D

Itselläni on kellarissa verkkokomerossa ne kirjat, jotka haluan säilyttää. Rakastan lukemista, mutta en halua kirjoja asuntooni keräämään pölyä, joten käytän kirjastoa. Miehille vinkiksi, että kirjahyllyttömään asuntoon saapuessaan voi viritellä keskustelua kirjallisuudesta. Kyllä siinä aika pian selviää, onko deitti lukenut muutakin kuin Fifty shades of Greyn.

Mistä päättelet, että kirjat keräisivät pölyä?

Vierailija
211/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että kirjat keräisivät pölyä?

Oikaisin tuossa hieman. Paperi tuskin KERÄÄ pölyä sen enempää, kuin mikään muukaan materiaali, mutta pölyää jo itsessään ja paperipölyn tiedetään heikentävän sisäilman laatua. Tästä(kin) syytä monet toimistot pyrkivät paperittomuuteen ja itse teen näin myös kotonani. Ja onhan se pölyn pyyhkiminen muutenkin sen verran rasittavaa hommaa, että mitä vähemmän tavaraa pölyyntymässä, sen parempi.

Vierailija
212/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boho-tyylinen sisustus. Pampaheinä sun muu turha paska nurkissa.

Nyt alkoi kiinnostaa. Mistä mies tietää mikä on boho- sisustus?

Ei tarvi, ku käydä katsomassa iltapaskan otsikot etusivulla kuvien kera. Karmeeta tuoh boho. Jäi mullekin mieleen, enkä Sieppeja tai ketään seuraile, kun en on ole instassakaan. Yksi mies.

No tuo edellinen mies tunnisti pampaheinän. Kyllä se vaatii asiaan perehtymistä enemmän kuin otsikkotasolla.

Vierailija
213/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyymin haju heti ovella tökkää!

Vierailija
214/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus, tyhjä jääkaappi ja liiat tuoksut, hajuvedet ja huonetuoksut yms. Kuivat heinät lattialla ruujussa.

Vierailija
215/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset eläimet.

Vierailija
216/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ex mies lasin takana tappi pystyssä.

Vierailija
217/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun talon nainen määrää, että wc:n kannen pitää olla alhaalla koko ajan. Minä en ainakaan jaksanut sellaista perseilyä koko ajan olla muistamassa. Sepä jäi siihen. Mun kodissa jokainen saa laittaa wc kannen juuri niin parhaaksi näkee.

Bakteerit lentävät tutkitusti noin parin metrin päähän kun vedät vessan kansi auki. Eli seiniin, peiliin, ovenkahvaan, hammasharjoihin ja käsipyyhkeisiin jos wc ei ole jättikokoa. Niin ja tietysti sinun päällesi.

Tämän tiedon valossa en ymmärrä, miksi joku näkisi parhaaksi roiskuttaa ulostebakteereja naamaansa.

Vierailija
218/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoja ei saanut polttaa muutakuin ihan pakollisesti vessassa tai siellä missä oltiin.

se vie sähköä ja sähkönkulutus edisti ilmastonmuutosta.

Unohdin valot vessaan yöksi. Raivoaminen alkoi aamulla.

Vierailija
219/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun talon nainen määrää, että wc:n kannen pitää olla alhaalla koko ajan. Minä en ainakaan jaksanut sellaista perseilyä koko ajan olla muistamassa. Sepä jäi siihen. Mun kodissa jokainen saa laittaa wc kannen juuri niin parhaaksi näkee.

Jos vessan vetää kansi ylhäällä niin sieltä leviää kaikenlaisia bakteereja ja muita taudinaiheuttajia kaikkialle. Kuvottavaa. Yhtälailla minäkin joudun sen kannen avaamaan, en suinkaan voi kusta sen läpi, en yhtään ymmärrä miksi tämä on miehille niin vaikeaa.

Vierailija
220/1958 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bakteerit lentävät tutkitusti noin parin metrin päähän kun vedät vessan kansi auki. Eli seiniin, peiliin, ovenkahvaan, hammasharjoihin ja käsipyyhkeisiin jos wc ei ole jättikokoa. Niin ja tietysti sinun päällesi.

Tämän tiedon valossa en ymmärrä, miksi joku näkisi parhaaksi roiskuttaa ulostebakteereja naamaansa.

Ihan periaatteesta taidan vetää pöntön kansi auki tästä lähtien kaikkien niponaisten luona.