Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se oli kulhollinen kondomeja siinä naisen yöpöydällä. Toiset treffit, meni hyvin, mukavaa oli ja sit mentiin naisen luo ja sillä oli iso kulhollinen kumeja siinä oottamassa. Panin tottakai, mutta varma hutsun merkki joten tein katoamistemput ja etsin ei-hutsumpia naisia sen jälkeen. Mutta kyyti oli hyvää ja selkeästi kokemusta hepin päältä löytyi.
Näitä amatööriprostituoituja on kaupunkiseutujen nuorten opiskelijanaisten joukossa paljon. Kannattaa varoa.
on noita maallakin. Siellä ne onneksi tunnetaan paremmin, että osaa varoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen pyysi minut yömyöhään baarista asunnolleen juomaan teetä. Sitten selvisi että hän olisi halunnutkin seksiä. Lisäksi hänellä oli tosi huono teevalikoima, pelkkää Liptonin perusteet, ei edes Early Grey:tä.
Early Grey?Aikainen harmaa? Taidat olla todellinen teeharrastaja ;))
Etkö koskaan Early Greytä juonut?
Taitaa aiempi kommentoija tässä viitata siihen että sulla on tuossa kirjoitusvirhe. Early tarkoittaa varhaista. Se kuuluisa tee on nimetty Earl Grey. Earl= jaarli, eli harmaan jaarlin tee. Käypä lukemassa sieltä paketin kyljestä.
t. kielipoliisi.
Ei, vaan Greyn jaarli. Brittienglanniksi harmaa on gray. Kielipoliisius ei koskaan toimi, ja tässä minunkin näpäytyksessäni on todennäköisesti jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen pyysi minut yömyöhään baarista asunnolleen juomaan teetä. Sitten selvisi että hän olisi halunnutkin seksiä. Lisäksi hänellä oli tosi huono teevalikoima, pelkkää Liptonin perusteet, ei edes Early Grey:tä.
Early Grey?Aikainen harmaa? Taidat olla todellinen teeharrastaja ;))
Etkö koskaan Early Greytä juonut?
Taitaa aiempi kommentoija tässä viitata siihen että sulla on tuossa kirjoitusvirhe. Early tarkoittaa varhaista. Se kuuluisa tee on nimetty Earl Grey. Earl= jaarli, eli harmaan jaarlin tee. Käypä lukemassa sieltä paketin kyljestä.
t. kielipoliisi.
Ei, vaan Greyn jaarli. Brittienglanniksi harmaa on gray. Kielipoliisius ei koskaan toimi, ja tässä minunkin näpäytyksessäni on todennäköisesti jotain vikaa.
Just toistepäin ;)
Gray and grey are both common spellings of the color between black and white. Gray is more frequent in American English, whereas grey is more common in British English. ... Of the two, gray occurs more frequently in American English, while grey has historically been the spelling preferred by British English publications.
Nainen asui kimppakämpässä, jossa oli kolme muutakin asukasta ja se halus pitää oven auki, kun me pantiin sen huoneessa. Mua häiritsi ihan hulluna, kun tietystä lohdasta oli suora näkymä sen kämppiksen naamaan joka kyllä istu selin meihin päin. Se mimmi oli muutenkin aika pervon oloinen ja tokalla kerralla se kysy suoraan kesken panon, että "haluukko persettä". Halusin ja aika monta kertaa senki jälkeen, mutta aina mun luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Brita -vesikannu
- Suomenlippu seinällä
- Pleikka 1-3plus
- Iittalan retroastiasto
- Dvd/cd/lp kokoelma
- Hobbyhallin jne. postimyynti katalogit
- Lakatut puupintaiset huonekalut/sisustus
- Nykymusiikin julisteet (70/50/80/90/00/10 luvut kaikki)Olipas varsin kummallinen lista... Brita-vesikannu???
No todella oudon tyypin outo lista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vesimuki yöpöydällä, koska juon sen heti aamulla tyhjään mahaan. Kylmä vesi ei sovi mulle. Olen todella hidas herääjä, ja vesi auttaa piristymään. Yöllä en juo.
Ihmettelen tätä myrskyä vesilasista. Joillakin suu kuivaa yöllä esim. kuorsauksen takia. Tai iltatreeni saattaa aiheuttaa nestehukkaa/ lihaskramppeja, jonka vuoksi on juotava yöllä/ aamulla ensimmäisenä.
Mikrobiologisesti ajateltuna se tuntikausia pöydällä lämpimässä muhinut vesilasi on likainen. Siellä on sekä omasta suustasi tulleita mikrobeja ja ruoantähteitä että huoneilmasta lasiin päätynyttä likaa. Ihanteellinen kasvualusta ties mille legionellalle.
Mental case jutut sitä luokkaa!
No siis, kirjallisuutta okkultismista, noituudesta ja saatananpalvonnasta. Muutenkin oli aika synkänpuoleinen sisustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole
saastaisessa kunnossaTätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.
mies53v
Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.
Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?
Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?
Perusmies ei tunne kiinnostusta sisustamiseen, kokkamiseen tai siivoamiseen. Nuo yleensä tehdään vain pakon edessä ja hellapoliisin uhatessa.
mies53v
Kyllä itse tunnen ainakin paljon miehiä, jotka kokkaavat, siivoavat ja joilla on muutenkin viihtyisä asunto. Mielestäni tuo on ihan peruselämänhallintaa eikä mikään sukupuolikysymys.
Kysymys oli siitä, että nuo tehdään pakon edessä, ei kiinnostuksesta asiaan.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
No siis, kirjallisuutta okkultismista, noituudesta ja saatananpalvonnasta. Muutenkin oli aika synkänpuoleinen sisustus.
Mulla on kirjahyllyssä Hitlerin Taisteluni, Necronomicon ja LaVeyn Satanic Bible. Sitten on paljon lastenkirjoja. Jäisitkö vai lähtisitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole
saastaisessa kunnossaTätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.
mies53v
Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.
Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?
Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?
Perusmies ei tunne kiinnostusta sisustamiseen, kokkamiseen tai siivoamiseen. Nuo yleensä tehdään vain pakon edessä ja hellapoliisin uhatessa.
mies53v
Kyllä te ahdasmieliset sedät kuolette pian sukupuuttoon. Ja onneksi ikäluokassasi löytyy myös paljon vähemmän tunkkaista ajattelua.
Liika krääsä,kirjoja hyllyt täynnä joita ei ole luettu(kysyny olen ,ei ole lukenu yhtäkään on vain tulleet jostakin) Asunto joka näyttää varastolta. Vaikeaa olisi ajatella mitää yhteistä.
Kissat. Niiden karvoja on joka paikassa, hiekkalaatikko on ällöttävä, kusi haisee ja pomppivat paskaisilla tassuillaan tasoilla.
Kerran kauan sitten piiiiitkän baari-illan päätteeksi tolkuttomassa humalatilassa päädyin seksinnälässä yöksi naisen asunnolle josta aamulla herätessäni nainen kainalossa ja mielialassa "tekisi mieli purra käteni irti, että pääsen poistumaan huomaamatta" totesin olevan seuraavia puutteita:
1. Ei lakanaa sängyssä
2. Kissan kusi haisi
3. Siivoaminen ei ollut leidin kiinnostuksen kohteita
yms.
Tuo olisi vähänkään enemmän selvinpäin aina turn-off. En ole ylpeä tästä suorituksesta, enkä ole siitä kertonut omilla kasvoillani kenellekään.
Voi-voi sentään. Monenlaista.
baarista mimmin kämpille,likaisia pikkuhousuja lattialla joita ärsyttävän näköinen pieni koira nuoli ja repi hampaillaan,tilattuja ruoka bokseja joka paikka täynnä ja astiat pesemättä,ei kaikkein raikkain haju kämpässä.no pitihän se kuitenkin touhuilla.aamulla kanuuna ja morkkis..
Ratsastussaappaat ja satula keskellä eteisen lattiaa. Sanoin että oho, vaimolta tuli viesti, pitää mennä ja käännyin samantien. Ei kiinnosta. Hevosharrastajanaiset ovat kaikki päävikaisia. Yhden sellaisen kanssa hengailin nuoruudessa ja kiitos vaan mut mulle riitti katsoa sen ja ystäviensä touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Hipin koti, kynttilät, patsaat, kristallit, enkelikortit ja pienet tilpehöörit ympäri asuntoa.
Melkein mun koti...
Kynttilät ✅
Buddha-patsas ✅
Kristallit ✅
Enkelikortit ✅
Pienet tilpehöörit ❌
Hipin koti, kynttilät, patsaat, kristallit, enkelikortit ja pienet tilpehöörit ympäri asuntoa.