Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Putkitelevisio misulla kertoo retrohenkisestä tyylikkyydestä – kaikilla on littutelevisio nykyään (tai ainakin halutessaan on).
Kylläpäs miehet juoksee paljon naisten kodeissa 🤔. Lista oli sen verran pitkä.
Tää on hauska ketju, jatkakaa! Tehkää joku se ketju turn on -sisustuksesta. Katsotaanpa mitä sieltä löytyy, löytyykö kenties samoja asioita?
ps. Koiranvihaajat saakin meiltä kyytiä, pysyy kämppä siistinä!
No kyllä se oli kulhollinen kondomeja siinä naisen yöpöydällä. Toiset treffit, meni hyvin, mukavaa oli ja sit mentiin naisen luo ja sillä oli iso kulhollinen kumeja siinä oottamassa. Panin tottakai, mutta varma hutsun merkki joten tein katoamistemput ja etsin ei-hutsumpia naisia sen jälkeen. Mutta kyyti oli hyvää ja selkeästi kokemusta hepin päältä löytyi.
Iso musta koira, joka tuli nuoleen mun pepaa, kun harjoittelin lapsentekoa emännän kanssa. Yritin sitä piskiä potkia pois siinä samlla, kun annoin nartulle kyytiä. Mentiin naimisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se oli kulhollinen kondomeja siinä naisen yöpöydällä. Toiset treffit, meni hyvin, mukavaa oli ja sit mentiin naisen luo ja sillä oli iso kulhollinen kumeja siinä oottamassa. Panin tottakai, mutta varma hutsun merkki joten tein katoamistemput ja etsin ei-hutsumpia naisia sen jälkeen. Mutta kyyti oli hyvää ja selkeästi kokemusta hepin päältä löytyi.
Näitä amatööriprostituoituja on kaupunkiseutujen nuorten opiskelijanaisten joukossa paljon. Kannattaa varoa.
Vierailija kirjoitti:
Iso musta koira, joka tuli nuoleen mun pepaa, kun harjoittelin lapsentekoa emännän kanssa. Yritin sitä piskiä potkia pois siinä samlla, kun annoin nartulle kyytiä. Mentiin naimisiin asti.
Etkö ole kuullut sanontaa "no go if she is..."?
Menin sokkotreffeille ja se nainen siellä asunnossa oli suurin turn off
Vierailija kirjoitti:
Miehen paskan haju
Monet miehet ei pidä hygieniastaan huolta. Kyllä minimi on pestä pari kertaa päivässä terskan alunen ja aina kakalla käynnin yhteydessä pestä takapuoli bideellä. Muuten tuppaa haisemaan ja erityisen pahasti, jos vielä syö mitä sattuu. Silloin kakka haisee voimakkaasti sellaiselle pinttyneen tarttuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Oot tainnut jäädä ajasta jälkeen. Normaalia nykyään täällä kaupungeissa. Se mikä ennen oli merkki kevytkenkäisyydestä, on nykyään muka tosi normaalia ja naisellista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä amatööriprostituoituja on kaupunkiseutujen nuorten opiskelijanaisten joukossa paljon. Kannattaa varoa.
Kannattaa myös olla varomatta, jos ilmaiseksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen paskan haju
Monet miehet ei pidä hygieniastaan huolta. Kyllä minimi on pestä pari kertaa päivässä terskan alunen ja aina kakalla käynnin yhteydessä pestä takapuoli bideellä. Muuten tuppaa haisemaan ja erityisen pahasti, jos vielä syö mitä sattuu. Silloin kakka haisee voimakkaasti sellaiselle pinttyneen tarttuvalle.
Kokemuksesta tiedän, että pissalta ne pimpitkin tuppaa useimmiten haisemaan ja maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole
saastaisessa kunnossaTätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.
mies53v
Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.
Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?
Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?
Perusmies ei tunne kiinnostusta sisustamiseen, kokkamiseen tai siivoamiseen. Nuo yleensä tehdään vain pakon edessä ja hellapoliisin uhatessa.
mies53v
Jep, eiköhän iso osa ole ihan naisten kirjoittamia, dissaavat toisia naisia miehen valepuvussa.
Mitä minä olen miehisestä sisustussilmästä oppinut, on se että tykkäävät sellaisesta hotellimaisesta, hyvin pelkistetystä tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen paskan haju
Haluan sanoa että kun syö kunnon lihapihvin niin se tulee sitten ulos sellaisena kiinteänä pökäleenä mikä ei tartu mihinkään vaan plumpsahtaa veden pohjalle, mutta salaateista tulee juuri tuollaista mainitsemaasi 'pinttyneen tarttuvaa'.
Vierailija kirjoitti:
sen mies istu olohuoneessa juomassa kaljaa, mut nainen sano et siitä ei tartte välittää.
No tämä oli kohtaus elokuvasta Levottomat.
Mitä välii ? Pachaputken juuriahan siellä nuoleskelette . Puolin ja toisin . Vaan nuolisitkoon pöntön sisustaa vaikkois kuin kiima .
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin ekaa kertaa eräällä miehellä yötä ja hän kutsui koiran sänkyyn. Itsellänikin on koiria mutta en pyydä/päästä niitä sänkyyn. Varsinkin ekaa kertaa jos ollaan toiseen tutustumassa niin en kaipaisi koiraa samaan sänkyyn.
Olitko nyt siis itse mikä? Biseksuaali mies vai? Tässä ketjussa puhuttiin naisten asunnoista.
Lapset. Vaikka kuinka olisivat nukkumassa, niin koko ajan miettii nussiessa että milloin ne herää.
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeiset. Joo-o kivaa voi olla joskus mutta sitä seuraavaa kohtausta jännittäen...
Ei v... mikä juntti!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Minulla on paniikkihäiriö ja syön siihen masennuslääkettä. Että ööööö mitä v... jännitettävää minussa on🤣🤣🤣🤣🤣
Silti mt-lääkkeitä käyttävä nainen ei tule minun elämänkumppaniksi.
Jos omaisit epäitsekkyyttä (ihan hyvä harjoitella muutakin kun selällään oloa edes lyhyttä parisuhdetta ajatellen) niin mieti mitä aiheutat kun esim. täriset itkien pimeässä eikä mikään onnistu. Ei mikään. Mt-oireinen nainen sairastuttaa ennen terveen kumppaninsa ajan mittaan.
Kissankusi haisee koko kämpässä, kaikki kalusteet täynnä karvoja sekä aforismitaulut tulee ekana mieleen. Yleinen sekasotku myös paha turn-off