Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Koirat. En voinut jatkaa seurustelua koiraämmän kanssa.
Iso kokovartalopeili...siitä näen oman itseni, surkean olemukseni ja se on liikaa tällaiselle äijälle!
Sen mies tuli kotiin, ehdittiin kuitenkin, you know. Nappasin vaatteet kainaloon ja ulos. Onneksi oli kesä. Tyytyväisenä polttelin tupakkaa ja kävelin kotiin.
Sotkuisuus. Likaisia pikkuhousuja lattialla. Päällä olevissa vaatteissa rasvatahroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis, kirjallisuutta okkultismista, noituudesta ja saatananpalvonnasta. Muutenkin oli aika synkänpuoleinen sisustus.
Mulla on kirjahyllyssä Hitlerin Taisteluni, Necronomicon ja LaVeyn Satanic Bible. Sitten on paljon lastenkirjoja. Jäisitkö vai lähtisitkö?
Riippuu siitä, mitä muita kirjoja on ja paljonko niitä on. Jos nuo ovat ainoita aikuisten kirjoja, niin lähtisin. Kertoo hyvin kapeasta älyllisestä tasosta. Taisteluni ja saatananpalvontaa englanniksi? Hui, onpa tosi hurjaa.
Jos olisi pelkkiä lastenkirjoja, niin jäisin. Tietäisin, että on sydän paikallaan, eikä leiki jännäjuttuja.
Sotku, tavarapaljous ja kaaos...
Muistin, että täällä on tällainenkin. Minulla on monia turn offeja kuten koira, mutta se toimii hyvänä karkottimena niille jotka inhoavat koiria. Samoin oudot esineet eli onhan sisustus myös hyvä karsimaan ne, joille ei muutenkaan olisi asiaa edes ystävänä.
Koira on muuten hyvä siivoustason mittari. Jos on koirasta huolimatta erittäin siistiä ja tuoksuukin puhtaalle, on kyseessä hyvin siisti ihminen. Sama ehkä pätee kissoihinkin. Itse olen hajuherkkä enkä pidä kennelin enkä kissalan hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan palstanaiset alkaa pikkuhiljaa uskoa, että suomalainen nainen on jumalattoman epäsiisti sika.
Palstalle kirjoittavat miehet saavat 'kutsuja' vain läävissä asuvilta suttusuhinoilta. 🤣
Ei pirä yleistää.
Valtava määrä vaatteita ja joku rengasvalo, mikä kertoo "päivän asu" postauksista someen. Materialisti-kiitos ei!
Vierailija kirjoitti:
Valtava määrä vaatteita ja joku rengasvalo, mikä kertoo "päivän asu" postauksista someen. Materialisti-kiitos ei!
Mikä on rengasvalo?
Oletko naisten kertakäyttäjä.
Marilyn Monroe-taulu tai Live Laugh Love-juliste.
Likaisia alushousuja lattialla. Käytetty terveysside vessan lavuaarissa. Dildo viskaistuna yöpöydälle.
WOKE kyltti makuuhuoneen seinällä, silloin lähti sano Annikki Tähti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rengasvalo?
https://www.power.fi/puhelimet-ja-kamerat/puhelintarvikkeet/puhelinmikr…
Joka seinässä lukee carpe diem
Niin joo toi eli tartu jokaiseen ky r p ä än
Vuosi sitten pestyt lakanat, pyykki- ja tiskivuoret ja wc-pytty raitoineen.
Ikää tämän asunnon omistajalla oli 25v.