Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1021/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää, että ihmiset ovat valmiita jättämään suhteen naisen kanssa asunnon perusteella. Voihan sitä hengailla omassa asunnossa, jos toisen sisustus ei miellytä. 

Ja jos muutetaan yhteen, niin sitten yhdessä keskustellaan, miten sisustetaan. Ei miehen enää 2020-luvulla tarvitse suostua siihen, että vaimo sisustaa kaiken. 

Vierailija
1022/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää, että ihmiset ovat valmiita jättämään suhteen naisen kanssa asunnon perusteella. Voihan sitä hengailla omassa asunnossa, jos toisen sisustus ei miellytä. 

Ja jos muutetaan yhteen, niin sitten yhdessä keskustellaan, miten sisustetaan. Ei miehen enää 2020-luvulla tarvitse suostua siihen, että vaimo sisustaa kaiken. 

Minä kyllä jättäisin/olen jättänytkin miehen asunnon saastaisuuden takia. Se kertoo minusta ihmisestä paljon, jos kutsuu kylään, mutta ei välitä yhtään missä kunnossa asunto on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankusi marsu,, koira ja haju, käytetyt terveyssiteet siellä täällä toiletissa. Sisustukseen en kiinnitä huomiota. Se on mullevain sopeutumiskysymys. Mutta vastauksista näkee millaisia nipoja on, joten onnea vaan yksinäisyyteenne.

Vierailija
1024/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies odotti makuuhuoneessa kimppakivaa.

Vierailija
1025/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Liikaa tavaraa ja krääsää, kylpyhuoneessa sukset ja monot (?), kuivuvat pyykit ja pahimmassa tapauksessa lasten piirustuksia tauluina.

Lasten piirustus voittaa luovuudessa jonkun tylsän sisustustaulun. Muistan taannoin ensivierailun ystävieni kauniissa kodissa, jossa arvotaiteen lisäksi oli myös kehystytetty perheen lapsen tekemiä värikkäitä töitä. Se viesti ainakin minulle paljon, kodissa oli myös rakkautta.

Vierailija
1026/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, joka hyökkäsi suoraa kiinni ja puri reiteen.

Vierailija
1027/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Live,love and laugh möläytykset ja muut runot seinillä saa aina näkeen punasta.Eläintarhan pitäminen kämpässä ei myöskään kannata kun kusi ja paska haisee vaikka omistaja ei itse enää haista sitä.

Vierailija
1028/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIVE

LOVE

LAUGH

missään muodossa seinällä, kortissa, valokuvassa...

Meinasin sanoa että vetämätön paska pöntössä, mutta kyllä noi sisuatustekstit vie voiton.

Nää on naisten kirjoittamia viestejä, mies ei taatusti kiinnitä noihin mitään huomiota.

Vierailija
1029/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku äijä makaamassa sohvalla.

Vierailija
1030/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIVE

LOVE

LAUGH

Meinasin sanoa että vetämätön paska pöntössä, mutta kyllä noi sisuatustekstit vie voiton.

Nää on naisten kirjoittamia viestejä, mies ei taatusti kiinnitä noihin mitään huomiota.

Ajattelin juuri samaa. Miehet eivät mene naisten luo perehtyäkseen sisustuksen yksityiskohtiin…

Vierailija
1031/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella isompi ja hienompi talo kuin minulla. Ja siellä oli vieläpä siistiä. Nainen haisi pahalle.

Vierailija
1032/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?

Päältä pois

No, joo, mutta tästä voi kyllä tulla väärin käsitys (vrt akti).

Vierailija
1033/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIVE

LOVE

LAUGH

Ajattelin juuri samaa. Miehet eivät mene naisten luo perehtyäkseen sisustuksen yksityiskohtiin…

Toki kiinnittää, jos ajattelee jonkinlaista mahdollista pitkää suhdetta.   Monilla miehillä on mielipiteitä sisustukesta.  Ja voi olla myös noista kirjoista, (omastakin mielestäni) pöhköistä Loveista ym.

Vierailija
1034/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään naisen kotona on taulu, jossa lukee:

No dancing.

Except on tables.

Pitäiskö seuraavalla vierailulla hypätä jorailemaan pöydälle?

Vierailija
1035/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Librarian kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kotikirjastossa yli 7500 kirjaa, myöskin mieheni lukee. Huonompia lukuromaaneja joita ei uudelleen varmasti tule avattua, on annettu kavereille tyyliin ei saa tuoda takaisin, muutama sata on näin hävitetty....

Ihan varmasti joo. Tuo tarkoittaisi karkeasti laskettuna 150 hyllymetriä kirjoja! Missähän te niitä siellä kotona säilytätte?? Vertailun vuoksi; tavalliseen isoon kirjahyllyyn menee ehkä 10-12 metriä kirjoja.

MInulla on 250 senttiä korkeaa Lundia-hyllykköä, jossa on 9 hyllyä päällekkäin. Metrin matkalle saa siis 9 metriä kirjoja. Joten 150 hyllymetriä kirjoja voisi olla 17 metriä kirjahyllyä, toki ilman koriste-esineitä, valokuvia ja viinakaappia.

1036/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä 24-vuotiaalla naisella oli vitriinikaapillinen barbie-nukkeja. Vasta oli edellisviikolla ostanut uuden.

Vierailija
1037/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosten rattaat. Anteeksi.

Vierailija
1038/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva tiskiallas täynnä edellisviikon tiskejä ja tahmeat, muruiset lattiat. 

Vierailija
1039/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kun naitiin, naisen koira työnsi kylmän ja märän kuononsa perseeseeni kiinni.

Vierailija
1040/1958 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokatkaisija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme