Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Käyttäjä38232 kirjoitti:
Todella rasittava koira. Joka pyöri sängyssä mukana. Läähätti ja tuijotti. Ei tullut seksistä mitään. Koiran kun työnti lattialle niin kohta hyppäsi takaisin.
Mulla sama kokemus Jvpäästä, mutta koiria oli kaksi. Sain silti aamulla polkaista, vaikka koirat oli koko ajan sängyssä...
Vierailija kirjoitti:
Otin takin pois, nainen katsoi kuin halpaa makkaraa ja sanoi "ai sä oot noin laiha". Noh laitoin takin takaisin ja lähdin menemään. Olen kestävä ja treenattu ihannepainon ylärajalla. Ei ilmeisesti naisille kelpaa ihanne painoinen mies vaan täytyy laihaksi haukkua. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun laihaksi haukutaan vaikka paino indexin mukaan olen melkein ylipainoinen. Ilmeisesti naiset haluaa vain ylipainoisia hunks salimakeja.
Nykyään ei ilmeisesti jakseta enää tutustua toiseen sen vertaa, että jaksettaisiin olla kohteliaita.
Minäkin olen aikoinaan yllättynyt, kun hoikaksi tietämäni ihminen otti paidan pois ja hän olikin hyvin hoikka, aikalailla luiseva rintakehä ja rasvaa hänellä ei ollut missään. En nähnyt tarpeelliseksi kommentoida mitään. Tykkäsin silitellä hänen litteää masuaan ja täysin litteitä miestissejään. :)
Toinen tapaus yllätti päin vastoin. Normaalipainoisella miehellä oli pehmeää "iskävatsaa" ja tuntui minusta ensin oudolta, kun olin tottunut, että miehillä ei ole kropassa juurikaan pehmeyttä. En kommentoinut tuotakaan yllätystä. Ja tykkäsin silitellä hänen (karvaista) pehmoista masuaan ja muhkuja (karvaisia) miestissejään. :)
Hyvä kun lähdit menemään.
Etsi sellainen kumppani, joka pitää sinusta tuollaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Mu lattilapsi. Tai kuvia.
Lähdin pois.
Mitenkäs sun lattialapsi siihen asiaan vaikuttaa?
Jos Sijaltainen nousisi.
Muistaakseni jossain Puotinharjun tienoolla sijainneesta kerrostalokämpästä irtosi outoja fiboja, ei mitenkään positiivisia. Myöhemmin muija kertoi Jammu-sedän asuneen kämpässä 80-luvulla.
Opiskelu- & sinkkuaikana muutamia (semi)turn-offeja oli juurikin jo etuovelle kantautunut ammonakista "sakea" ilma sekä eteisen jälkeen yleinen totaalinen epäsiisteys/välinpitämättömyys. Hauskaa oli kuitenkin aina vaikka joissain paikoissa piti sänkyä raivata puhtaaksi jos vaatteita oli ennen lähtöä kokeiltu enemmänkin ja tilaa ei ole ollut muuten.
- motivaatio/inspriraatio - lauseet kyllä aivan jotain hirveää, eritoten teippauksina.
- ummehtunut ilma asunnossa ei ikinä edesauta kanssakäymistä, varsinkaan jos se iskee vaatteisiin asti. Näistä ei kuitenkaan asukas itsekään ole aina tietoinen.
- eksien muistelut herättäneet kysymysmerkkejä täälläkin, eri oten jos on olleet vähänkään tuttuja itselle. Nämä muistelut siis esineinä tai puheina.
Nyt aikuisempana jos olisin tilanteessa, niin varmasti samat asiat kuin aikaisemminkin. Selvästä liasta/psksta pinttyneet pinnat ja eritoten selkeä välinpitämättömyys itselle aika turn-off. Pieni epäsiisteys kuitenkin sallittakoon, ehkä jopa suotavaa ettei kaikki tarvi olla tiptop. Kertoo yleensä jotain siitä hygienian ja/tai ymmärryksen tajuamisesta vähän laajemminkin jos menee överiksi jompaan kumpaan suuntaan. Kuka tahansa jaksaa laittaa yhden roskan päivässä roskikseen ja toisaalta jokainen purnukka ei tarvitse olla 100% järjestyksessä.
Kämpän kunnon arvioinnissa arkijärkeä mukaan tietysti huomioiden se, että onko kyseessä yllätysvisiitti vai ennalta sovittu vierailu. ;)
Kummastelen vaan, että millaisten naisten mukaan miehet ovat lähteneet kun epäsiisteys, oudot tavat yms. paljastuneet vasta naisen kämpillä. Niinkö on ollut kovat himot, että ilmeisesti jo ekana iltana/kapakan kiinnimenon aikoihin vasta ensin tutustuttu ja heti ollut kiima päästä petipuuhiin eikä mitään ole ennakkoon pystytty näkemään.
Monilla naisilla ulkokuori kunnossa, koti sekasin.
Paljonkin
- petaamaton vuode
- erilaiset vaatekappaleet ja rintaliivit pitkin asuntoa
- pehmolelujen armeija aikuisella naisella (muka kissoja varten)
- kissat ja se ällöttävä kissanhiekkalaatikko vessassa
- kaikenlaiset pikkutilpetöörit pitkin asuntoa
- kaikenlaiset aforismitaulut pitkin asuntoa
Käyttäjä38232 kirjoitti:
Todella rasittava koira. Joka pyöri sängyssä mukana. Läähätti ja tuijotti. Ei tullut seksistä mitään. Koiran kun työnti lattialle niin kohta hyppäsi takaisin.
Mulla kokemusta siitä, että kolme koiraa läähätti pää sängynlaidalla, jolloin käskin viedä ne vessaan.
Toistui useamman kerran.
Käyttäjä38232 kirjoitti:
🙋♀️
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tässä, ja tuossa toisessa ketjussa tuota kirjahylly/kirjahommaa, että kun moni, kuten itsekin, lainaa ne kirjat kirjastosta, niin eikö tämä ole tullut mieleen näille kirjojen puuttumisen turn offaajille?
Että ajatlekaapa, kun NYT vasta tämän sanomanani tajuatte, kuinka moni muutoin nappikumppani onkaan mennyt ohi kun ette ole ymmärtäneet ajatella kirjaston olemassaoloa, vaan olette vähin äänin poistuneet takavasemmalle kirjojen puuttumisen vuoksi.
No minulle kirjat ovat tärkeitä enkä halua niitä lainata kirjastosta vaan ostaa omaan hyllyyn.
- N 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tässä, ja tuossa toisessa ketjussa tuota kirjahylly/kirjahommaa, että kun moni, kuten itsekin, lainaa ne kirjat kirjastosta, niin eikö tämä ole tullut mieleen näille kirjojen puuttumisen turn offaajille?
Että ajatlekaapa, kun NYT vasta tämän sanomanani tajuatte, kuinka moni muutoin nappikumppani onkaan mennyt ohi kun ette ole ymmärtäneet ajatella kirjaston olemassaoloa, vaan olette vähin äänin poistuneet takavasemmalle kirjojen puuttumisen vuoksi.
No minulle kirjat ovat tärkeitä enkä halua niitä lainata kirjastosta vaan ostaa omaan hyllyyn.
- N 30
Eikä kirjastosta löydy tarpeeksi hyviä kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- N 30
Minä myös haluan ostaa kirjoja omaksi omaan hyllyyn ja ostankin niitä usein, pitäisikin hankkia toinen kirjahylly koska tuo nykyinen jo pursuilee. En ole nähnyt yhdenkään naisen luona kirjahyllyä, jossa olisi kirjoja. M39
samoin! Vaikka on/olisikin köyhä tarviiko sitä toitottaa.
Miten jotakuta voi häiritä sisustustikkaat tai aforismitaulut? Onko jotenki pinnallista porukkaa?
Turn off = kasa Kansan Uutisia ja Vasemmistoliiton arpoja jemmassa, joka paljastui a) koska oli jemmattu puolivillaisen huonosti ja b) vissiin oli silti joku yhtä puolivillainen tarve jemmata. No, puolivillainen koko ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- N 30
Minä myös haluan ostaa kirjoja omaksi omaan hyllyyn ja ostankin niitä usein, pitäisikin hankkia toinen kirjahylly koska tuo nykyinen jo pursuilee. En ole nähnyt yhdenkään naisen luona kirjahyllyä, jossa olisi kirjoja. M39
Sepä outoa! En tunne yhtään naista jolla ei kirjoja olisi, itselläni yli 800. Luetteloituina ja aakkostettuina.
just nuo NEW YORK PARIS LONDON -taulut ym. krääsä, ja se näkyy kyllä ihmisestä onko käynyt (edes) niissäkään, Ja vaikka jos on niissä käynyt niin eipä ole tarvetta moisille. Ja jos joutuu asiaa tiedustelemaan = turn off. Olen käynyt 75 maassa ja tiedän jotakin ns. ulkomaiden bändäreistä. Jollei pääsekään sossutuilla etelä-Amerikkaan niin joku chileläinen Jesus-Maria -soittopoika on seuraavaksi otollista riistaa. Ja juuri se poikkeus joka käy töissä, on uskollinen eikä hakkaa. Turn off!
Onko jollakulla TALLINNA KANARIA KOS KONTULA JAKOMÄKI -tauluja sitten?
Vierailija kirjoitti:
- petaamaton vuode
- erilaiset vaatekappaleet ja rintaliivit pitkin asuntoa
- kaikenlaiset pikkutilpetöörit pitkin asuntoa
😬
Riittääkö jos "petaa" peiton?
Vai pitääkö tässä lähteä päiväpeittokaupoille? En nimittäin omista päiväpeittoa ollenkaan...
Ihan aikuinen työssäkäyvä ihminen olen.
Aamulla vain käännän peiton syrjään, että vuode saa tuulettua rauhassa ja siinä samassa mallissa se on siihen asti, että menen nukkumaan.
Jos on tulossa vieraita, niin sitten laitan peiton ojennukseen.
Ulkovaatteilla en käy makoilemassa sängyn päällä eikä ole lemmikkejäkään,
jotka makoilisivat sängyllä, joten itselleni tämä naishunsvotti-meininki on käynyt hyvin.
Ilmeisesti vähän liiankin tottunut tuohon, kun en ole osannut kaivata sitä päiväpeittoa...
Ns. puolipitoisia vaatekappaleita kertyy myös...
Minulla ei ole koriste-esineitä, mutta pikkutilpehööriksi varmaan lasketaan kaikenlaiset purnukat...
Makkarissa on ehostautumista varten pöytä, joka on täynnä kosmetiikkaa... keittiössä on vitamiineja ym. purkki poikineen... Näille pitäisi ilmeisesti jotain siistimpää ratkaisua kehitellä, että osan saisi pois näkyviltä...
Huh, tämä ketju ei nyt varsinaisesti ainakaan madalla treffailun aloittamiskynnystä...
Mutta sinänsä ihan valaisevaa kyllä, kun "näkee" oman asuntonsa vieraan silmin ja bongaa näitä epämiellyttäväksi koettuja asioita.