Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Surkeaa, ala-arvoista kirjallisuutta, kuten Coelhoa tai pelkkiä lastenkirjoja, kuten Harry Pottereita.
Tai ei kirjoja ollenkaan.
Kertoo kaiken sivistyksen tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Karvanen perse
Niin siis aviomiehellä, joka makaa jurrissa sohvalla housut puoliperseessä kun samalla pitäisi muijan kanssa harrastaa seksiä. Totaalinen turn-off vaikka olisi nainen kuin unelma!
Millaisia asuntoja ja makuuhuoneita ap ja muut miehet haluaisivat naisilla nähdä? Domina- krääsää ilmeisesti? Vai formulakuljettajien kuvia seinillä? Ehkä vesilasin sijasta yöpöydällä olisi miellyttävämpi lasipurkki teksitllä " maksa tähän lähtiessäsi" ? V..tu mitä tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erään hoidon kanssa käveltiin vikaan kerrokseen kerrostalossa ja enpä ollut vielä nähnyt naisen kämppää siinä kunnossa vaatteita pitkin lattiaa olkkarissa koiranpaskaa jossa kasvoi jo karvaa jne jne keittiön tasot kaikki täynnä kattilaa ja kamaa ja kaikki likaisia eik sen pillukaan niin ihmeellinen ollut että taisin vielä kerran koe ajaa sen mutta ei hjyvämutta sain kuitenkin munan tyhjennettyä ja sehän onkin pääasia
Miksi et osaa käyttää välimerkkejä ja isoja alkukirjaimia?
Hän ei ole vielä koeajanut välimerkkejä
Huumeruiskut.. Sörkässä kortteli Roskapankilta. Halut meni lähelle nollaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?
Tunne kun alkaa oksettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytetty kondomi
- yöpöydällä
- roskiksessaNämä siis eri naisten luona. Ensimmäinen oli muutenkin erikoinen persoona. Jälkimmäinen tapaus sentään yritti peitellä sitä että paneskeli muitakin, mutta kumi nyt vaan sattui olemaan päällimmäisenä roskiksessa.
Miksi naisen pitäisi peitellä sitä, ettet ole hänen elämänsä ensimmäinen tai ainoa pano? Ei kortsua nyt ainakaan vessanpönttöön heitetä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetty kondomi
- yöpöydällä
- roskiksessaNämä siis eri naisten luona. Ensimmäinen oli muutenkin erikoinen persoona. Jälkimmäinen tapaus sentään yritti peitellä sitä että paneskeli muitakin, mutta kumi nyt vaan sattui olemaan päällimmäisenä roskiksessa.
Miksi naisen pitäisi peitellä sitä, ettet ole hänen elämänsä ensimmäinen tai ainoa pano? Ei kortsua nyt ainakaan vessanpönttöön heitetä...
En ymmärrä miksi sitä pitäisi erikseen mainostaa? Ei naisenkaan tarvitse kuukautisiaan peitellä, mutta ei sitä käytettyä tamponia silti tarvitse lavuaarin reunalle jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukkarituubi -> kertoo useista kumppaneista kammarin puolella---
Liukkaria voi käyttää ihan itsekseenkin...
Sikäli "kolahti" tämä, että olen elellyt nyt pidempään yksin ja varmaan viimeisen puolen vuoden ajan olen ollut niin huoleton, että en laita leluja pesun jälkeen enää lelulaatikkoon säilöön,
vaan makkariin ihan näkysälle.
En treffaile, joten ei ole treffikumppanit olleet näkemässä.
Vieraitakin luonani käy aniharvoin ja silloin kerään kyllä lelut ja liukkarit laatikkoon piiloon.
Kieltämättä itsekin varmaan ihmettelisin ensivierailulla näkysällä olevia liukkareita ja leluja.
Note to everyone: kerää liukkarit ja lelut pois, jos kutsut deitin kotiisi
Niinpä. Kuvittele tilanne jossa miehen kämpässä on heti yöpöydällä vastassa flesu ja liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eka mätsi tänne. Tuo alin.
Mulla ei ole kotona ruoanlaittovälineitä ja keittiö on muutenkin vain koristeena. Olen tosi vähän kiinnostunut ruoasta, syömisestä ja aivan etenkin ajan tuhlaamisesta syötävän valmistamiseen, joten syön joka päivä ulkona ammattilaisten laittamaa ruokaa. Meillä tuskin klikkaisi muutenkaan, mutta ihan vain tiedoksi: ei se nainen välttämättä kokkia miehestä etsi vaikka ruoanlaitto ei harrastuksiinsa kuuluisikaan.
Ja itse ihmettelen sinkkukavereitten kotona noita edellä ketjussa mainittuja lemmikkilaumoja. Hitto mikä haju ja sotku lähtee jo parista marsusta! En todellakaan ihmettele, että pysyvät sinkkuina"
NAINEN, joka ei ruokaa laita, on kaikkein pahin turn off! Kuvittelitko, että ikuisesti naimisiin mentyänne söisitte VAIn ravintoloissa 2-3 muksun kera? Toki miesin ruokaa laittaa mutta minä en! Nainen joka ei pöytää kata - jää! Muusta "miehille kuuluvasta" pidän taas puolestani huolta. Auton ja kodin korjailu yms. vaikken niistä tykkääkään. Jopa siivoan ja tiskaan mielelläni. Teen sitä nykyisinkin ja suhteessa on menty yli 25 vuotta ja on lapsia. Mutta, jos ei naiseni olis ruokaa tarjonnut eka treffeillä ja parilla sen jälkeen, niin olisi homma ollut ohi! Toki kävimme välillä syämässä ravintelissakin ja ko. paikoissa mutta ei sellainen ole kestävää pidemmän päälle. Kestä kenenkään talouskaan.
Minä ainakaan en osannut laittaa ruokaa nuorena, koska MISSÄ VÄLISSÄ SITÄ OLISI EHTINYT OPETELLA? Eiköhän se luonnollisin opetteluvaihe olisi tullut siinä äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla?
Ja miehellekin luonnollisin kotitöiden opetteluvaihe on sitten isyysvapaalla?
Mustavalkoinen sisustus ja kaiken kukkuraksi kekkosen taulu seinällä.
Muumimuki-collection. YÖK! Ilmentää moukkamaisuuden, kun tota bulkkia kerää.
Tekstityynyt ja muut tekstitavarat, tai tekstitykset seinillä. Ei seiso tällasessa kämpässä, itsessäni varmasti jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eka mätsi tänne. Tuo alin.
Mulla ei ole kotona ruoanlaittovälineitä ja keittiö on muutenkin vain koristeena. Olen tosi vähän kiinnostunut ruoasta, syömisestä ja aivan etenkin ajan tuhlaamisesta syötävän valmistamiseen, joten syön joka päivä ulkona ammattilaisten laittamaa ruokaa. Meillä tuskin klikkaisi muutenkaan, mutta ihan vain tiedoksi: ei se nainen välttämättä kokkia miehestä etsi vaikka ruoanlaitto ei harrastuksiinsa kuuluisikaan.
Ja itse ihmettelen sinkkukavereitten kotona noita edellä ketjussa mainittuja lemmikkilaumoja. Hitto mikä haju ja sotku lähtee jo parista marsusta! En todellakaan ihmettele, että pysyvät sinkkuina"
NAINEN, joka ei ruokaa laita, on kaikkein pahin turn off! Kuvittelitko, että ikuisesti naimisiin mentyänne söisitte VAIn ravintoloissa 2-3 muksun kera? Toki miesin ruokaa laittaa mutta minä en! Nainen joka ei pöytää kata - jää! Muusta "miehille kuuluvasta" pidän taas puolestani huolta. Auton ja kodin korjailu yms. vaikken niistä tykkääkään. Jopa siivoan ja tiskaan mielelläni. Teen sitä nykyisinkin ja suhteessa on menty yli 25 vuotta ja on lapsia. Mutta, jos ei naiseni olis ruokaa tarjonnut eka treffeillä ja parilla sen jälkeen, niin olisi homma ollut ohi! Toki kävimme välillä syämässä ravintelissakin ja ko. paikoissa mutta ei sellainen ole kestävää pidemmän päälle. Kestä kenenkään talouskaan.
Minä ainakaan en osannut laittaa ruokaa nuorena, koska MISSÄ VÄLISSÄ SITÄ OLISI EHTINYT OPETELLA? Eiköhän se luonnollisin opetteluvaihe olisi tullut siinä äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla?
Ja miehellekin luonnollisin kotitöiden opetteluvaihe on sitten isyysvapaalla?
Tässä puhuttiin ruuanlaitosta, ei kotitöistä. Varmaan pariutuessa olisi alkanut laittaa viikonloppuisin enemmän ruokaa kotona jo ennen lapsia, jolloin harjoittelu olisi tapahtunut siinä. Nyt en todellakaan haaskannut ruoka-aineita ja aikaani olemalla illat yksin kotona laittamalla ruokaa, jota en syö, koska olen jo syönyt toisen laittamaa ruokaa vaan kävin salilla, ulkoilemassa, tapaamassa ystäviä ja sukulaisia jne.
Joku haluaa valmiita paketteja, toisille riittää se, että asiat tulevat eteen kun on niiden aika. Pitääkö osata hoitaa vauvaakin ennen kuin tekee sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Pitsihepeneet, joissa ei juurikaan ollut kangasta alusvaatelaatkossa, täysin varusteltu keittiö ja jääkaappi, pölytön koti ja täysi viinikaappi. Ja se iso sänky.
Menit sitten ensimmäisellä kerralla tonkimaan naisen vaatekaapit läpi. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitsihepeneet, joissa ei juurikaan ollut kangasta alusvaatelaatkossa, täysin varusteltu keittiö ja jääkaappi, pölytön koti ja täysi viinikaappi. Ja se iso sänky.
Menit sitten ensimmäisellä kerralla tonkimaan naisen vaatekaapit läpi. Miksi?
En ole koskaan tonkinut kenelläkään mitään ja minulle oli aivan kamala järkytys, kun tajusin, että miesystäväni oli tonkinut laatikoitani. En tajua miten jotkut oikeuttavat sen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa, ala-arvoista kirjallisuutta, kuten Coelhoa tai pelkkiä lastenkirjoja, kuten Harry Pottereita.
Tai ei kirjoja ollenkaan.
Kertoo kaiken sivistyksen tasosta.
Olet ajastasi jäljessä. Eipä nimittäin kerro enää nykyään. Tilanpuutteen vuoksi monet hankkivat lähes pelkästään e-kirjoja. E-kirjat ovat käteviä, helposti mukaanotettavia jne. Tiedän ihmisiä, jotka ovat tarkoituksella hankkiutuneet fyysisistä kirjoistaan kokonaan eroon. Säästäneet ehkä muutaman itselleen merkityksellisen, mutta muutoin kaikki kirjat pääasiassa e-kirjoina.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.
juu, ei ole vuosikymmeniin kellään enää ollut pöytätietokonetta... mikäli lie 100-vuotias siellä kirjottelee.
Ihminen tulee sokeaksi itselleen. Muista niin paljon helpompi etsiä virheitä. Se mikä häiritsee muissa, on aivan luontevaa itselle. Hmm...
Olen aidosti iloinen teidän kolmevuotiaan puolesta. Minun piti päästä omaan kotiin, jotta oli pääsy keittiöön. Ja siellä meni ekat kymmenen vuotta ruokaa laittamatta, koska söin töissä lämpimän ruuan.