Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Pariutuminen oli ihanan helppoa ja elämä romanttista nuorena. Ei haitannut opiskelijakämpän patja lattialla -askeettisuus tai mahdollisimman vähällä rahalla hommatut astiat ja huonekalut. Siisteyskin oli usein vähän niin ja näin, mutta senkin kanssa pystyi tulemaan toimeen.
Ajattelen usein, millaisissa oloissa ihmiset maailmassa elämäänsä elävät, millaisia asumuksia heillä on, millaista puutetta. Ja millaista onneakin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka avasi oven.
Tämä kuulostaa mielenkiintoisen kirjan nimeltä.
Naisiin ei voi ikinä luottaa, ne kyttää koko ajan "parempaa" kumppania, siis koko ajan, muista aina se että just SUT voidaan korvata hetkessä, silmää räpyttämättä.
Ohis.
Kaikenmaailman sisutus tekstit esim "live, love, laugh" tai "HOME".
Kuka hitto haluaa kirjoittaa kotinsa seinälle home?
Vierailija kirjoitti:
mukanerra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eläimet kerros- tai rivitaloasunnossa
- sotkuisuus
- asiat, jotka viestivät siitä, että nainen ei osaa laittaa ruokaa itselleen
- kliseiset mietelauseet (live, laugh, love🤢)
- ei kirjoja
- vessa lattiasta kattoon täynnä meikkejäToi "vessa lattiasta kattoon täynnä meikkejä" tuppaa omasta mielestä olemaan jokaisella naisella enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tässä asiassa miehenä olen tullut vastaan ja alentanut tätä rimaa, jos naisella on alle puoli vessallista meikkejä, niin kaikki on hyvin vielä :D
Jos naisen vessan meikkien määrä ärsyttää, niin miehen huomiokyvyssä on jotain kehitettävää. Naisen vessan meikkien määrän voi kyllä melko helposti arvioida naisen ulkonäöstä. Esim. Mulla ei ole vessassa ainuttakaan meikkiputelia, vain huulirasva ja hammastahna. Mutta tuskin minusta taas muuten olisit kiinnostunut. Eli valintoja, valintoja. Valitse kohderyhmäsi ja kärsi seuraukset. 😁
Mä meikkaan lähinnä silloin kun menen baariin tai juhliin. Mutta tuolloin meikit jää yleensä levälleen pitkin kylppäriä tai asuntoa. Nuo ovat myös samalla ne tilaisuudet joista joku tuntematon voi kotiini päätyä. Ei pidä ainakaan yhden satunnaisen tapaamisen perusteella tuomita.
Hyvin kaunis 30 v daami roudas mut yöllä punavuoren kämppäänsä. Sisään päästyä ihmeetlin, että sahalle ollaankin tulutu. Oli purua yltä ympäriinsä. Meinas stikata samassa kartsalle. Leppy kuitenki ja sit punkkaan pylsimään. Perkele aamulla heräsi joku koisaa munissa. Saatana siellä joku lisko. Niskasta kiinni ja pyörätys. Sehän delas. Daami haukku murhaajaksi ja uhkas rosiksella. Ilmoitin ovella et kylmä voin ottaa sen mukaa ja duunata siitä safkaa.
Yhellä muuten kivalla tytyllä oli pari lemmikkikania ja jumalauta et haisi se koko yksiö hirveelle! Kiva olla kun koko paikka haisi ihan jollekin anaalirauhaselle. Ihmiset, joilla on lemmikkejä, joista lähtee voimakasta hajua eivät varmaan itsekään tajua hajua, koska ovat niin tottuneita.
Vierailija kirjoitti:
- ylitrendikäs sisustus
- kaikenlainen hölmö huuhaaroska kuten sisustustikkaat, mietelausejulisteet jne.
- seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja tai tommy tabermannin runoja kirjahyllyssä
- ei kirjahyllyä ollenkaan
- kaikki tavara, joka on selvästi miehiltä saatua/ nyysittyä/ suhteista käsiinjäänyttä
- niin paljon meikkipurkkeja vessassa tai kylppärissä että joutuu varomaan ettei kaikki romahda kun avaa peilikaapin tai käy suihkussa
- toisaalta myös ylikallis sisustus ja kämppä, jotka kertovat että eletään ja arvostetaan niin erilaisia juttuja ettei kiinnosta
- ylenmääräinen vintage ja retroilu, kämppä täynnä juntteja ja huonolaatuisia huonekaluja ja rihkamaa esim. 50-luvulta ja -60-luvulta ( erotuksena siis siihen, että on oikeasti keräilyvintagella sisustettu)
- huonot keittovälineet. Poikkeuksetta jos naisella on ollut puutteellisesti patoja ja kattiloita ja kulhoja ja tehosekoittimia jne. niin kyseessä on ollut feministi joka ei halua tehdä naisen osaa vaikka miehen tulee tehdä miehen osa
Onnea vaan noin nirsolle naisen etsintään 😂 Kuulostaa jotenkin neuroottiselta kun noin pitkän listan keksitkin 👎🏻
]
Kirjahylly on plussaa, mutta sekin riippuu sen sisällöstä. Se olisi varmasti ensimmäinen asia minkä katsoisin läpi, että mitä kirjoja hyllyssä on. Sen perusteella voi tehdä hyvinkin johtopäätöksiä mielenkiinnonkohteista ja maailmankuvasta.
Ei voi. Minulla on suht mittava kotikirjasto jonka olen ostanut kirjastojen poistomyynneistä tyyliin 2€ per muovikassi. Tuon halpuuden takia olen hommannut hyllyyn Dostoyevskiä, Dickensiä jne. vaikka luen vain Angelikoja jne. enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Erään naisen arvoasunto haisi kissankuselle, ja se todellakin lemusi äärettömästi.
Lisäksi joka pintaa kuorrutti harmaa pölykerros, siis kunnon likainen ja tunkkainen kerros pölyä.
Nainen oli vielä akateeminen ja fiksu.
Aika äkkiä lähdin hippulat vinkuen.
Olisit siivonnut!
Edellinen asukas oli liimannut oveeni live, love, laugh tarran. Nyt kävin repimässä sen irti... en itsekään noista mielelauseista pidä, mutta olin antanut tuon olla ovessa, kun pelkäsin, että poistosta jää jäljet oveen.
Tosin en käy treffeillä eikä kotonani ole käynyt yksikään mies (ellei sukulainen tai kaveri).
Ymmärrän tätä naista, koska itsellä samanlaista, halusin tai en. Pyykkituvasta tarttuu toisten käyttäjien pesuaineitten hajut niin koneesta kuin kuivatushuoneestakin omiin pyykkeihin. Samoin: uusi keittiön pöytä tuoleineen joutui parvekkeelle, hajua jostain varastosta ottanut. Hajuste herkkyys ei ole hienostelua tai turhanpäiväistä nillitystä vaan saakelin rajoittava homma, usein myös invalidisoiva. Voi, tyttöriepua.
Ei ole esteenä matkustamiselle, jos on vakituinen hoitaja eläimillä matkan aikana. Minä olen matkustellut aika paljon vaikka on monta eläintä
Anneli
Millä tavoin ne mukit sinua häiritsi? Kyllä joillakin on vaikeaa... Minulla ainakin ovat kaapissa oven takana näkymättömissä
Anneli
Hyi helvetti mitä juttuja. Onneksi asun yksin ilman naista ja tulen asumaan jatkossakin...
Yllättävän monella naisella epäsiisti vessa, wc-raikastin puuttuu joten kaikki pahat hajut tuntee heti. Tai siis päällepäin voi olla siisti mutta ne hajut menee nenään kun ei käytetä wc-raikastinta. Selvä turn-off.
Koiranhaju asunnossa se yleisin turn-off. Koskee käytännössä kaikkia jotka pitää koiraansa sisätiloissa. En vain siedä sitä hajua ja samalla se vie kaikki halut itseltä. Eläintarha ei valitettavasti ole kovin seksikäs tuoksu. Olen deittaillut 3 koiranomistaja-naista ja sama ongelma kaikkien kanssa, en vain halua heidän asuntonsa koiranhajun takia joten alan välttelemään tilanteita kun pitäisi mennä heidän luo.
M32
Pahin turn off on, jos ei saa p...ua. :D