Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
521/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäistyvä lappalainen kirjoitti:

Kyllä turn offina voi pitää liian kliinistä ja sairaalloisen siistiä asuntoa tai vastaavasti liian epäsiistiä. Pieni epäjärjestys tai epäsiisteys ei haittaa, vaan päinvastoin kertoo että asukas ole neuroottinen tai elämänhallinta vallan hukassa.

Onhan tää vitsi?

Mä ainakin siivoon ihan viimesen päälle, jos mulle on tulossa vieraita. En ole pitänyt sitä neuroottisuutena vaan vieraanvaraisuutena.

Vierailija
522/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama kopioitu tyyli sisustaa,mikä nyt sattuukaan oleen muodissa.

Voi olla valkosta kaikki tai ne huolettomasti heitellyt miljoona tyynyä  yms.

No kissoista tartte ees alottaa, sen tietää kaikki miks omistajat yleensä ikisinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin kun menee jonkun kotiin niin kiinnittäänhuomion kirjojen määrään. Joissain kaverien vanhempien kotona on iso taunokorhosen feikkijalopuuhyllykkö jossa on valokuvia ja koriste-esineitä ja baarikaappi (oli todella loistavia tyyppejä kyllä, paljon sydämen sivistystä) ja joillain on tuhansia kirjoja. Minäkin sitten keräilin kirjoja ja tokihan ne on luettu mutta oikeastaan hassua pitää niitä framilla, kun luen yleensä vain kirjaston kirjoja.

Mutta siis, kirjojen vs viihde-elektroniikan määrästä on jotain päättelevinään.

Vierailija
524/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetämätön jättiläispython-luokan pökäle pöntössä, ilman vessapaperia.

Heti heräsi muutama kysymys:

- miksi vetämättä?

- kenen?

- miksei ole pyyhitty?

- miten pääsen täältä mahdollisimman pian pois?

Vierailija
525/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotieläimet.

Mikä siinä on, että niitä eläimiä pitää hankkia? Ymmärrän vielä jotenkin maalaistalon ja ison pihan, jossa niillä on vapaus temmeltää.

Lisäksi vaatteet, huonekalut, auto/autot, keittiökaapit yms. Koiran, kissan, marsun, kanin, hevosen yms. karvoissa..

Vierailija
526/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottomuus on kaikista pahin "turn off". Likainen pönttö, parin päivän haisevat tiskit, roskapussit parvekkeella (??!!), yms. En halua tavata enää toiste, vaikka olisi kuinka ihana ihminen. Pieni siivottomuus, esim. roskapussi unohtunut eteiseen tai pari astiaa tiskialtaassa on ihan ok.

Jotkut halpakalusteet ei niin paha, jos muuten siisti kämppä. Toki sisustusmaku voi erota paljonkin omasta, mutta en vielä sen perusteella peruuta seuraavia treffejä.

Vierailija
527/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja, jotka joivat olohuoneen pöydällä olevista juomalaseista. Kun kysyin asian laatua niin ovat heidän "janolasejaan." 

Vierailija
528/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli mukava ja päällepäin huoliteltu, asunto oli kuitenkin sotkuinen, tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja koiran paskaa lattioilla, byeeee.

Vierailija
529/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäistyvä lappalainen kirjoitti:

Kyllä turn offina voi pitää liian kliinistä ja sairaalloisen siistiä asuntoa tai vastaavasti liian epäsiistiä. Pieni epäjärjestys tai epäsiisteys ei haittaa, vaan päinvastoin kertoo että asukas ole neuroottinen tai elämänhallinta vallan hukassa.

Onhan tää vitsi?

Mä ainakin siivoon ihan viimesen päälle, jos mulle on tulossa vieraita. En ole pitänyt sitä neuroottisuutena vaan vieraanvaraisuutena.

Eikö se ole helpompaa kun pitää asuntonsa aina siistinä.

Vierailija
530/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon koiria ja niille kerrossänky...

Vierailija
531/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaamiehetaikuisiks kirjoitti:

Tää on joku kostoketju tuolle miesten turn offille, oikea miesten itkupotku raivari ketju

Haha, kaks samanlaista ketjua, mutta se missä kritisoidaankin naisia niin miesten pitäs kasvaa aikusiksi ja lopettaa kostaminen ja hävetä itkupotkuraivareita, puuttu enää viittaukset peräkammarinpoikiin ja mieslapsiin. Mä en kestä, tää oli hauska.

Vierailija
532/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.

Pitäähän sitä nyt päästä pelaamaan runee seksin jälkeen

Vierailija
533/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkipapukaija joka paskoi lattialle silmieni edessä.

Joskushan sitä toivoo olevansa lintu, että voisi paskoa joidenkin päälle...papukaija melkein onnistui,  vaikka lattialle menikin. Ajatushan oli tärkein.

Vierailija
534/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kissaa koiraa. Ei niissä sinällään vikaa. Kotieläimet on kivoja, mutta useampi sellainen viestii siitä, että mennään niiden ehdoilla, eikä siihen mies aina sovi mukaan.

Yleensä näiden ihmisten asunnot haisee niille elikoille vaikkakin nämä väittävätkin että ei haisisi.

Vierailija
535/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live laugh love-taulut seinillä. Join vaivautuneena kahvit, keksin tekosyyn lähteä ja ghostasin sen jälkeen. Fiksun oloinen mimmi paljastui roskaväeksi.

Vierailija
536/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kirjojen puuttumisesta: mulla on kirjoja, ja ihan sivistynytkin kokoelma, ja yleensä myös kirjastosta jotain lainassa. Mutta ne sijaitsevat kaapissa. :D Kirjahyllyistä on kamala vaiva pyyhkiä pölyjä.

Eli ne naiset ovat saattaneet tietämättänne olla lukutoukkia.

Kuka hitto edes ostaa mitään älyttömiä määriä "oikeita" kirjoja enää itselleen? On tosiaankin kirjastot, audiokirjat, ekirjat... ja vanhat kirjat voi vaikkapa laittaa kiertoon, tuskin kukaan lukee jokaista omistamaansa kirjaa kovin usein uudestaan.

Minulla on kirjahyllyssäni 150+ kirjaa ja kaapeista löytyy kymmeniä lisää. Olen pitänyt lukemisesta lapsesta saakka ja nimenomaan oikeista kirjoista, en jaksa tuijottaa jotain näyttöä lukeakseni ja kuuntelemalla ei myöskään onnistu, yleensä laitan jonkin levyn soimaan samalla kun luen. Olen mies, mutta se nyt ei liene oleellisin seikka.

Meillä on kotikirjastossa yli 7500 kirjaa, myöskin mieheni lukee. Huonompia lukuromaaneja joita ei uudelleen varmasti tule avattua, on annettu kavereille tyyliin ei saa tuoda takaisin, muutama sata on näin hävitetty.

On monia, jotka on uudelleen luettu, jopa moneen kertaankin, hyvästä kirjasta löytyy aina uusia puolia ja näkökulmia. Joku saattaa muuttua aivan toisen sisältöiseksikin kuin ensilukemalla.

Kirjaston kirjoja on joskus vuosia sitten myös luettu, mutta tuskin enää koskaan, korona on ne saastuttanut, tuskin niitä putsataan joka käytön jälkeen....tuskin ollenkaan.

Vierailija
537/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies.

Vierailija
538/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trumpin kuva kehystettynä seinällä. Miettisin että ajatteleeko hän että minussa ja Trumpissa on jotain samaa.

Tuo on kyllä paha 😂

N40

Vierailija
539/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukanerra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eläimet kerros- tai rivitaloasunnossa

- sotkuisuus

- asiat, jotka viestivät siitä, että nainen ei osaa laittaa ruokaa itselleen

- kliseiset mietelauseet (live, laugh, love🤢)

- ei kirjoja

- vessa lattiasta kattoon täynnä meikkejä

Toi "vessa lattiasta kattoon täynnä meikkejä" tuppaa omasta mielestä olemaan jokaisella naisella enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tässä asiassa miehenä olen tullut vastaan ja alentanut tätä rimaa, jos naisella on alle puoli vessallista meikkejä, niin kaikki on hyvin vielä :D

Jos naisen vessan meikkien määrä ärsyttää, niin miehen huomiokyvyssä on jotain kehitettävää. Naisen vessan meikkien määrän voi kyllä melko helposti arvioida naisen ulkonäöstä. Esim. Mulla ei ole vessassa ainuttakaan meikkiputelia, vain huulirasva ja hammastahna. Mutta tuskin minusta taas muuten olisit kiinnostunut. Eli valintoja, valintoja. Valitse kohderyhmäsi ja kärsi seuraukset. 😁

Vierailija
540/1958 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisuus ja epäjärjestys. Hyisss...