Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kotieläimet.
Mikä siinä on, että niitä eläimiä pitää hankkia? Ymmärrän vielä jotenkin maalaistalon ja ison pihan, jossa niillä on vapaus temmeltää.
Lisäksi vaatteet, huonekalut, auto/autot, keittiökaapit yms. Koiran, kissan, marsun, kanin, hevosen yms. karvoissa..
Kaksi koiraa, asunto ei haise koiralle, karvoja ei ole missään KOSKA IMUROIN joka päivä. Voin kertoa, että meillä ei haise koira. Ehkä juuri siksi, että täällä siivotaan. En tykkää itekkään koiranhajusta joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on keittiö, jonka jääkaapissa on pelkkä valo. On nimittäin nähty näitä naisia jotka elävät kotioloissa pelkällä voileivällä. Jos ihminen ei osaa/halua käyttää edes alkeellisimpia ruoanlaittotaitoja, mitkä mahtavat olla hänen muut elämäntaitonsa/halu tehdä mitään muutakaan?
Voi herranjestas. Mitä vikaa siinä on jos elää kotona pelkällä voileivällä?
Yksinelävänä sinkkunaisena olen enemmän töissä kuin kotona, miksi olisin kotona yksin nyhjöttämässä jos voisin tehdä töitä? Yksinelävän ihmisen voi olla vaikea kustantaa itse kaikki kulunsa, etenkin jos sattuu olemaan matalapalkalla kuten itse olen. Mielummin ostan runsaat eväät töihin ja syön töissä hyvin ja jaksan kuin ostan kotiin ruokaa joka oletettavasti homehtuu kaappiin, koska harvemmin olen kotona kahtaa päivää putkeen.
Ja lisäksi monet tykkää eläimistä enemmän , kun ihmisistä. Itse en jaksa ihmisiä kovin paljon. Suurin osa on teennäisiä ja puhua läpättää iah turhaa shaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kotieläimet.
Mikä siinä on, että niitä eläimiä pitää hankkia? Ymmärrän vielä jotenkin maalaistalon ja ison pihan, jossa niillä on vapaus temmeltää.
Lisäksi vaatteet, huonekalut, auto/autot, keittiökaapit yms. Koiran, kissan, marsun, kanin, hevosen yms. karvoissa..Kaksi koiraa, asunto ei haise koiralle, karvoja ei ole missään KOSKA IMUROIN joka päivä. Voin kertoa, että meillä ei haise koira. Ehkä juuri siksi, että täällä siivotaan. En tykkää itekkään koiranhajusta joka paikassa.
Tuo on vähän sama kuin tupakoitsija toteasi itse ettei haise. Ollaan tietenkin tottuneita siihen. Ihan varmasti koiraton haistaa jos asunnossa pidetää koiria, ei se haju imuroimalla lähde.
Vessa oli ollut useamman kuukauden pesemättä ja lattialla vaatemyttyjä.
Anteeksi junttiuteni, mutta miksi mietelauseet sisutuksessa aiheuttaa niin monelle näppylöitä? Voiko joku selittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ylitrendikäs sisustus
- kaikenlainen hölmö huuhaaroska kuten sisustustikkaat, mietelausejulisteet jne.
- seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja tai tommy tabermannin runoja kirjahyllyssä
- ei kirjahyllyä ollenkaan
- kaikki tavara, joka on selvästi miehiltä saatua/ nyysittyä/ suhteista käsiinjäänyttä
- niin paljon meikkipurkkeja vessassa tai kylppärissä että joutuu varomaan ettei kaikki romahda kun avaa peilikaapin tai käy suihkussa
- toisaalta myös ylikallis sisustus ja kämppä, jotka kertovat että eletään ja arvostetaan niin erilaisia juttuja ettei kiinnosta
- ylenmääräinen vintage ja retroilu, kämppä täynnä juntteja ja huonolaatuisia huonekaluja ja rihkamaa esim. 50-luvulta ja -60-luvulta ( erotuksena siis siihen, että on oikeasti keräilyvintagella sisustettu)
- huonot keittovälineet. Poikkeuksetta jos naisella on ollut puutteellisesti patoja ja kattiloita ja kulhoja ja tehosekoittimia jne. niin kyseessä on ollut feministi joka ei halua tehdä naisen osaa vaikka miehen tulee tehdä miehen osa
Onnea vaan noin nirsolle naisen etsintään 😂 Kuulostaa jotenkin neuroottiselta kun noin pitkän listan keksitkin 👎🏻En tiennytkään, että tämä on uusi feminismin määritelmä. Täytynee pirauttaa tovereille, ja käskeä heitä heittämään kaulimet jorpakkoon!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi junttiuteni, mutta miksi mietelauseet sisutuksessa aiheuttaa niin monelle näppylöitä? Voiko joku selittää?
Mietin samaa. Itselläni ei ole tällä hetkellä mitään tauluja seinällä, mutta olen miettinyt erään runon teettämistä tauluksi. Onhan sitä aikoinaan ollut huonetaulujakin, joissa on jos jonkinlaista liirumlaarumia lasketeltu.
Vierailija kirjoitti:
Yhellä muuten kivalla tytyllä oli pari lemmikkikania ja jumalauta et haisi se koko yksiö hirveelle! Kiva olla kun koko paikka haisi ihan jollekin anaalirauhaselle. Ihmiset, joilla on lemmikkejä, joista lähtee voimakasta hajua eivät varmaan itsekään tajua hajua, koska ovat niin tottuneita.
Kyllä sen tajuaa yleensä omistaja itsekin, mutta ovat juurikin joko tottuneita tai rakastavat lemmikkiä niin paljon ettei haittaa. Itse kanithan eivät yleensä haise vaan se on niiden pissa ja heinäkasat mikä haisee, jos ei siivoa ahkerasti. Itselläkin kaksi kania ja vaikka siivoaisi vessat joka päivä, ei huoneesta tietenkään niiden kanssa tule steriiliä vaan varmasti jonkinlainen tuoksu tulee herkkään nenään ihan puhtaastakin purusta ja heinästä. Yksiössä en kuitenkaan pitäisi vaan kaneilla on hyvä olla oma huone/alue, missä sotkunsakin ovat. En itsekään siis kanien omistajana haluaisi esim. nukkua samassa huoneessa missä pitkäkorvat asuvat. Mitä taas tulee miehiin niin... Aina löytyy niitä, jotka eivät sietäisi naisella edes täysin hajutonta eläintä. Oma puoliso on hyväksynyt kanit ja opetellut pitämään niistä, koska selvästi haluaa olla kanssani ja tietää miten tärkeitä lemmikkini minulle ovat. :) Enkä tietenkään edes haluaisi yhteen ei-eläinrakkaan kanssa, ei siinä olisi mitään järkeä. Meitä on niin erilaisia. Silti vähemmistössä on olleet miehet, jolle kanit olisivat täysin deal breaker. Yleensä vaakakupissa painaa moni muukin asia ja toisen lemmikkiä siedetään paremmin jos kaikki muu natsaa. Toisaalta en itsekään innostuisi esim. käärmeen tai hämähäkkien omistajasta, joten ymmärrän niitäkin joille lemmikit ja niiden kaikenlaiset lieveilmiöt asunnossa voivat olla nounou.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin se geneerisyys ja teennäisyys ärsyttää. Yleensä mietelauseet sisustuksessa ovat niitä todella kuluneita "naura usein, rakasta paljon" -latteuksia joita näkee vaan liian monissa kaupoissa ja kodeissa. Ne latteudet sitten assosioidaan helposti muutenkin mielikuvituksettomaan ja "halpaan" sisustukseen. Itsellä mielipide riippuu ihan siitä, mitä siinä mietelauseessa lukee ja miten se sopii kokonaisuuteen. Jos on joku harvinaisempi teksti joka saa oikeasti puhuttelemaan tai esim. itse tehty/keksitty, niin sehän voi olla hienokin sisustuselementti. Mutta valitettavasti jos ostat sen jostain ketjukaupasta persoonallisuus usein puuttuu eikä se oikeastaan kerro asukkaasta yhtään mitään jos tyynyssä lukee vain "family love happiness" jollain tylsällä fontilla. Tai no, kertoo se, mutta ei ehkä mitään kovin mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Mies23v kirjoitti:
Itselleni iso Turn off on vaateläjä hänen huoneen edessä se on siinä aina kun olen käynyt siellä
Hänen huoneen edessä? Vanhempiensa luona asuvaa teiniäkö sinä tapailet?
Ei se kovin iso turn off ole ollut "aina kun olen käynyt siellä" viittaa useampaan kertaa.
Yhdellä naisella oli iso dobermanni ovella vastassa kun menimme baarin jälkeen jatkoille. Rauhallinen koira, sen tuijottava katse oli vain jotenki niin karmiva. Yhdet lasilliset otettiin ja jonkin tekosyyn varjolla lähdin kotiin. Hui, vieläkin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylppärissä on pyyhekoukku jossa miehen nimi.
Nyt menee offarin puolelle, mutta meillä on pyyhekoukku, jossa lukee “peppu”. 😂 Mulle selvisi muutama kuukausi yhteisasumisen jälkeen, että mies käyttää yhtä käsipyyhettä pehvansa kuivaamiseen. Sitä samaa, jotka olin käyttänyt kasvopyyhkeenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kotieläimet.
Lisäksi vaatteet, huonekalut, auto/autot, keittiökaapit yms. Koiran, kissan, marsun, kanin, hevosen yms. karvoissa..Kaksi koiraa, asunto ei haise koiralle, karvoja ei ole missään KOSKA IMUROIN joka päivä. Voin kertoa, että meillä ei haise koira. Ehkä juuri siksi, että täällä siivotaan. En tykkää itekkään koiranhajusta joka paikassa.
sä olet vaan niin tottunut siihen koiranhajuun ettet huomaa sitä itse. se ei lähde imuroimalla. sori.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla kyllä kommentoimaan että jos pitää kissaa automaattisesti turn offina niin on kyllä vähän yksinkertainen. Mulla on kissa, mutta ostan laadukasta hiekkaa joka poistaa hajua hyvin, eli asuntoni ei haise sen enempää kuin kenenkään muunkaan. Tuuletan asunnon 2 kertaa päivässä, imuroin useamman kerran viikossa ja harjaan kissan pari kertaa viikossa joten ei ole sotkuista senkään takia.
Ne asunnot joissa haisee ja on sotkuista johtuu laiskoista omistajista jotka ei vaan jaksa siivota, ei suoraan kissasta.
N19
No tää on vähän sama kuin jotkut sanoo ettei tykkää koirista, koska ne haisee. Koiran EI KUULU HAISTA. Eikä kissojen omistajilla kuulu haista kissankusi kämpässä. Ne on aina omistajan hoidon laiminlyöntiä. Itselläni on ollut sekä koiria ja kissoja ja meillä ei todellakaan haise. Eikä ole kyse siitä että "oot vaan tottunut siihen lemuun" koska oon itsekin käynyt sellaisten ihmisten luona joilla kämppä ja lemmikit haisee, niiden turkitkin on niin rasvaisia että kun silittää, jää haisevaa rasvaa käsiin. Se ei ole normaalia. Jos se on sen lemmikin omistajalle normaalia, kannattaa tosiaan miettiä haluaako sellaisen naisen kanssa seurustella, joka ei edes lemmikkeijään hoida hyvin. Kuinka on sen oman hygieniankaan kanssa silloin? Nykyaikaiset kissanhiekat on niin hyviä, ettei kissankusi mitenkään voi haista kämpässä jos hoitaa asiat oikein. Ei vaikka olisi avoin kissanvessa ilman kantta keskellä olohuonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kotieläimet.
Ei se imuri vie koiran hajua. Yleensa se koira haisee ja itse et sita omistajana enaa edes huomaa. Haistappa sita, ei se ruusuille tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?
Turn off= sammuttaa
Minun luo kun tulet niin et ehdi muuta huomata kuin että sut heitetään niskapersotteella makkariin
Nimim. Ilman seksiä 6kk