Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
En nähny naisen kodissa (kaksio) ainoatkaan kirjaa. - Sen sijaan näin puolen seinän kokoisen televisoruudun... Ei ehkä pahin turn off mutta sai mietteliääksi.
Tosen naisen luona hämmästytti se, että siellä ei ollut juuri yhtään mitään. - Nainen kertoi, että hän joutui luopumaan (lähes) kaikista tavaroidastaan homealtisumisen vuoksi.
Tilasiime pizzaa ja söimme sen romanttisesti lattialla,koska naisen tilavassa yksiössä ei ollut ruokapöytää, jonka ääreen olsimme voinee käydä.
- Seuraavalla kerralla kun olin naisen luona hänellä oli saanut pesukoneen, koska talon maksuttoman pesutuvan pyykkikoneita tarttui kuulemma vaateisiin hajua. (Taloyhtiön ilmoitustaululla oli ilmoitus, josta selvisi, että pesutuvan koneet oli uusittu noin vajaa puolivuotta sitten.- En huomauttanut tästä huomaamastani lapsuta naiselle mitään)
Yhdessä kävimme ostamassa hänelle uuden keitiöpöydän ja siihen spivat tuolit, jotka tuotiinkin naisen luokse seuraavana aamupäivänä. Pari viikko myöhemmin naisen asunnolla hänellä oli enää pesukone.
Nainen selitti, että ei ollu voinu elää uusien kalusteiden kanssa, koka hän on ns. yliherkkä ja kalusteet tuoksuivat "homeelle." Liskäsi hän keroi kuinka uusi pesukone oli saanu haisemaan hänen vaatteitaam joita hän ei enää voinut pitää...
Huomaan kyllä mitä yrität tehdä..vitsailla helvetin vakavalla asialla, homealtistumisesta. Siinä usein menee ihan kaikki kama roskiin vaatteita myöten. Ja tässä paskasti rakennettujen talojen maassa homelääviä on paljon. Itse kävin saman läpi joten tiedän mistä puhun. Usein pahasta altistumisesta jää yliherkkyys muuhunkin niin kuin vaikka kemikaaleihin, voi olla että nainen alkoi oireilla uusien kalusteiden liimasta/lakasta. Tietysti voi olla että hän vain kuvitteli kaiken mutta älä luulekkaan että suurin osa vain luulottelee.
Liukuvoide yö pöydällä. Lähdin menee samantien
Ei ollut ollenkaan koiraa. Eikä edes mitään muitakaan lemmikkejä. Jotenki tosi epäkodikasta ja tylsää. Lapsia kuitenki juoksi ympäriinsä ja kiljui ja sotki. Ei hyvä.
Onko sellainen tikkaiden näköinen kirjahylly myös luonnehdittavissa sisustustikkaiksi? Juuri suunnittelin hankkia sellaisen uuteen asuntooni, koska se mahtuisi koollisesti paremmin kämppään. Toki laittaisin myös kirjat siihen.
Vierailija kirjoitti:
tapasin erittäin säästäväisen naisen
jos vessassa kävi kusella sitä ei saanut vetää koska vesi laskutettiin kulutuksen mukaan
hajut oli sen mukaiset
Kai vedit vessan ja laitoit 10c lavuaarin reunalle?
- Sisustustikkaat
- Sweet Home yms tekstit seinillä
- Hajukynttilät
- 30 tyynyä sängyllä / sohvalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun talon nainen määrää, että wc:n kannen pitää olla alhaalla koko ajan. Minä en ainakaan jaksanut sellaista perseilyä koko ajan olla muistamassa. Sepä jäi siihen. Mun kodissa jokainen saa laittaa wc kannen juuri niin parhaaksi näkee.
Bakteerit lentävät tutkitusti noin parin metrin päähän kun vedät vessan kansi auki. Eli seiniin, peiliin, ovenkahvaan, hammasharjoihin ja käsipyyhkeisiin jos wc ei ole jättikokoa. Niin ja tietysti sinun päällesi.
Tämän tiedon valossa en ymmärrä, miksi joku näkisi parhaaksi roiskuttaa ulostebakteereja naamaansa.
Ihan periaatteesta taidan vetää pöntön kansi auki tästä lähtien kaikkien niponaisten luona.
"Kostoksi huuhdon naamani ulostebakteereilla, siitäs saatte!"
Et ole ihan penaalin terävin kynä. Sottapytyt harvoin ovat.
Kuinka pärjäät ulkohuussissa?
*eri
Miten sen ulkohuussin aioit vetää? Harvoin niissä on vesiliitäntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies sammuneena sohvalla.
Minulle kävi näin, niin lähdettiin sitte hoitaan hommat taloyhtiön roskakatokseen, onneksi oli kesäyö ja hiljaista...
Tämä! Ladies and gentlemen, edes aviomies ei ollut turn-off tälle herrasmiehelle.
turn off = menee halut, kiinnostus loppuu sen siliän tien.
no niin, jatkakaa, viihteellinen ketju. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen tikkaiden näköinen kirjahylly myös luonnehdittavissa sisustustikkaiksi? Juuri suunnittelin hankkia sellaisen uuteen asuntooni, koska se mahtuisi koollisesti paremmin kämppään. Toki laittaisin myös kirjat siihen.
Jollakin miehillä lerpahtaa heti kun ne näkee sisustustikkaat. Ne kokee ne vissiin kilpailijoina. Ei pysty samaan kuin sisustustikkaat.
Jos jopa vesilakin on turn off, niin huh huh.
Tää on jotenkin huvittavaa tää miesten kammo sisustustikkaita kohtaan. Ei muuten, mutta kun Radio Rockin Harri Moisiolla on sisustustikkaat ja minusta hän on aika hot.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon kusta täytyy ihmisen päässä olla että tämä hankkii ”sisustustikkaat?”
Mulla tikkaat vessassa, kätevä kuivattaa pyyhkeitä. Niin patteria ei ole, lattialämmitys.
Se aviomies siellä sängyssä sammutti liekin.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha. Löytyy:
-tuoksykynttilät
- ei pöytätietokonetta
- kokovalkoinen sisustus
- kylpyhuoneessa pyykit kuivumassa
- Ikean huonekaluja
- seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja tai tommy tabermannin runoja kirjahyllyssä
- niin paljon meikkipurkkeja vessassa tai kylppärissä että joutuu varomaan ettei kaikki romahda kun avaa peilikaapin tai käy suihkussa
- toisaalta myös ylikallis sisustus ja kämppä, jotka kertovat että eletään ja arvostetaan niin erilaisia juttuja ettei kiinnosta
- huonot keittovälineet (Normaalit, mutta ruoanlaittoa erikseen harrastavan mielestä taatusti huonot)
- jo etuovella vastaan hulmuava isokokoinen koira
- kissa
- jääkaappimagneetit
Hyi hiivatti! Tässä tuli täydellinen turn off lista. Alkoi ihan päätä särkemään.
en heti tuomitse naista asunnon perusteella.
On ollut tapauksia, että asunto on ollut viimeisen päälle, "tiptop" mutta neidin alapää on löyhkännyt kuin parmesaanijuusto. ja päinvastoin.
sitten on ollut nainen, jonka kämppä oli täynnä kaikkea noita sälää, pentagrammeja ja "taikakiviä" ja mustia kissoja ja lady itse pukeutui kuin "madame fortuna". Todellisuudessa hän oli yksi niitä pinnallisimpia tyyppejä joka vain veti jotain imago/identiteetti-juttua. Eli sellainen wanna-be-tapaus.
sitten oli yksi teologianopiskelija joka julkisesti ei ollut tuntevinaankaan mua ja kämppä oli kuin luostari. Todellisuudessa tykkäsi käsiraudoista, kinky-seksikuteista ja alistushommista. kerran ehdotti, että voisinko mä kuristaa ja ruoskia sitä. Siinä vaiheessa mä häivyin.
sitten yksi viimeisenpäälle laitettu nainen joka veti jotain richbitch juttua. Todellisuudessa asui pienessä yksiössä joka oli tupaten täynnä vaatteita ja meikkejä saunaa myöten. nurkassa oli patja ja telkkari.
Tykkään ihan tavallisesta naisesta jolla on tavallinen kodikas kämppä. Pitää siellä niitä koristeita mistä tykkää. siivoo silloin kun muistaa. ei nipota tai ota paineita.
Vierailija kirjoitti:
en heti tuomitse naista asunnon perusteella.
On ollut tapauksia, että asunto on ollut viimeisen päälle, "tiptop" mutta neidin alapää on löyhkännyt kuin parmesaanijuusto. ja päinvastoin.
sitten on ollut nainen, jonka kämppä oli täynnä kaikkea noita sälää, pentagrammeja ja "taikakiviä" ja mustia kissoja ja lady itse pukeutui kuin "madame fortuna". Todellisuudessa hän oli yksi niitä pinnallisimpia tyyppejä joka vain veti jotain imago/identiteetti-juttua. Eli sellainen wanna-be-tapaus.
sitten oli yksi teologianopiskelija joka julkisesti ei ollut tuntevinaankaan mua ja kämppä oli kuin luostari. Todellisuudessa tykkäsi käsiraudoista, kinky-seksikuteista ja alistushommista. kerran ehdotti, että voisinko mä kuristaa ja ruoskia sitä. Siinä vaiheessa mä häivyin.
sitten yksi viimeisenpäälle laitettu nainen joka veti jotain richbitch juttua. Todellisuudessa asui pienessä yksiössä joka oli tupaten täynnä vaatteita ja meikkejä saunaa myöten. nurkassa oli patja ja telkkari.
Tykkään ihan tavallisesta naisesta jolla on tavallinen kodikas kämppä. Pitää siellä niitä koristeita mistä tykkää. siivoo silloin kun muistaa. ei nipota tai ota paineita.
Komppaan täysin, juuri näin. Normaali, täyspäinen nainen tavallisella kodikkaalla kämpällä ilman silmiinpistäviä erikoisuuksia on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin miehillä lerpahtaa heti kun ne näkee sisustustikkaat. Ne kokee ne vissiin kilpailijoina. Ei pysty samaan kuin sisustustikkaat.
Ne on tietty nähnee jollain exällä orgastiset houreet tori.fi:ssä tai Ikeassa sisustustikkaiden äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha. Löytyy:
-tuoksykynttilät
- ei pöytätietokonetta
- kokovalkoinen sisustus
- kylpyhuoneessa pyykit kuivumassa
- Ikean huonekaluja
- seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja tai tommy tabermannin runoja kirjahyllyssä
- niin paljon meikkipurkkeja vessassa tai kylppärissä että joutuu varomaan ettei kaikki romahda kun avaa peilikaapin tai käy suihkussa
- toisaalta myös ylikallis sisustus ja kämppä, jotka kertovat että eletään ja arvostetaan niin erilaisia juttuja ettei kiinnosta
- huonot keittovälineet (Normaalit, mutta ruoanlaittoa erikseen harrastavan mielestä taatusti huonot)
- jo etuovella vastaan hulmuava isokokoinen koira
- kissa
- jääkaappimagneetit
Hyi hiivatti! Tässä tuli täydellinen turn off lista. Alkoi ihan päätä särkemään.
Ei se mitään! Minulle taas täydellinen turn off on mies, joka on liian tuomitseva ja ehdoton. Ja jolla mieskunto niin huono että lerpahtaa jo sanasta sisustustikkaat. Aika totaalisen tylsää ja hankalaakin seuraa, kun päänsärky iskee jo pelkästään nettipalstoja lukiessa.
t. Lainaamasi
"jolla mieskunto niin huono että lerpahtaa jo sanasta sisustustikkaat"
-Tässä miestenkarkoitusarsenaaliin kätevä lisä avaintenkilistelyn rinnalle.
Minua taas ei pysty tunnistamaan baarissa. Kaksi saksanpaimenkoiraa odottaa kotona, ja pakastimen valo.