Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
bachelor man kirjoitti:
Mököttävä teini. Koira, jonka ulkoiluttajaksi joudun heti.
Oliko tää ulkoilutusjuttu se, mistä Jaajokin kertoi. Eli lähdit kusettamaan naisen sakemannia pihalle, etkä enää löytänyt takaisin rappuun mistä olit tullut. Naisen nimestä ja puhelinnumerostakaan ei ollut mitään tietoa. Sitten sä pyörit siinä pihalla aamuyöstä vieraan sakemannin kanssa, eikä kukaan naapurustostakaan edes tunnista koiraa, kenen se on.
Lopuksi menet kotiin koiran kanssa ja alat miettiä, kuinka sen omistaja löydettäis.
kaikkiookoo kirjoitti:
Heppatytöt/naiset, hyvät perät, pohkeet ja reidet voi olla, mutta karmea tuoksu kämpässä ja tallilla opittu siisteyskäsitys.
Talli on siisteimpiä paikkoja koko maailmassa. Siellä on sotilaallinen kuri ja järjestys, mitä myös valvotaan ja rangaistaan ankarasti. Et ole tallilla koskaan käynytkään.
Sen myönnän, että kotona haisee välillä hevoselle, kun pesen pienempiä varusteita pesukoneessa. Muuten olen hyvinkin siisti, imuroin ja luuttuan lattiat päivittäin yms. koska omistan myös kaksi saksanpaimenkoiraa kahden hevosen lisäksi. Olen siis palstamiesten painajainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduin työni puolesta tutustumaan erilaisiin asuntoihin ja kun näin millaisia sotkuisia lääviä yksin asuvilla naisilla oli, en enää arvannut vierailla baarituttavuuksien asunnoissa. Suomalainen nainen on yleensä melkoisen epäsiisti sika.
Tämä pitää paikkaansa.
Keskimäärin naisilla sotkuisemmat kämpät, kuin miehillä.
Olen käynyt kanssa työni puolesta todella monessa asunnossa.
Naisten kylppärit todella likaisia.
Kauniimmat sisustukset antaa väärää kuvaa tilanteesta.Siitä taisi olla ihan tutkimuskin ja lopputulos oli se, että sinkkumiehillä on paljon siistimmät asumukset kuin sinkkunaisilla.
Sen huoltomiehen hölötykset on jostain syystä kääntyneet ihan tutkimukseksi. Usko jo, sellaista ei ole tehty. Jos löydät Suomessa tehdyn tutkimuksen aiheesta, niin laita tänne linkki. Muussa tapauksessa ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on neitimäisiä "miehiä", jotka kiinnittävät huomiota esim sisustustikkaisiin ym sisustusesineisiin tai Ikean huonekaluihin. *puistatus*
Naisten ketjussa tuli ilmi että mm. kasariverhot, pelityylinen tuoli, kaksi tietokonenäyttöä ja etenkin liian kapea sänky ovat turn-offeja.
Sotkuinen asunto ja kahvikuppeja siellätäällä, mm. sohvan alla useampi ja vessassa myös..
Dildo jossain WC:ssä tai yöpöydällä. Ehkä käytön jäljltä pesemätön. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
kaikkiookoo kirjoitti:
Heppatytöt/naiset, hyvät perät, pohkeet ja reidet voi olla, mutta karmea tuoksu kämpässä ja tallilla opittu siisteyskäsitys.
Talli on siisteimpiä paikkoja koko maailmassa. Siellä on sotilaallinen kuri ja järjestys, mitä myös valvotaan ja rangaistaan ankarasti. Et ole tallilla koskaan käynytkään.
Sen myönnän, että kotona haisee välillä hevoselle, kun pesen pienempiä varusteita pesukoneessa. Muuten olen hyvinkin siisti, imuroin ja luuttuan lattiat päivittäin yms. koska omistan myös kaksi saksanpaimenkoiraa kahden hevosen lisäksi. Olen siis palstamiesten painajainen :D
No ilmankos ei jakseta kotona siivota.
Yhdyn heppatyttöjen siivottomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun talon nainen määrää, että wc:n kannen pitää olla alhaalla koko ajan. Minä en ainakaan jaksanut sellaista perseilyä koko ajan olla muistamassa. Sepä jäi siihen. Mun kodissa jokainen saa laittaa wc kannen juuri niin parhaaksi näkee.
Bakteerit lentävät tutkitusti noin parin metrin päähän kun vedät vessan kansi auki. Eli seiniin, peiliin, ovenkahvaan, hammasharjoihin ja käsipyyhkeisiin jos wc ei ole jättikokoa. Niin ja tietysti sinun päällesi.
Tämän tiedon valossa en ymmärrä, miksi joku näkisi parhaaksi roiskuttaa ulostebakteereja naamaansa.
Ihan periaatteesta taidan vetää pöntön kansi auki tästä lähtien kaikkien niponaisten luona.
"Kostoksi huuhdon naamani ulostebakteereilla, siitäs saatte!"
Et ole ihan penaalin terävin kynä. Sottapytyt harvoin ovat.
Kuinka pärjäät ulkohuussissa?
*eri
Kielifascistina huomattaisin että tuossa otsikossa on ilmeinen virhe, ei siis mitkä on ollut vaan mitkä ovat olleet on se oikea taivutusmuoto.
Voimauttavat sanat ja lauseet sisustuselementteinä.
DXTR kirjoitti:
Kissat.
Jos naisella on kissa tai korkeintaan 3 kissaa, niin sehän on vain plussaa. Se ei tee hänestä vielä crazy cat ladya, jos asunto on muuten siistissä kunnossa. Koirat ovat huomattavasti sottaisempia ja äänekkäämpiä lemmikkejä.
Päävirtakatkaisin sulaketaulussa.
-Eläin + sotkuisuus ja likaisuus ylipäänsä. Tai no ei se eläin itsessään mutta jos huomaa että tämän kyseisen luontokappaleen ehdoilla mennään koko elämä.
-Käytetty terveysside vessan lattialla.
-Nainen pissaa pöntöllä ovi auki ja juttelee siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Dildo jossain WC:ssä tai yöpöydällä. Ehkä käytön jäljltä pesemätön. Hyi hitto.
Mielummin dildo kuin jonkun toisen miehen käyttämä kondomi edellisen suhteen jäljiltä.
Hevosen kokoinen koira joka murisi ja näytti hampaitaan. Kerroin muistaneeni juuri etten ruokkinut mirriäni lähtiessä kotoani ja olin jo rappukäytävässä.
Jarrutusjäljet pöntössä, löyhkäävä vessan roskis, iso kasa tiskaamattomia astioita, paljon vaatteita lattialla, kissa, pieni koira tai kani lemmikkinä...
Synnytysaiheinen taulu, itse tehty. Oli ihan niin karmea kuin miltä kuulostaa.
Kämppä täynnä kuvia naisesta exän kanssa.
Vaaleanpunainen helvetti, jossa löyhkää parfyymi, kenkiä on joka puolella ja seinällä on jokin voimaannuttava sana tai lause. Taka-askelin pois ja karkuun.