Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa huuhaa- ja vaihtoehtokama. Energiakristallit, horoskooppikirjallisuus jne. Myös sellainen prinsessamainen sisustus, eli paljon vaaleanpunaista röyhelö ja sen sellaista.
Haha, kuvailit täsmälleen mun sisustuksen, joka siis nyrjäyttää kaikkien minuun ihastuneiden miesten silmät nurinpäin:D
Vierailija kirjoitti:
Sängyn lisäksi huonekaluina pöytä ja kaksi tuolia jotka olivat niin kämäsiä, etten edes kirpputorille olisi kehdannut niitä viedä. Nain sitä kuitenkin, ja paljaalla.
Autoin sitä muijaa myöhemmin muutossa ja heitin sen pöydän ja tuolit roskakavalle. Kehtasi vielä nikotella siitä.
Meillä syödään isolta yli 100-vuotiselta perintöpöydältä, joka varmaan on jonkun mielestä "kämänen".
Hengenlähtö olisi lähellä sillä, joka sen omin luvin roskalavalle heittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tässä, ja tuossa toisessa ketjussa tuota kirjahylly/kirjahommaa, että kun moni, kuten itsekin, lainaa ne kirjat kirjastosta, niin eikö tämä ole tullut mieleen näille kirjojen puuttumisen turn offaajille?
Että ajatlekaapa, kun NYT vasta tämän sanomanani tajuatte, kuinka moni muutoin nappikumppani onkaan mennyt ohi kun ette ole ymmärtäneet ajatella kirjaston olemassaoloa, vaan olette vähin äänin poistuneet takavasemmalle kirjojen puuttumisen vuoksi.
Luulisi edes yhden kirjaston kirjan lojuneen yöpöydällä tai muussa todennäköisessä lukupaikassa.
Onpa hieno ketju. Kerran olen kutsunut "satunnaisen" miehen kotiini ja tiedänpä, että en toiste tule erehtymään :o). Kotini on linnani ja sellaisena pysyköön. Jos joku meinaa joskus päästä muhinoimaan, niin saa kustantaa hotellisviitin alkajaisiksi. Ei tarvitse arvostella minun asuntoani eikä elämääni sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Antiikkihuonekalut
Jospa ovat perintökaluja. Ajattele, arvokas sisustus ehkä ilmaiseksi. Kertoo myös pysyvistä arvoista. Ei tarvitse olla kalusteita uusimassa joka kolmas vuosi, saattavat palvella koko iän.
Jos itse hankittuja, niin arvoa niillä silti on, tarpeen tullen voi jopa myydä hyvään hintaan, vrt. ikea-sisustus, jonka kierrätyksestä hyvässä lykyssä joutuu itse maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antiikkihuonekalut
Jospa ovat perintökaluja. Ajattele, arvokas sisustus ehkä ilmaiseksi. Kertoo myös pysyvistä arvoista. Ei tarvitse olla kalusteita uusimassa joka kolmas vuosi, saattavat palvella koko iän.
Jos itse hankittuja, niin arvoa niillä silti on, tarpeen tullen voi jopa myydä hyvään hintaan, vrt. ikea-sisustus, jonka kierrätyksestä hyvässä lykyssä joutuu itse maksamaan.
Riippuu onko jotain bulkki-massatuotettua chippendalea vai esim. aitoa viktoriaanista, kustavilaista, louis xv jne. antiikkia kultauksineen ja marmorikansineen. Jälkimmäisten arvo voi olla korkeampi per huonekalu kuin useimman keskiluokan kodin koko sisustus yhteensä.
Vähän nyt ohis, mutta oon nainen ja parille miehelle on ollut turn offeja mun kämpässä:
- Se, että asun vuokralla
-Keittiön kaappien ovet ärsyttivät yhtä miestä todella paljon (en toki niihin voi itse vuokralaisena vaikuttaa). Haukkui koko keittiön ja minut vanavedessä.
- Koira. Tämän kyllä ymmärrän, jos ei koirista pidä, mutta en kyllä ollut koskaan salannutkaan, että mulla sellainen on. Hyväkäytöksinen elukka vielä.
- Yhden erehdyin kutsumaan kylään, kun olin juuri muuttanut. Oli vielä vähän autiota kämpässä. Ei päässyt siitä yli, eikä ymmärtänyt, että projekti oli vielä kesken pari viikkoa muuton jälkeen ja huonekaluja tilauksessa ja tulossa. Ei vaan mitenkään ymmärtänyt, etten sentään oikeasti elä niin.
Että tommosiin on kaatunut mulla juttuja, ja hyvä niin.
-
Vierailija kirjoitti:
Exän kuvat ympäri kämppää. Yksi olisi ok, mutta kymmenet sellaiset... Tuli hieman outo fiilis nähtyäni.
Onneksi et kurkistanut pakastimeen...
Mikä tahansa huuhaa- ja vaihtoehtokama. Energiakristallit, horoskooppikirjallisuus jne.
-Joku lukee rakkausromaaneja ja naistenlehtiä, toinen pohtii filosofisia ja henkisyyteen liittyviä kysymyksiä ja asioita. Mitä sitten? Ei millään tavalla huonompaa. Eikö ole kiva että on joku lukuharrastus? Jos ei jaksa lukea tavallista kirjallisuutta, niin miksi pitäisi. Kristallit on sitäpaitsi kauniita luonnon omia koristeita.
Ymmärrän täysin. Minä olen nainen, jolla on koira ja rakastan Ikeaa. Kannattaa oikeasti pitää varansa ja kiertää minut kaukaa. Jos tulette luokseni, olen nukkuessanne koonnut Hemnes lipaston ympärillenne. Mitä luulette kaikkien Ikean huonekalujeni sisällä olevan? Muumioidutte sinne ja syötän kenkänne koiralleni, niin kukaan ei saa koskaan tietää kohtalostanne.
Baarissa tunnistatte minut hennosta lihapullien tuoksusta ja kaulassa tyylikkäästi roikkuvista sisustustikkaista.
Unilelujen vuori petaamattomalla sängyllä. Pitsalaatikot olkkarin pöydällä ja sellaset. WC 😞
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Minä olen nainen, jolla on koira ja rakastan Ikeaa. Kannattaa oikeasti pitää varansa ja kiertää minut kaukaa. Jos tulette luokseni, olen nukkuessanne koonnut Hemnes lipaston ympärillenne. Mitä luulette kaikkien Ikean huonekalujeni sisällä olevan? Muumioidutte sinne ja syötän kenkänne koiralleni, niin kukaan ei saa koskaan tietää kohtalostanne.
Baarissa tunnistatte minut hennosta lihapullien tuoksusta ja kaulassa tyylikkäästi roikkuvista sisustustikkaista.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ah 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Miehen pahin painajainen: Herää edellisiltaisen säädön luota kissojen hyppiessä naamalla. Yrittää nousta, mutta ei raajat eivät liiku. Huomaa tulleensa rakennetuksi yön aikana sisään Hemnes-lipastoon. Yrittää huutaa, mutta hajukynttilöiden haju salpaa hengityksen. Nainen saapuu silmät kiiluen jostain takavasemmalta ja heiluttaa miehen silmien edessä vuoroin tyhjää pizzalaatikkoa, vuoroin kristalleja ja kuiskii korvaan: "Live, love laugh... live, love, laugh...." Ilma rätisee sähköisenä Hobby Hallin keinokuitutekstiileistä, eikä mies pääse pakoon. Koskaan.
YH-äidin viisivuotias pikkupoika odottamassa äitiä kotiin.
Pieni koira joka alkoi nylkyttämään jalkaani heti eteisessä naisen kotiin tultuani. Myöhemmin sama koira nylkytti seksin aikana pohjettani ja jopa persettäni. Ei varsinainen turn off vaan aika hauska asia. En minä koiraa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni koira joka alkoi nylkyttämään jalkaani heti eteisessä naisen kotiin tultuani. Myöhemmin sama koira nylkytti seksin aikana pohjettani ja jopa persettäni. Ei varsinainen turn off vaan aika hauska asia. En minä koiraa syytä.
Eikö käynyt mielessä, että jospa koira nylkyttelee myös omistajaansa?
Aisa ari kirjoitti:
Eräällä naisella Hakunilassa oli kattila liedellä jossa oli 1/4 hernekeittoa mikä oli päältä täysin homeessa. Panin kuitenkin sitä naista kun oli muuten bätäng.
Sanan "bätäng" käyttö paljastaa kirjoittajan olevan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyllyllä pölyssä näkyvät selvät jäljet, kun on tuikkukuppeja tönitty edestakaisin laidasta toiseen.
Ja olohuoneessa kevätverhot syksyllä, ja nekin rypyssä, kuin selvästi maanisen haromisen jäljiltä. Epäironisesti pyörähdin 360 astetta, löin popot takaisin jalkaan ja otin sutarilähdöt eteisessä.
Paljastit olevasi mihenä esiintyvä nainen mainitessasi kevätverhot.
Näin kommentoi Arttu 19v?