Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adhd äidit

Vierailija
30.10.2013 |

Miten teillä sujuu arki ja parisuhde?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin muuten, mutta olen kodinhoitoasioissa todella surkea. Generoin jotenkin sotkua ja kaaosta minne tahansa kuljenkin, vaikkka ihan oikeasti haluaisin pitää kodin siistinä aina. Miestä ärsyttää suttuisuuteni, ja niin ärsyttää minua itseänikin, mutta en oikein ole sille voinut mitään lukuisista "ryhtiliikkeistäni" huolimatta. Taitaa mennä sairauden piikkiin.

Vierailija
2/3 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat äitejä joilla itsellä adhd? Minulla arki ja parisuhde sujuvat erinomaisesti -kiitos lääkityksen. Ennen sitä kaikki takkusi ja parisuhteessa paljon ongelmia. Mieheni ansiosta hakeuduin "hoitoon". Ainoa mikä harmittaa on se, että hain hoitoa vasta nyt, sillä minulle on kehittynyt myöhäisen toteamisen ansiosta epävakaa persoonallisuus. Olen aina vain kuvitellut olevani erilainen. Olen nykyään luova ja tehokas, pystyn saattamaan asiat loppuun toisin kuin ennen, pinnani on pitkä, urheilen paljon, opiskelen, käyn töissä, teen käsitöitä, näen asiat positiivisessa valossa ja nautin elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin nimenomaan äitejä, joilla adhd. Itselläni ihan varmasti adhd ja haluaisin diagnoosin ihan jo sen takia, että hyväksyisin itseni sellaisena kuin olen, ja antaisin anteeksi itselleni esim.aloittamisen vaikeuden kotitöissä, ylivilkkauden ja impulsiivisuuden jne. Itselläni parisuhde tuottaa vaikeuksia ja mielialan vaihtelut, sekä kyllästyminen. Onko sinulla Conserta-lääkitys?

T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä