Liian tuttavallinen kampaaja
Minulla on tosi mukava ja taitava kampaaja, mutta kun on vuosikausia käynyt samalla, niin sitä on tutustunut aika hyvin. Liian hyvin. Hän kyselee elämästäni paljon, joskus asioista joista en haluaisi puhua. En varsinkaan, kun sali on täynnä muita asiakkaita. Tyyliin terveyteen liittyviä asioita ja työelämän yksityiskohtia. Myös palvelun taso on laskenut, "kavereita kun ollaan". Eli hän saattaa valittaa työstään, pitää minua pitkään odottamassa, kun taukoilee ja muuta sellaista, jota ei olisi tehnyt silloin aluksi, eikä varmasti tekisi uudelle asiakkaalle. Yksi, mikä harmittaa, on kun aina kampaajalla se hiustenpesu on tosi rentouttava, mutta enää hänen kanssaan ei ole näin. Kampaajathan yleensä hierovat samalla päänahkaa kivasti ja siinä saattaa torkahtaakin. Aluksi oli näin hänen kanssaan, mutta nykyään hän ei hiero yhtään päänahkaa ja koko ajan pälpättää, eli en saa pientä torkkuhetkeäni vaan shampoot lentelee silmään, kun pitää kuunnella hänen juttuja ja nyökytellä. Kaikki olisi ihan ok, jos olisimme oikeasti kavereita. Mutta emme ole ikinä olleet muuten tekemisissä kuin kampaamossa käydessäni, enkä saa näitä palveluita mitenkään kaverihintaan. Jos olisi edes edullisempaa, niin sitten voisin hyväksyä palvelun tason. Hän on tosi mukava ihminen, eikä toimi varmasti näin tahallaan. Siksi en kehtaa sanoa mitään, mutta täällä nyt avaudun. En kehtaa myöskään vaihtaa kampaajaa. En tiedä miksi.
Kommentit (3)
Minä kyllä vaihtaisin kampaajaa noin epäasiallisen käytöksen jälkeen! Jos et osaa sanoa hänelle
tuosta niin sitten etsit uuden kampaajan jonka kanssa pidät varasi että puhut vain hiustenleikkaus-
toiveesi ja sitte syvennyt lehdenlukuun.
Sano, että haluat tällä kertaa rentoutua ja pistä silmät kiinni hiustenpesussa. Ei tarvitse myöskään kertoa itsestään mitään mitä ei halua, vastailee kysymyksiin ympäripyöreästi.
Mykkä ja kuuro taitava kampaaja olisi supermenestys.