Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sanoo että ei halua yhtäkään peiliä uuteen vuokra-asuntoomme, koska häpeää meitä niin paljon

Vierailija
11.09.2020 |

Olemme pian muuttamassa poikaystävän kanssa yhteiseen vuokrakämppään
Olemme seurustelleen 11kk.
Minä olen liian "en laiha mutta jollain tavalla möykkyinen" Olen 163cm/51kg. Itse hän on 174cm/94kg.

Uuteen asuntoomme en saisi hankkia peilejä vaikka minusta minä olen kyllä ihan sopusuhtainen enkä lihava. Silti puhuu koko ajan "meistä" kuinka me olemme lihavia ja me emme voi siksi käydä missään.

Olen peilannut salaa saunasaston peilistä. Valehdellut, että vien roskia tai haen/vien jotain varastoon.

Tämä ei ole tervettä enää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että ei käy

Ja jos ei taivu älä muuta yhteen. Sano myös että lopettaa moiset puheet ja välittömästi

Vierailija
2/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä melko sairaalta tapaukselta tämä poikaystäväsi. Ehkä voisit harkita, kannattaako yhteen muuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä tosiaan muuta, mv.

Vierailija
4/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Poikaystäväsi on se ongelma. Arvosta itseäsi, vaadi parempaa. Ole vaikka yksin mieluummin. Mä ainakin tein niin ja odotus todellakin palkittiin.

Vierailija
5/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikkis ei ole terve, vaan dominoiva persoona. Ehkä narsistinen.

ÄLÄ muuta yhteen, menetät turhaan vuosia sellaisen kanssa.

P.S. pian saattaa käydä fyysisestikin väkivaltaiseksi. Nyt se on "vain" henkistä väkivaltaa.

T. kokemusta on

Vierailija
6/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille, että puhu itsestäs vaan.

Vierailija
8/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista elämää tulee olemaan poikakaverin kanssa, jonka mielestä ette voi käydä missään.

Vierailija
9/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän onkin Dracula. Ei halua sen takia peilejä koska ei näy niissä.

Vierailija
10/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä näet tuollaisessa miehessä ja miksi ihmeessä muuttaisit moisen kanssa yhteen?

Vierailija
11/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän poikaystäväsi edes mitenkään mahdottoman lihavakaan ole. BMI juuri siinä merkittävän ylipainon rajalla. Mun mies on saman pituinen ja parikymmentä kiloa painavampi, ja kyllä me liikutaan ihan vapaasti ihmisten ilmoilla, uimahallissakin.

Vierailija
12/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennuttaisin peilit makuuhuoneen kattoon.

Vierailija
13/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, uskovatko mammat tämänkin??

Uskotteko te aina kaiken?

Vierailija
14/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä hänet joku kerta kun hän on poissa kotoa vähän pidemmän aikaan. Tee asunnosta sillä aikaa peilitalo.

Vierailija
15/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ap todellakaan ole ylipainoinen, etkä varmasti näytä siltä. Py:si on ja reilusti. En muuttaisi tuollaisen kanssa yhteen missään tapauksessa.

Olen itse ylipainoinen, enkä mielelläni peilaa, mutta kyllä meillä silti on peilejä enkä miestä todellakaan kutsu läskiksi, koska hän ei sitä ole.

Vierailija
16/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän poikaystäväsi edes mitenkään mahdottoman lihavakaan ole. BMI juuri siinä merkittävän ylipainon rajalla. Mun mies on saman pituinen ja parikymmentä kiloa painavampi, ja kyllä me liikutaan ihan vapaasti ihmisten ilmoilla, uimahallissakin.

Hänellähän on 195 cm pitkän miehen pituus, joten on kunnolla lihava. Ap:n kannattaa kysyä mieheltä, että miksi hän puhuu meistä, kun tarkoittaa vain itseään. Ap ei ole lihava. Omien ongelmien heijastaminen toiseen on aina vähän persoonallisuushäiriöinen piirre. Ei sitä tee tasapainoinen ihminen.

Vierailija
17/18 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellähän on 195 cm pitkän miehen pituus, joten on kunnolla lihava. Ap:n kannattaa kysyä mieheltä, että miksi hän puhuu meistä, kun tarkoittaa vain itseään. Ap ei ole lihava. Omien ongelmien heijastaminen toiseen on aina vähän persoonallisuushäiriöinen piirre. Ei sitä tee tasapainoinen ihminen.

No ei ole mikään "kunnolla lihava". Jos ap:n mies laihduttaisi kaksi kiloa, olisi hän BMI:n mukaan vain lievästi ylipainoinen.

Vierailija
18/18 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään oli 5/5 kun meni mammat näin helppoon. Vai trollaako nyt kaikki minua?