saako lapsia pitää nykyään sylissä päiväkodissa?
En muista kertaakaan nähneeni lapsia hoitajien sylissä. Vierellä kyllä.
Kommentit (11)
Kyllä meidän lapsi ainakin aloittaa melkein joka tarhapäivänsä hoitajan sylissä, kun erohetki on monesti hieman itkuinen. Lapsi on vähän alle 2 v.
Hoitajat varmaan pelkää pedofiilisyytöksiä?
Lapseni päiväkodissa Helsingissä hoitajat ottavat lapsia syliinkin. Ainakin aamuisin, kun pienet helposti itkee, niin hoitajat pitävät sylissä.
Meidän 3-vuotias pääsee syliin. Siskonsa ei päässyt. Sisko on kiltti ja vetäytyvä, tämä nuorempi tn. tunkee sinne syliin ja poiskaan ei ajeta...
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 23:14"]
Hoitajat varmaan pelkää pedofiilisyytöksiä?
[/quote]
No huhhuh, jos näin on.
Lapseni päiväkodissa pidetään sylissä lapsia. Ihan seisovatkin taapero sylissään pihalla. Toisinaan olen nähnyt pienen tarhalaisen jopa nukkuvan hoitajan käsivarsilla ulkona.
Lapseni päiväkodissa pidetään sylissä lapsia. Ihan seisovatkin taapero sylissään pihalla. Toisinaan olen nähnyt pienen tarhalaisen jopa nukkuvan hoitajan käsivarsilla ulkona.
Itse pidän, olen siis päiväkodissa töissä, mutta olen saanut vanhemmilta työntekijöiltä kommentteja vähän siihen tyyliin, ettei niitä kannata koko ajan kanniskella, kun "vaativat" sitä sitten koko ajan... Kyseessä 1- ja 2-vuotiaat. Niidenhän kuuluukin haluta olla sylissä, itse otan sen lapsen luottamuksen ja turvallisuuden tunteen osoituksena, että lapsi haluaa olla sylissäni.
Lapsen päiväkodissa(Helsingissä) hoitajat heti aamusta halaa rutistavat oikein kovasti. Joten varmasti saavat sylissäkin olla halutessaan.
No eipä sitä joka paikassa ehditä tekemään.
Meillä ovat toki päivittäin.