En tajua miksi ihmiset itkevät leikkauksista, itsehän he heitä äänestävät vuosikymmenestä toiseen
Suomen kansasta ei voi olla 40% porvareita. Oikea lukema lienee jossain 10% tienoilla. Jos sitäkään. Sitä saa mitä tilaa. Aivot on annettu ajattelu varten. Ostaisitko auton ihmiseltä, joka on huijannut sinua jo yhden kerran? Jos et, niin miksi äänestät ihmisiä jotka ovat huijanneet sinua monta kertaa? Tienaan 3500 euroa bruttona kuukaudessa ja pidän itseäni köyhänä duunarina (ja sitä olenkin Suomen hintatasolla).
Kommentit (13)
Ongelma on se että vaikka itse äänestää jotain ihan muuta, tulos on se mitä muut ovat äänestäneet. Voin vain äänestää ja toivoa että muut tekevät samoin.
En äänestänyt kumpaakaan hallituspuoluetta.
Kyllä monelle duunarille, joka äänesti Perussuomalaisia, tulee karu arki eteen.
Persut ja Kokoomus ovat niin hyviä puhumaan paskaa että kerran toisensa jälkeen pienituloiset ja työttömät erehtyvät heitä äänestämään.
PERSUT KUSETTI KUNNOLLA... tämä oli selvä asia jo jytkyn tultua, silloin lupasivat jakaa puoluetuet toreilla käyhille. Ei jakajia näkynyt, tuli pytinki. Uskoteltiin muka kokoajan olevansa vähempiosaisten asialla, mutta nämä vähempiosaiset ei nykyään tiedä, että äärioikealta ei ikinä ole mitään hyvää tullut.
Persujen omin sanoin , sitä saa mitä tilaa.... aika vmäinen ilmaisu, jolla voi kuitata kaikki.
Eikä nämä äänestäjät varmasti vieläkään tajua mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
niih, koska on äärioikea ollut duunarin asialla...
Sannaako olisi pitänyt äänestää, voi ihmisen käsi antakaa mun nauraa...
Voi prkl kyllä minä nyt seuraavissa vaaleissa äänestäm *aseta haluamasi oppositiopuolue* kun tämä nykyinem tunari hallitus ei mitään osaa. Juuh näi o eiköhän asiat sillä muutu
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, vaan persuja äänestetään jatkossakin. Vastuullinen duunari katsoo kokonaiskuvaa ja ajattelee omaa nokkaansa pidemmälle, vasemmistolainen kapinatyöläinen lähinnä sahaa omaa oksaansa vaatimalla kohtuuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Sannaako olisi pitänyt äänestää, voi ihmisen käsi antakaa mun nauraa...
Kymmenet tuhannet äänestivät ja sitten Sanna lähti bilettämään, eikä ole vieläkään palannut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
PERSUT KUSETTI KUNNOLLA... tämä oli selvä asia jo jytkyn tultua, silloin lupasivat jakaa puoluetuet toreilla käyhille. Ei jakajia näkynyt, tuli pytinki. Uskoteltiin muka kokoajan olevansa vähempiosaisten asialla, mutta nämä vähempiosaiset ei nykyään tiedä, että äärioikealta ei ikinä ole mitään hyvää tullut.
Persujen omin sanoin , sitä saa mitä tilaa.... aika vmäinen ilmaisu, jolla voi kuitata kaikki.
Eikä nämä äänestäjät varmasti vieläkään tajua mitä tapahtui.
Persujen kannatus perustuu vihaan. Itsekin äänestin Persuja nimenomaan vihan takia
Täysjärkinen ihminen kenellä on aivot, ei äänestä ollenkaan.
Täysjärkinen ihminen tietää, että tää systeemi missä me eletään on mätä.
Se on ihan sama ketä sä äänestät, sä saat aina pelkkää lokaa niskaas. Tän valheellisen systeemin poliittinen rakennelma on luotu niin. Se on illuusio oikeasta Demokratiasta.