Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet ihan rehellinen itsellesi, niin oletko rahapeliongelmainen tai ylivelkaantunut - mutta vain pärjäät vielä hetken, ehkä?

Vierailija
11.09.2020 |

Entä jos hakisitkin apua nyt? Ja kaikki järjestyisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapeliongelmainen en ole (en ole koskaan edes lotonnut), mutta ylivelkaantunut olen. Sille en tällä hetkellä voi tehdä mitään, mutta kunhan saan terveyteni kuntoon, ainakin yritän maksaa velat pois. 

Vierailija
2/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten ap yrittää uskotella, että kyllä ne kaikki muutkin... En ole ylivelkaantunut. Maksan minimit vuoden loppuun saakka ja tammikuusta alkaen lyhennän isommilla summilla parit maksut pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumpaakaan.

Vierailija
4/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahapeliongelmainen en ole (en ole koskaan edes lotonnut), mutta ylivelkaantunut olen. Sille en tällä hetkellä voi tehdä mitään, mutta kunhan saan terveyteni kuntoon, ainakin yritän maksaa velat pois. 

Hyvä. Selviätkö koroista? 

ap

Vierailija
5/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa miten ap yrittää uskotella, että kyllä ne kaikki muutkin... En ole ylivelkaantunut. Maksan minimit vuoden loppuun saakka ja tammikuusta alkaen lyhennän isommilla summilla parit maksut pois.

Ok.  En ymmärrä mitä ensimmäinen lause tarkoittaa.

Vierailija
6/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

peliriippuvaiset ei tajua ennen kuin kaikki on mennyt

Vierailija
7/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön olen ja opiskelulaina pitää maksaa joka kuukausi. Olen tuloihin verrattuna ylivelkaantunut, mutta minkäs teen, en kuvitellut opikellessani että olisin työtön sen jälkeen.

Vierailija
8/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pelannut rahalla. Palapeliaddiktio kyllä on aika kova välillä. Velkaa ei ole, talo maksettu eikä mitään osteta luotolla. Luottokortti ainoastaan koiran äkillistä sairastumista varten.

N31

Vierailija
9/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön olen ja opiskelulaina pitää maksaa joka kuukausi. Olen tuloihin verrattuna ylivelkaantunut, mutta minkäs teen, en kuvitellut opikellessani että olisin työtön sen jälkeen.

Siinähän on ihan tosi pieni korko, joten voit hyvin pienentää maksuerää ilman että tulee erityisemmin takkiin.

Vierailija
10/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen addiktoitunut lottoon. Joka viikko menee euron rivi. Olen myös velkaantunut, asuntovelkaa on vielä hippasen yli satkun, tosin ei noista taloudellista taakkaa ole.

M54

11/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihmiset hakisivatkin apua eivätkä häpeäisi ja salailisi ongelmaa viimeiseen asti. Mulla on eläkkeellä oleva kaveri, joka ei pelaa, mutta ostaa osamaksulla yli varojensa. Lapset on taanneet myös joitain luottoja ja hän on täysin pulassa. Ei ole rahaa edes ruokaan, jos maksaa lyhennyksiä, joten velkaa tulee koko ajan lisää.

Vierailija
12/14 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla rahapeliongelmainen. Pelaan vuodessa noin 15000€ rahapeleihin, eli 40% nettotuloistani. Pärjään kuitenkin ihan hyvin.

Vierailija
13/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 000  :o

Vierailija
14/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Voi kun ihmiset hakisivatkin apua eivätkä häpeäisi ja salailisi ongelmaa viimeiseen asti. Mulla on eläkkeellä oleva kaveri, joka ei pelaa, mutta ostaa osamaksulla yli varojensa. Lapset on taanneet myös joitain luottoja ja hän on täysin pulassa. Ei ole rahaa edes ruokaan, jos maksaa lyhennyksiä, joten velkaa tulee koko ajan lisää.

Eli sun kaveri on siis suoraan sanottuna tyhmä. Niin, sellaisiakin ihmisiä on, ja vieläpä aika paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme