Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut koskaan seksiä vain kokemuksen takia?

Vierailija
29.10.2013 |

Oletko harrastanut koskaan seksiä niin, ettei kumppanilla ole ollut merkitystä, mutta paikalla, tilanteella tai kumppanin erityispiirteillä on? Siis halunnut kokemuksen seksistä vaikka veneessä, vappuhulinassa tai ulkomaalaisen kanssa, ja päätynyt sänkyyn vain tämän kokemuksen, ei haluttavan ihmisen takia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Harrastin seksiä kokemuksen takia, koska halusin päästä eroon kokemattomuudestani ja kokeilla, millaista on harrastaa seksiä. Niinpä iskin baarista vaan jonkun ja menimme hänen luokseen. Olin niin humalassakin, että taisin lopuksi kokemuksen tokaistakin: "Tulihan kokeiltua tätäkin ees kerran elämässä".

Vierailija
2/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuorempana, ei se järvi soutamalla kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:09"]

[/quote]

Mikset enää?

Vierailija
5/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, nuorempana tuli touhuttua kaikenlaista. Nyt kun on naimisissa ja lapsia, ei paljoa enää kiinnosta, vaikka tilaisuutta tulisi (tosin ei tule).. :)

Vierailija
6/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Harrastin seksiä kokemuksen takia, koska halusin päästä eroon kokemattomuudestani ja kokeilla, millaista on harrastaa seksiä. Niinpä iskin baarista vaan jonkun ja menimme hänen luokseen. Olin niin humalassakin, että taisin lopuksi kokemuksen tokaistakin: "Tulihan kokeiltua tätäkin ees kerran elämässä".

[/quote]

Samantapainen tarina minullakin.

Vierailija
7/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kertani oli tuollainen. Poikaystäväni ehdotti seksiä ja minä suostuin. Ei minua varsinaisesti haluttanut, kiinnosti vaan kokeilla, minkälaista se on.

Suihkussa ja lattialla olen harrastanut seksiä lähinnä kokemuksen takia.

Vierailija
8/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran, olin eronnut kumppanistani enkä ollut koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa. Olihan se nyt sitten pakko kokeilla, et millasta se on jonkun muun kanssa. Oli kyllä niin hirveä pettymys, että en ole toiste kokeillut. Siis seksiä vain seksin takia.

Vierailija
9/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Mikset enää?

[/quote]

Minulla on nykyään vakiosoutaja ts. mies.

Vierailija
10/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Kokemuksen takia olen kokeillut mm. nyrkkinaintia, tai sitä mille se oikein tuntuu. Ei ollut hääppöistä, mutta tulipahan kokeiltua 

Vierailija
11/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Kerran. Pari viikkoa sitten harrastin seksiä erään suomalaisen artistin/laulajan/mikälie kanssa, ihan vain kokeillakseni. Ollaan musiikkimaultamme hyvin erilaisia, en ole siis koskaan oikeastaan kuunnellut hänen musiikkiaan, enkä muutenkaan oikein tiennyt mitään hänestä.

Mutta olihan se kyllä aika... Jotain siinä vain oli, vaikka erilaisia ollaankin!

Vierailija
12/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Harkitsin myös tuota, mutta baarin aulassa muutin mieltäni. Seksi ei olisi kyllä onnistunutkaan satunnaisessa suhteessa, kun myöhemmin selvisi, että immenkalvoni oli suht tiukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän