Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 28v: Mitä mieltä tästä eleestä?

Vierailija
29.10.2013 |

Käyn yhtä opistoa ja tänään kuulin yhdellä samassa ryhmässä olevalla naisella olevan syntymäpäivän. Tuli tauko ja oli paljon hengailuaikaa, joten ostin kaupasta kortin, vaikka en ole ikinä jutellut hänen kanssaan jutellut. Hän on vain joskus puhunut minulle ystävällismielisesti (harvinaista, koska useimmat ovat niin ujoja) ja muutenkin hymyillyt.

En kuitenkaan ehtinyt antaa tuota korttia, koska ei tullut oikeaa tilaisuutta enkä kehdannut keskeyttää opetusta sen takia. Rohkeus olisi periaatteessa riittänyt mutta se olisi voinut olla kiusallista molemmille osapuolille. En siis ole varsinaisesti ihastunut häneen enkä tiedä hänestä paljon mitään muuta kuin iän ja nimen; ajattelin vain että se olisi mukava ele. Olen vähän harmissani että tilaisuus meni ohi miten meni. Mutta kortti on vielä tallessa ja kuitti myös. Pitäisikö minun antaa se myöhemmin?

-Mies 28v-

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kirjoitusvirheen eli että "jutellut" tuli kahdesti.

Vierailija
2/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi, se nainen tulee luulemaan, että olet ihastunut siihen ellei yleisessä tiedossa ole, että sinä aina annat tutuille kortin synttäreinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin anto tulkittaisiin varmasti kiinnostukseksi. Jos siis haluaisit suhteeseen naisen kanssa, anna kortti. Ellet halua, älä anna vääriä viestejä.

Vierailija
4/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se noinkin olla. Siinä kortissa ei kyllä olisi mitään yhteystietoja ja se on muutenkin aika virallisesti kirjoitettu. Minun näkemyksiini varmaan vaikuttaa se että huomioin sukulaisten syntymäpäiviä yms. paljon enemmän kuin muut ja annan usein kortin esim.työväenopiston opettajalle, joita minulla saattaa olla yli viisi yhtenä vuonna. Se ei tietysti tarkoita sitä että kukaan muu sitä tietäisi tai ajattelisi sitä niin 'viattomasti' mutta objektiivisestihan siitä ei kuitenkaan voi paljoa sanoa.

Lähinnä olisin antanut sen saadakseni itselleni paremman mielen. Olisin luultavasti voinut tehdä sen silloinkin jos kyseessä olisi mies, vaikka ei se tietenkään ihan samalta tuntuisi ja se olisi ehkä suurempikin riski, koska ei ole yhtä luonnollista olla niin kohtelias miestä kohtaan ja kortit ovat monesti sellaisia vähän 'imeliä' miesperspektiivistä. Miehiä kätellään ja naisia suudellaan jne.

Vierailija
5/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vaan alkanut hoilaamaan "paljon onnea vaan", se olisi ollut hauska ja viaton ele, muut olisivat siihen yhtyneet. Toi korttijuttu menee liian intiimiksi.

Vierailija
6/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 20:24"]

Oisit vaan alkanut hoilaamaan "paljon onnea vaan", se olisi ollut hauska ja viaton ele, muut olisivat siihen yhtyneet. Toi korttijuttu menee liian intiimiksi.

[/quote] Mutta kaikki eivät ole niin supliikkeja ja kovaäänisiä, hyviä ottamaan tilaa haltuun jne.

Vierailija
7/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä enää kannata antaa sitä vaan pidä tallessa, ja tutustu naiseen muuten nyt ja ihastu ja sitä vedät sen kortin jossai vaiheessa sillee et mä ostin tän sillon joskus mut en kerenny antaa enkä viittiny enää myöh... takaan, se on sulaa laavaa ku kuulee ton.

Vierailija
8/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 20:24"]

[/quote] Mutta kaikki eivät ole niin supliikkeja ja kovaäänisiä, hyviä ottamaan tilaa haltuun jne.

[/quote]

Ei toki, mutta tulkitsin että sinulla rohkeutta löytyy, kun kortinkin olisit pystynyt suht tuntemattomalle naiselle ojentamaan. Mutta joo, jos on luonnon lapsi/välitön/naiivi ihminen, voi tällaisilla viattomiksi tarkoitetuilla eleillä pahimmassa tapauksessa tosiaan leikkiä toisen tunteilla. Minullekaan nää nais/mies-kuviot ei aina näyttäydy samalla tavalla kuin pitäisi ja siksi jälkikäteen tajunnut antaneeni väärän vaikutelman, ja nainen olen siis.

Vierailija
9/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noloa!! Elä ihmeessä ala jakelemaan mitään kortteja kellekkään puolitutuille. Se ei vaan ole tapana ellei sitten ole jokin molemminpuolinen ihastus! Mä sain itse kerran synttärikortin just kaltaiseltasi ihmiseltä ja arvaa olinko ihmeissäni. En todellakaan tiennyt miten suhtautua ja tulin siihen tulokseen että tyypin täytyi olla jotenkin vajaa..mutta sitten se kortti päätyikin miesystäväni käsiin ja voitte vain kuvitella mikä soppa siitä sitten syntyi! Elä siis tunge ihmisten elämään joita et edes tunne. Kaikki ihmiset ei edes pidä siitä että heidän syntymäpäivänsä noterataan muuten kuin ihan lähipiirissä.

Vierailija
10/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:43"]

Siis noloa!! Elä ihmeessä ala jakelemaan mitään kortteja kellekkään puolitutuille. Se ei vaan ole tapana ellei sitten ole jokin molemminpuolinen ihastus! Mä sain itse kerran synttärikortin just kaltaiseltasi ihmiseltä ja arvaa olinko ihmeissäni. En todellakaan tiennyt miten suhtautua ja tulin siihen tulokseen että tyypin täytyi olla jotenkin vajaa..mutta sitten se kortti päätyikin miesystäväni käsiin ja voitte vain kuvitella mikä soppa siitä sitten syntyi! Elä siis tunge ihmisten elämään joita et edes tunne. Kaikki ihmiset ei edes pidä siitä että heidän syntymäpäivänsä noterataan muuten kuin ihan lähipiirissä.

[/quote] No sinä et ainakaan sitä et ollut ansainnut. Täydellisessä maailmassa ne menisi vain niille ansaitseville.

Vierailija
11/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkös sä mies 28 tiennyt kaikesta kaiken? mitä ihmettä sä nyt meiltä asioita kyselet? sähän "tiedät" aina niin varmasti mitä mieltä kaikki naiset ovat asioista.

Vierailija
12/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:07"]

etkös sä mies 28 tiennyt kaikesta kaiken? mitä ihmettä sä nyt meiltä asioita kyselet? sähän "tiedät" aina niin varmasti mitä mieltä kaikki naiset ovat asioista.

[/quote] Riippuu asioista.

Vierailija
13/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lassukka haluaa miellyttää naista?

Vierailija
14/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:07"]

[/quote]

meitä on täällä näköjään muitakin. Oikea m28 ei käy opistoa enää. Maisteripaperit olivat kädessä 23-vuotiaana.

m28

Vierailija
15/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kyrpä-täti jaksa.

Vierailija
16/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kortin antaminen. Nainen tulkitsee sen, että olet ihastunut häneen ja jollei asia ole näin, se on sinulle kiusallista. Sukulaisia ja ystäviä on tietenkin hyvä muistaa syntymäpäiväkortilla, mutta ei vierasta.

Vierailija
17/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:22"]

Älä kyrpä-täti jaksa.

[/quote]

kuka on kyrpä-täti?

Vierailija
18/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on söpö! Mutta käyttäytymisnormit hukassa.

Vierailija
19/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:34"]

Ap on söpö! Mutta käyttäytymisnormit hukassa.

[/quote]

Siis tarkoitat kai: Suomalainen käytös hukassa.

Useimmissa muissa maissa ympärillä oleviin ihmisiin on luvallista ottaa kontaktia.

Vierailija
20/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jonkinlainen masennus ja vanha asperger-diagnoosi myös. Tosin uuden lääkärin mielestä en vaikuta enää aspergerilta; omasta mielestäni sosiaaliset taitoni ovat tätä nykyä melko hyvät. En uskoisi tämän asian olevan ongelma, jos minulla olisi filmitähden olemus ja elämä samanlaista kuin leffoissa. Silloinhan asiat toimisivat hyvin. Olen siis järkeillyt että mitään ongelmaa ei tulisi, jos elekieleni ja äänensävy ja kaikki olisivat juuri sellaisia kuin "pitäisi" olla. Ihmisillä on paha tapa tulkita kehonkielestä sellaisiakin asioita, jotka eivät oikeasti ole totta. Kuten pitää ihmistä nukkuvana tai vihaisena jos hän sillä hetkellä katsoo alaspäin. Joskus se oma ääni vain tulee ulos ihan eri tavalla kuin luulisi ja elekielestä en osaa sanoa mitään.

-Mies 28v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme