Kyllä sain hävetä miestä!! Olimme syömässä illallista sukulaisillani ja mies lähti kesken syönnin paskalle vessaan..
Aloin yhtäkkiä haistamaan paskanhajun keittiöön jossa söimme.. Arvasin myös siitä, että viipyi niin pitkään.. Kaikista nolointa oli tuo haju joka puski eteisestä vessan oven läpi keittiöön saakka lievänä vielä, mutta sen jälkeen, kun mies tuli ulos vessasta niin haju levisi kunnolla asuntoon... Olin ihan punainen naamastani...
Halusin vain vajota maan alle... Kukaan ei sanonut mitään mutta varmasti haistoivat...
Kommentit (26)
No mitäs sitten? Kai sitä ihminen nyt saa mennä paskalle kun paskattaa.
Housuunko olis pitänyt päästää? Sitten olis ainakin haissut.
Eiköhän jokainen siinä pöydässä istunut ihminen ole käynyt paskalla elämänsä aikana useampaan otteeseen. Kyseessä ei ollut siis millään tavalla mullistava tilanne. Jos miehesi olisi taas paskonut housuunsa ruokapöydässä, niin sitten olisi jo jotain aihettakin hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö wc ole juuri tuota varten?
Niinhän sitä voisi kuvitella. Aloittajan miehen olisi varmaan pitänyt mennä ulos sontimaan jonnekin pusikkoon, ettei ikävät odöörit häiritsisi aloittajan ja tämän sukulaisten kulinaarisia elämyksiä.
Eiköhän tuossa häpeän aihetta ollut lähinnä näillä sukulaisilla, jos paskan käry tulee keittiöön asti?
Pieni on kämppä. Liekö oikein yksiö?
Kyl tos on jo jotain sairautta takana, jos on noin haiseva paska.
Hävettäs muakin. Mutta suoli voi yllättää.
Minua hävettäisi jos minun asunnossani olisi niin surkea ilmanvaihto että paskanhaju pääsee vessasta keittiöön.
T: Ilmastointiasentaja
Onko se miehellesi aivan luontainen tapa , että lähtee tarpeilleen kesken ruokailun , vai oliko se eritystilanne jostakin syystä. Silloin olis syytä pyytää anteeksi ja selittää erikoistilanne.
Ison hädän pidättäminen on epäterveellistä. Kyllä silloin saa mennä kun luonto kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko se miehellesi aivan luontainen tapa , että lähtee tarpeilleen kesken ruokailun , vai oliko se eritystilanne jostakin syystä. Silloin olis syytä pyytää anteeksi ja selittää erikoistilanne.
”Anteeksi. En yleensä kaki missään tapauksessa kesken ruokailun, mutta nyt löi teidän tapaaminen vatsan niin kuralle, että mentävä oli. Ja kylläpä se haiseekin. Pahoittelen! Avattaiskos ikkunoita ja olisiko tulitikkuja.”
Vierailija kirjoitti:
Eikö wc ole juuri tuota varten?
ei tietenkään olisi pitänyt pyytää potta niin olisi voinut syödä ja seurustella siinä samalla kun ähelsi torttua
Vierailija kirjoitti:
Selittää erikoistilanne?! Jokin analyysiko olisi pitänyt vääntää sen paskan ohella siitä, että miksi piti mennä vessaan? Ihminen ei kykene kontrolloimaan paskahätäänsä ja jos hirveä hätä iskee, on todellakin kannattavampaa mennä sinne vessaan kuin väkisin koittaa pidätellä ruokapöydässä.
Muistihan ilmoittaa ääneen poistuessaan pöydästä, että mille asialle on menossa? Mulla on kaveri joka saattaa vaan tokaista kovaan ääneen passskalle! ja marssii suoraan sinne.
Kiitos nauruista. 😅😅