Pystyykö Suomessa elämään ilman omaa puhelinta?
Mitä luulette?Olen itse ollut ilman jo viisi vuotta enkä aio hankkia omaa liittymää.
Kommentit (25)
Uskoisin että ilman omaa puhelinnueroa pärjää nykyisin. Ainoa missä tulee vastaan on jotkut lomakkeet netissä, joissa ei pääse eteenpäin ilman että ao. ruutu on täytetty. Viestit kulkee sähköpostillakin.
Minun lapsuuteni ei olut puhelin ei TV. Koska papalla ( isä ) Ei ollut niihin rahaa yksinhuoltajana, työtä tekevän Kirvesmiehenä! Oli puhelin kopit. Itselläni ensimäinen Tv- Olin saanut sisareltani 1973. lankapuhelimeni mahdolisti poikani isä joskusko 1975 ?Nyt mummo ikäisenä.Tietoinen valinta ei älypuhelin.En liitynyt some F.B.Joten ole ulkoistettu kakesta. Sanotaan tylysti,olihan se ilmotus F.B suku taulu,joka kenties tie olisi myös minulle ollut tärkeä saada ajalla.Ystävys suhteissa, toki kuolema viennyt heitä. Ne mutamat eläkeläisnaiset.Kaikki heillä pyörii F.B. viestit, soittot WATS App kautta.( en tie oikein kirjotus Watsapp.sori)Sama asia sukuni. Mutta pysyn päätös älymailma ei minua syö,ei some, ei F.B. Jo joku 12-15 vuotaa vanha samsung kännyt riitää,Jos siihen ei voi soitaa antaa olla, Sopia kohtaminen ?Ihan oikeasti antaa olla!Sama asia menen www,se sivu.Esimerkki soitin flunsarokotus ajan varaus 1.11. meni takaisin soitto,joka tuli vasta 8.11. hessa. Mitä siten kerhotoimnat.Kaikki mesinerg korona aika jutut. Vielläkin tuntuu tiedot ja kerhon toiminat on saatavilla vain heidän omat sivut F:B. Enpä näe ne kun en ole siellä F.B.Sata kertaa anteeksi lukihäiriöisen virheet teksi.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lisäksi sokea.
tai kuollut....2 kertaa
Voiko olla työmarkkinoiden käytettävissä?
Mihinkähän sun viestit sun muut menevät,on tuo oikeinkirjoitus sitä luokkaa...