Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelejä palstailijat pelailee?

Vierailija
11.09.2020 |

Olen alkanut pohtimaan tässä, että olisi mukava pelailla iltaisin jotain pelejä tietokoneella, mutta olen aika ulapalla sen suhteen, että mitä pelejä edes on, ja mitä porukka nykyään pelailee. Ottaisin mielelläni vastaan jotain suosituksia, ja ehkä joku muukin niistä vinkeistä hyötyisi. Kaikenlaisia pelejä saa suositella.

Terveisin Naispelko27

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortnitea iltaisin. Kämpin puskissa ja kiusaan tryhejä...

Vierailija
22/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen täys boomer, pelaan vaan Candy Crush Sagaa ja erilaisia pasiansseja 😂

Minkälainen suomalainen aikuinen kutsuu itseään "boomeriksi"? lopeta..

No minä, boomeri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneella? Etkö ole aikeissa hankkia Pleikkaa? :o Kokeile Horizon Zero Dawn -peliä. Tuli aikoinaan Pleikkarille, mut ny se tuli tietokoneelle, ku kohta tulee jatkoa. Kyseessä siis yksinpeli, tarinakeskeinen peli. Loistava peli ja yks miun lemppareista. Red Dead Redemption II on myös hyvä, jos tykkäät länkkäreistä. :) M25

Just on joku peli (taas) hankinnassa. Eli suosittelet horizon zd:tä? Tässä vähän arvon days gonen ja tuon välillä mietin...

Vierailija
24/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneella? Etkö ole aikeissa hankkia Pleikkaa? :o Kokeile Horizon Zero Dawn -peliä. Tuli aikoinaan Pleikkarille, mut ny se tuli tietokoneelle, ku kohta tulee jatkoa. Kyseessä siis yksinpeli, tarinakeskeinen peli. Loistava peli ja yks miun lemppareista. Red Dead Redemption II on myös hyvä, jos tykkäät länkkäreistä. :) M25

Just on joku peli (taas) hankinnassa. Eli suosittelet horizon zd:tä? Tässä vähän arvon days gonen ja tuon välillä mietin...

HZD on sellainen, että jos yksinpelit ja tarina ovat ne tärkeimmät, niin kyllä. Ainut, mikä siinä häiritsee, on ruma HUD. Muuten loistava. Days Gone en oo pelannu. M25

Vierailija
25/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

red dead redemption 2 pc porttaus on complete mess. Joten pc:llä horizon zero dawn on selvästi parempi.

Vierailija
26/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avakin life, eilen latasin on vähän kun sims

Vierailija
27/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maddenia.

Vierailija
28/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelaaa mitään. Istun vaaan ja ihmettelen maaailman kummallisuuttta ja juon alkoholijuomaa.

Vierailija
29/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horizon zero dawn mullakin kesken. Valitettavasti luonne käskee keräämään kaikki keräilyesineet joten tässä menee aikaa kun se pelialue on iso ja täynnä kaikenlaista kerättävää. Juoni? Mikä juoni? Ei nyt kerkiä kun pitää hakea toi kahvikuppi tuolta raunioista :D

On siinä siis hieno juonikin ja pelimaailma.

Jos kotimaista haluaa kokeilla ja vähän erilaista niin Control ilmestyi just steamille. 

Vierailija
30/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Cities Skylinesia, aivan jäätävä kaupunkisimulaattori joka onnistui pyyhkimään Simcityillä lattiaa. Löytyy täysi Steamin modaustuki ja on vielä kaikenlisäksi Tamperelaisen pelifirman tekemä.

Vierailija
31/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pip

Vierailija
32/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pers-Kimbleä.

Vierailija
33/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fg

Vierailija
34/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maddenia.

En ole muistaakseni koskaan maddenia pelannut, mutta olin joskus  aika lähellä hankkia kyseisen pelin.

Aika mukavasti on tullut ehdotuksia tähän mennessä, kiitos niistä. Täytyy alkaa ottaa pelejä tässä tarkempaan tutkailuun, josko sitä vaikka jonkun pelin maailmaan uppoutuisi syysiltoina.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
35/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pasianssia

Vierailija
36/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resident evil remaket, pubg rdr2 online sopivassa porukassa, gta v samassa porukassa.

Milloin mitäkin missä saa rallienglantia sössöttää muille :D

Vierailija
37/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

METRO Exodus Ps4. Huippupeli!

Vierailija
38/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pelaillut Halo pelejä (kaikkia), Fable lost chapters, divinity original sin 2 ja tällä hetkellä suosikki wow (world of warcraft bfa mutta classic menee myös). Divinity on muista erilainen että siinä on jokaisella hahmolla oma vuoro taisteluissa. Ainoastaan wow on blizzardin, muut ovat steamissä.

N22

Vierailija
39/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sims 2 ja Rust.

Vierailija
40/44 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään fallout: 3, 4 ja new vegas, elder scrolls: 4, 5 ja online, dragon age (kaikki), mass effect (kaikki), vampire masquerade: bloodlines, neverwinter nights 2, conan exiles, gta 5, Dishonored: 1 ja 2, DC universe online...

En nyt muista muita tähän hätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän