Mitä pelejä palstailijat pelailee?
Olen alkanut pohtimaan tässä, että olisi mukava pelailla iltaisin jotain pelejä tietokoneella, mutta olen aika ulapalla sen suhteen, että mitä pelejä edes on, ja mitä porukka nykyään pelailee. Ottaisin mielelläni vastaan jotain suosituksia, ja ehkä joku muukin niistä vinkeistä hyötyisi. Kaikenlaisia pelejä saa suositella.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täys boomer, pelaan vaan Candy Crush Sagaa ja erilaisia pasiansseja 😂
Minkälainen suomalainen aikuinen kutsuu itseään "boomeriksi"? lopeta..
No minä, boomeri!
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneella? Etkö ole aikeissa hankkia Pleikkaa? :o Kokeile Horizon Zero Dawn -peliä. Tuli aikoinaan Pleikkarille, mut ny se tuli tietokoneelle, ku kohta tulee jatkoa. Kyseessä siis yksinpeli, tarinakeskeinen peli. Loistava peli ja yks miun lemppareista. Red Dead Redemption II on myös hyvä, jos tykkäät länkkäreistä. :) M25
Just on joku peli (taas) hankinnassa. Eli suosittelet horizon zd:tä? Tässä vähän arvon days gonen ja tuon välillä mietin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneella? Etkö ole aikeissa hankkia Pleikkaa? :o Kokeile Horizon Zero Dawn -peliä. Tuli aikoinaan Pleikkarille, mut ny se tuli tietokoneelle, ku kohta tulee jatkoa. Kyseessä siis yksinpeli, tarinakeskeinen peli. Loistava peli ja yks miun lemppareista. Red Dead Redemption II on myös hyvä, jos tykkäät länkkäreistä. :) M25
Just on joku peli (taas) hankinnassa. Eli suosittelet horizon zd:tä? Tässä vähän arvon days gonen ja tuon välillä mietin...
HZD on sellainen, että jos yksinpelit ja tarina ovat ne tärkeimmät, niin kyllä. Ainut, mikä siinä häiritsee, on ruma HUD. Muuten loistava. Days Gone en oo pelannu. M25
red dead redemption 2 pc porttaus on complete mess. Joten pc:llä horizon zero dawn on selvästi parempi.
Avakin life, eilen latasin on vähän kun sims
En mä pelaaa mitään. Istun vaaan ja ihmettelen maaailman kummallisuuttta ja juon alkoholijuomaa.
Horizon zero dawn mullakin kesken. Valitettavasti luonne käskee keräämään kaikki keräilyesineet joten tässä menee aikaa kun se pelialue on iso ja täynnä kaikenlaista kerättävää. Juoni? Mikä juoni? Ei nyt kerkiä kun pitää hakea toi kahvikuppi tuolta raunioista :D
On siinä siis hieno juonikin ja pelimaailma.
Jos kotimaista haluaa kokeilla ja vähän erilaista niin Control ilmestyi just steamille.
Pelaan Cities Skylinesia, aivan jäätävä kaupunkisimulaattori joka onnistui pyyhkimään Simcityillä lattiaa. Löytyy täysi Steamin modaustuki ja on vielä kaikenlisäksi Tamperelaisen pelifirman tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Maddenia.
En ole muistaakseni koskaan maddenia pelannut, mutta olin joskus aika lähellä hankkia kyseisen pelin.
Aika mukavasti on tullut ehdotuksia tähän mennessä, kiitos niistä. Täytyy alkaa ottaa pelejä tässä tarkempaan tutkailuun, josko sitä vaikka jonkun pelin maailmaan uppoutuisi syysiltoina.
Terveisin Naispelko27
Resident evil remaket, pubg rdr2 online sopivassa porukassa, gta v samassa porukassa.
Milloin mitäkin missä saa rallienglantia sössöttää muille :D
Välillä pelaillut Halo pelejä (kaikkia), Fable lost chapters, divinity original sin 2 ja tällä hetkellä suosikki wow (world of warcraft bfa mutta classic menee myös). Divinity on muista erilainen että siinä on jokaisella hahmolla oma vuoro taisteluissa. Ainoastaan wow on blizzardin, muut ovat steamissä.
N22
Itse tykkään fallout: 3, 4 ja new vegas, elder scrolls: 4, 5 ja online, dragon age (kaikki), mass effect (kaikki), vampire masquerade: bloodlines, neverwinter nights 2, conan exiles, gta 5, Dishonored: 1 ja 2, DC universe online...
En nyt muista muita tähän hätään.
Fortnitea iltaisin. Kämpin puskissa ja kiusaan tryhejä...