Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset vihaavat suomalaisuutta?

Vierailija
29.10.2013 |

Siis jos otetaan ihan vaan vaikka tämä palsta, niin täähän on ihan täynnä tätä "suomalaiset naiset on rumia, ei ole suomalaisilla kaunis luusto vaan taikinanaamat, suomalaiset on persjalkaisia, suomalaiset on läskejä, kyllä suomalaiset sitten ovatkin tyhmiä, suomalaiset ei osaa kirjottaa, suomalaiset ei osaa englantia, kyllä muualla vaan kaikki on paremmin ja muutan ruotsiin!"

Äskenkin kun luin tuota "Minkä näköinen on tyypillinen SUOMALAINEN"-keskustelua, niin alkoi melkein pelottaa (näytän vieläpä erittäin tyypilliseltä suomalaiselta, joten tuli melkein paha mieli sitä lukiessa ;)).

Puhuukohan ranskalaiset omasta kansastaan samalla tavalla? Italialaiset? Virolaiset?

Ei ole oikeasti ihmekään, että täällä on ihmisillä vähän paha olla. Ollaan me niin rumia, tyhmiä, katkeria, kateellisia.... Eikä mulla ole niin rumaa aksenttia englantia puhuttaessa, kuin meillä! :(

T. perunanenä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ihan samaa aina jaksan ihmetellä. Minä olen todella ylpeä suomalaisuudestani ja omasta kulttuuristamme. Pois en vaihtais!"

terveisin nätti suomityttö

Vierailija
22/23 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muka suomalaiset naiset on rumia ja tyhmiä? Verrattuna mihin? Ulkomaalaisilta kun kysytään niin suomalaiset naiset on kauniita, pitkiä ja vaaleita, ja eivät todellakaan ole tyhmiä, ovat pitkälle koulutettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:29"]

Miten niin muka suomalaiset naiset on rumia ja tyhmiä? Verrattuna mihin? Ulkomaalaisilta kun kysytään niin suomalaiset naiset on kauniita, pitkiä ja vaaleita, ja eivät todellakaan ole tyhmiä, ovat pitkälle koulutettuja.

[/quote]

Femakkoja tyhmempiä otuksia ei ole olemassa - ovat vielä läskejä kuikeloita. Hyi hitto sentään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä