Mikä on laadukkain samppanja Alkon valikoimasta?
Kommentit (21)
Shampanjat ovat kaikki laadukkaita. Mutta jos haluat päteä niin osta kalleinta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt et tiedä mitä puhut.
Minulla ei ole varaa kalliisiin mutta Ruinart on laadukas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä juhlistat?
Vaimo on raskaana. Ajateltiin juhlistaa sitä huomenna.
Eikö palstajuopot harrasta laatujuomia kun ei tule suosituksia?
Alkon myyjä opastaa mielellään tietämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä juhlistat?
Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä juhlistat?
Olipa hyvä heitto!
Charles Heidsieck on mun lemppari. Suosittelen.
Paras asiantuntija tuohon vastaamaan, on Alkon työntekijä.
Alkossa asioi monenlaisia ihmisiä, niin rapajuopoista suurien yritysten johtajiin, jotka järjestävät päivällisiä ja tapaamisia, kokouksia ja solmivat kansainvälisiä sopimuksia, joita juhlistetaan laadukkailla samppanjoilla.
Joten myyjillä on vankka tuntemus niin erilaisiin viskeihin, konjakkeihin, viineihin kuin samppajoihinkin.
Myyjät aivan varmasti tietävät mikä on laadukasta tavaraa ja mikä tusinatuotetta.
Alkon myyjiä myös koulutetaan jatkuvasti.
Joitakin tuotteita ei ole ollenkaan saatavissa Alkosta, vaan ne ovat erikseen tilattavia ja toimitettavia tuotteia ja hinta on tietenkin sen mukainen.
Palstan shamppisharrastastajat ovat siis sitä mieltä, ettei hinta ja laatu korreloi laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt et tiedä mitä puhut.
On ihan empiiristä kokemusta, yhtään laadutonta ei ole tullut vastaan. Laatu on ollut aina hyvä, maku taas riippuu maistajasta ja tilanteesta sekä mahdollisesta ruuasta.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Paras asiantuntija tuohon vastaamaan, on Alkon työntekijä.
Alkossa asioi monenlaisia ihmisiä, niin rapajuopoista suurien yritysten johtajiin, jotka järjestävät päivällisiä ja tapaamisia, kokouksia ja solmivat kansainvälisiä sopimuksia, joita juhlistetaan laadukkailla samppanjoilla.
Joten myyjillä on vankka tuntemus niin erilaisiin viskeihin, konjakkeihin, viineihin kuin samppajoihinkin.
Myyjät aivan varmasti tietävät mikä on laadukasta tavaraa ja mikä tusinatuotetta.
Alkon myyjiä myös koulutetaan jatkuvasti.
Joitakin tuotteita ei ole ollenkaan saatavissa Alkosta, vaan ne ovat erikseen tilattavia ja toimitettavia tuotteia ja hinta on tietenkin sen mukainen.
Alkon myyjien taso on tippunut vuosien myötä todella paljon. Apua kyllä tarjotaan mutta kysymyksiin ei osata vastata.
Vierailija kirjoitti:
Charles Heidsieck on mun lemppari. Suosittelen.
Heikko esitys.
Sweet perry-siideri sopii palstamammalle sukupuoleen katsomatta!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole varaa kalliisiin mutta Ruinart on laadukas.
Ruinart on todella hyvä !
Krug.