Millainen ihminen on aina yksin?
Kommentit (35)
Minä, jos kukaan ei häiritse. Luultavasti olen asosiaalinen koska elän näin.
Sellainen joka ei tule ihmisten kanssa toimeen syystä tai toisesta. Saattaa kuitenkin haaveilla sosiaalisemmasta elämästä, parisuhteesta yms.
Sellainen, joka viihtyy ja haluaa olla yksin.
Sellainen, joka tekee jotakin sellaista, mihin ei tarvita seuraa.
Sellainen, joka on jäänyt yksin.
Mistäpä sen tietää. Yksilöstä riipuvainen syy.
Minä. En halua ystäviä enkä parisuhdetta.
Erakkoluonteinen kuten minä. Aikoinaan yksinäinen, mutta nykyään haluankin olla yksin.
En pysty olemaan oma itseni jatkuvassa seurassa, rakastan rauhaa ja hiljaisuutta, aliarvostettuja asioita nykymaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei tule ihmisten kanssa toimeen syystä tai toisesta. Saattaa kuitenkin haaveilla sosiaalisemmasta elämästä, parisuhteesta yms.
Aika tehokkaasti nuo kaksi veisi elämäni suurimman nautinnon, yksin olemisen, joten ei.
Minä tykkään olla yksin. Voisin elää koko loppuelämäni mökillä yksikseni.
Vierailija kirjoitti:
On tää ihme touhua, kun ainoaksi hyväksytyksi syyksi yksinoloon huolitaan vain se puhkin*ssittu "koska erakko ja viihtyy yksin blaablaa". Onhan niitä muitakin syitä.
Itse olen aina yksin, koska väsyn nopeasti ihmisten seurassa. Lisäksi vaikka miten hyvin menisi jutustelut ihmisten kanssa, tulee jonkinlainen "morkkis" että tein itsestäni tavalla tai toisella typerän kaikkien silmissä. Yksin on helpompaa, mutta välillä sitä katselee televisiosta ja netistä vähän haikeana miten muilla on kivaa toistensa seurassa.
Itsenäinen omasta seurasta nauttiva. Mä tulen töissä jne... kaikkien kanssa toimeen. Vapaa-ajalla en kauheesti seuraa kaipaa.
Sellainen, joka viihtyy yksin tai sellainen, jonka seurassa muut ei viihdy.
Yksi jälkimmäiseen tyyppiin kuuluva tuttu valittaa paljon. Voi aloittaa puhumisen kertomalla vaivoistaan ja ongelmistaan.
En ymmärrä miksi pitäisi viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka tuottavat negatiivisuutta ympärilleen. Minulla on positiivista yksin ja olen aina hyvällä mielellä. En halua ylläpitää kontakteja, jotka tuovat pahaa mieltä.
Naiset ovat ainakin ärsyttäviä kun eivät osaa tehdä mitään yksin .Aina haetaan joukko hyväksyntää ja oikeutusta omalle mielipiteelleen.Siksi, minäkin olen nainen, tulen paremmin toimeen miesten kanssa.
Sellainen joka vihaa ihmisiä, ja usein myös hyvästä syystä.
Miksi yksin viihtyvästä tehdään säälittävä reppana.
Sehän on luonteen lujuutta. Ja pää on kunnossa. Ihmiset tarvitsee nykyään koko ajan ärsykkeitä, veivät kai kestä oman pään sisäisiä juttuja.
Töissäkäynti hieman häiritsee tätä ihanaa ja huoletonta yksinoloa, saan sieltä aina vähänväliä kaikenlaista ihmisiin liittyvää päänvaivaa. Kunhan saan tarpeeksi säästöön, alan täydeksi erakoksi.
Yksinäinen.