Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi apua vähävaraisen perheen jouluun?

Vierailija
29.10.2013 |

Olen vajaa kaksivuotiaan tytön äiti ja meillä on TODELLA tiukka rahallinen tilanne. Onko yhdistyksiä, jotka auttaisivat, esim. joululahjojen suhteen? MLL, Hope tms?

Vaikka tyttö ei vielä "ymmärrä" joulua, olisi ihanaa jos hän saisi eden pari joululahjaa. :) 

Voitteko laittaa linkkejä, mistä hakea apua juuri jouluruokien ja koristeiden hankitaan. Kiitos kaunis kaikille vastaajille. :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus taisi kirpaista...

Olet kyllä ihan itse psykopaatti ja mielensäpahoittaja! Haha, osta moukka karvalakki ja syö se vaikka! Kaikkea se leipä elättääkin...

Vierailija
22/25 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minkälainen psykopaatti pitää olla, että nostaa 7 vuotta vanhan keskustelun tällaisen vastauksen takia.[/quote]

Tuota... Vastaus oli tarkoitettu viimeisimpään kommenttiin, joka oli postattu ihan kuule tämän vuoden aikana! Hanki silmälasit sekä lukutaito, tai molemmat! Lääkäri tekee diagnoosit ellet sitä tiennyt. Psykopaatiksi toisia haukkuva on yleensä vakavasti mielisairas ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minkälainen psykopaatti pitää olla, että nostaa 7 vuotta vanhan keskustelun tällaisen vastauksen takia.[/quote]

Minkälainen psykopaatti pitää olla, että notkuu täällä palstoilla ja käy kommentoimassa jotakin noin tyhmää...

Vierailija
24/25 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän mielestä se pieni budjetti, jos laskujen jälkeen jää kuukaudeksi käytettäväksi n. 120e?

Ihanko tosissasi tulit tämän tänne kertomaan? Voi hyvää päivää...

Vierailija
25/25 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee lottopotti, niin autan teitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme