Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikotie asunnot.. apua?!

Vierailija
28.09.2013 |

Katselen vuokra-asuntoja Oikotieltä, ja sieltä löytyikin yksi kiinnostava. Mutta olen ilmeisesti tosi tyhmä kun en löydä mistään mitään yhteystietoja, mihin ottaa yhteyttä? Neuvokaa, että missä ne siellä ovat. Tässä nyt yksi esimerkki (ei ole se josta minä olisin kiinnostunut): http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/8030025

Eihän tuossa missään ole yhteystietoja, enkä minä löydä sivulta mitään 'lähetä viesti' -tyyppistä lomakettakaan. Olenko vain tyhmä vai sokea? Kirjauduinkin Oikotielle kun ajattelin että jos yhteystiedot näkyvät vain rekiteröityneille käyttäjille, mutta ei auttanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla pikkukivien alla kohteen ilmoittaja ja nappi lähetä viesti.

Vierailija
2/6 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pikkukuvien :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy sitä tuossa, missäköhän vika?? Siinä on vain lisää kuvia ja hintatietoja talon sivulta (siirry talon sivulle), Lisää suosikkeihin, Kohde kartalla ja lähetä linkki kaverile. Muistelisin että siinä oikealla se on tosiaan ollut, mutta nyt ei vain näy.

Vierailija
4/6 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ison kuvan vieressä on nappula "lähetä viesti". En nyt muita ohjeita osaa antaa...

Vierailija
5/6 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos joka tapauksessa! Tiedän tuon napin, ja enne se on näkynyt, mutta nyt en vain löydä sitä :) En usko että olen noin sokea, eli taitaa olla joku vika, sivu ei vain näy kannettavan näytöllä oikein tai sitten tällä selaimella.

Vierailija
6/6 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kun viitsit vastata, koitin nyt IE:llä ja sivu näkyi oikein, eli näin myös kohteen ilmoittajan tiedot. Chromella sitä kohtaa ei vain todella näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi