Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassa ei ollut lainkaan vessapaperia tai käsisaippuaa eikä myöskään käsipyyhettä.
Muslimi?
Mies voi olla muunkin uskonnon edustaja, vaikkapa kotoisin Sri Lankasta tai sieltäpän. Ei kaikkialla tuhlata paperia.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin hetken yhtä miestä, jolla oli 2-vuotias lapsi. Mies pyysi minut luokseen yhtenä iltana sen jälkeen, kun oli vienyt lapsensa äidilleen. Kun pääsin hänen luokseen asunto oli kauheassa kunnossa. Joka paikassa oli ruoan muruja ja lähmäisiä lapsen käden jälkiä. Keittiössä haisi vanha ruoka, tiskit ja ruoan jämät tiskialtaassa. Lattiat täynnä hiekkaa ym joka tuntui sukkien läpi. Sängyllä oli pala juustoa (iso yksiö kyseessä). Minulla on itselläni kaksi lasta ja meillä syödään vain ruokapöydässä eikä kotini ole ikinä näyttänyt tuolta. Kaiken lisäksi hänellä oli valtava koira hoidossa, joka nukkui lapsen petaamattomassa sängyssä. Emme tavanneet enää tuon jälkeen. Ei siinä, jos on vähän sotkuista, mutta asunto oli likainen ja iljettävä.
Tiesiköhän lapsen äiti millaisessa murjussa hänen lapsensa joutuu vierailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskaan miehen viikon tiskit kolmelta yöllä. Kodinhoitajan duuni oli tarjolla. Se siitä Tinder-deitistä.
Miksi tiskasit???? Olisin lähtenyt menemään ja huutanut et hoida ihan itse p a s k a s i! Sunkaltaisten naisten takia ne ei ota mitään vastuuta ja "antaa ä m m i e n hoitaa" . Camoon.
Olihan se nyt päivän, tai oikeammin yön hyvä työ. :)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin aivan ihanaan mieheen joka oli täysin raitiskin päihteistä ja muutenkin elämä täysin raiteilla. Kämppä oli siisti ja kokkasikin minulle ja syötiin yhdessä. Jotenkin se että kämpässä oli paljon huonekasveja ja hevos ratsastus kamoja vaikka ne kamat olivatkin siististi kaapissa (kaapinovi oli auki) en siis ole allerginen. Jotenkin se että mies touhua noin naismaisia asioita viellä noin 30 ikäisenä 🙄. Se oli liikaa kun oli pelikonsoli ja sängyllä vartalo tyyny jossa joku lohikäärme ja hylly missä oli muutama suht ison kokoista kalliin näköistä dinosaurus figuuria. Harmi mies tuntui niin ihanalta mutta kämppä oli täynnä red flageja.
En näe mitään moitittavaa ratsastusharrastuksessa. Briteissäkin miehet ovat kilparatsastajia. Ratsastus ja hevoset ovat ylemmän luokan vakitoimintaa sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassa ei ollut lainkaan vessapaperia tai käsisaippuaa eikä myöskään käsipyyhettä.
Muslimi?
Mies voi olla muunkin uskonnon edustaja, vaikkapa kotoisin Sri Lankasta tai sieltäpän. Ei kaikkialla tuhlata paperia.
Juu. saatanan palvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Höh?
Itse Mannerheimkin nukkui kokoontaitettavassa telttasängyssä! Toki osasyynä saattoi olla hänen ratsunsa kaatuessa saamansa selkävamma.
Tämä on ohis, mutta kapeasta sängystä puheen ollen. Venäjän viimeisen tsaarin lapset nukkuivat kapeissa ja askeettisissa sängyissä. Ilmeisesti äitinsä toivomuksesta. Toki lapset olivat muutoin yltäkylläisyyden ympäröimiä.
Mies kutsui syömään luokseen, olimme tavanneet 2x kahvilassa.
Asunto oli järkky, likaisia ja puhtaita vaatteita pitkin lattioita, imuria ei käytetty varmaan 3 vuoteen, kaikki tasot täynnä roskia, rojua ja oluttölkkejä. WC oli saastainen, sänky ilman lakanoita, täynnä hiekkaa ja tahroja. Olin niin tyrmistynyt, etten älynnyt lähteä heti pois. Mies itse oli ihan siisti. Ruokana oli pastaa, söimme kertakäyttölautasilta. Yökötti syödä sen lian ja roskien keskellä. Roskapusseja oli kasa eteisessä.
Ikää miehellä yli 40v. Soiteltiin muutaman kerran tuon jälkeen, selvisi että hänellä oli mt ongelmia ja päihdeongelma. Sanoin nätisti että ei oikein kolahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kämppä oli täynnä kaikkea astrologista kamaa. Tähtikarttoja, joissa ihme tuherrusta. Kristalleja ja suolaa hyllyt pöydät täynnä. Gurujen kuvia seinillä ja yöpöydällä. Naisen jutut pyöri vähän liikaa saman teeman ympärillä. Aika selvää, että kolmantena pyöränä saisi olla.
Minun luonani kävi netissä tapaamani miesystäväehdokas. Hän sai raivokohtauksen, koska täällä oli esillä pari ikonia. Hän alkoi huutaa, että uskonnot pitäisi kokonaan kieltää. En ollut mitenkään tyrkyttänyt hänelle uskontoa.
Tämä mies oli vain kaveri, mutta kiinnitin huomiota ettei sängyssä ollut lainkaan lakanoita. Tämä yrjö nukkui patjalla ilman lakanaa, likainen tyyny siltään ja viltti peittona. Mahtoi käydä flaksi.
Olen kyllä antanut anteeksi pelailun (pelaan itsekin) ja keräilyfiguurit, mutta en antanut anteeksi pettämistä ja huorissa käyntiä, ex oli manboy endeed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kämppä oli täynnä kaikkea astrologista kamaa. Tähtikarttoja, joissa ihme tuherrusta. Kristalleja ja suolaa hyllyt pöydät täynnä. Gurujen kuvia seinillä ja yöpöydällä. Naisen jutut pyöri vähän liikaa saman teeman ympärillä. Aika selvää, että kolmantena pyöränä saisi olla.
Minun luonani kävi netissä tapaamani miesystäväehdokas. Hän sai raivokohtauksen, koska täällä oli esillä pari ikonia. Hän alkoi huutaa, että uskonnot pitäisi kokonaan kieltää. En ollut mitenkään tyrkyttänyt hänelle uskontoa.
Parin ikonin ja johonkin uskomukseen totaalisen hurahtamisen välillä on vissi ero. Astrologisesta välineistöstä jotain kohteliasta mainitsin, ja illan aikana teki minulle jonkin sortin analyysin. Mutta... työ, uskomus, päihteet tai harraste - jos elämä pyörii liikaa ja jatkuvasti yhden asian ympärillä, se muodostuu usein ihmissuhteille ongelmaksi. Siksi vältän tällaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli 70- luvulla, mies kutsui minut jo toisena iltana kotiinsa, asui silloin vielä äitinsä ja veljensä kanssa.
Vastaan tuli herttainen nainen ( tuleva anoppini ) joka toivotti tervetulleeksi ja keitti kahvit, sitten vetäytyi
omiin oloihinsa, Tämä teki todella vaikutuksen minuun !!! Hän oli vanhan ajan MIES isolla M-kirjaimella joka piti lupauksensa
ja rakasti ja puolusti perhettään , tyttö oli isälleen hyvin rakas.
Tästä alkoi 30 v lovestory, ihana kiltti anoppini auttoi myös
tyttäremme hoidossa ja kävi usein moikkamassa tyttöä tuliaisten kanssa.
Nyt molemmat ovat jo siipikerhossa , anoppi kuoli jo 2008, maailman ihanin ihminen ja mies kuoli nyt helmikuussa 2024...
Ikävä on molempia , tuskin monella on noin ihanaa anoppia joka oli myös uskottuni.
Haikeasti katselen kuvaa jossa pitkä mies hymyilee kameralle..ikävä on..
70-luvulta tämän vuoden helmikuuhun on H I E M A N yli 30v...
Olipas hurjia tarinoita. Minulla vissiin ollut todella hyvä munkki, koska deittailemani tyypit ovat olleet kunnollisia ja siistejä ilman mitään erityisiä riippuvuuksia.
Naimisiin menin sellaisen kanssa, jota ei ole koskaan tarvinnut käskeä siivoamaan, mutta jolla oli pelituoli ja -kone olohuoneessa. Vein sitten aikanaan oman pelikoneeni sen viereen ja sulassa sovussa pelaillaan näin 12 vuotta myöhemminkin, nelikymppisinä.
Jos alkoi 70-luvun lopussa ja tarkoitettiin anoppia, niin 30 vuotta suunnilleen.
Kaikki cd-levyt pitkin lattia sikinsokin. Siis keskellä lattiaa, ei mitenkään pinottuna ja kun ehdotin muutamia kuunneltavaksi koska puhettakaan ei mies saanut aikaiseksi, niin yksikään ehdottamistani ei toiminut.
Jos on vaihtanut ns.lennosta toiseen ja tämä tulee ilmi miehen luona käydessä, kun asunnossa on vielä exän shampoopulloja ja pahimmillaan lattialla tai matossa on exän pitkiä hiuksia kiinni.
Ylipäätään siivottomuus siis. Jos on pölyä pinnoilla, tiskit tiskaamatta ja vessanpönttö roiskeita täynnä, niin kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin aivan ihanaan mieheen joka oli täysin raitiskin päihteistä ja muutenkin elämä täysin raiteilla. Kämppä oli siisti ja kokkasikin minulle ja syötiin yhdessä. Jotenkin se että kämpässä oli paljon huonekasveja ja hevos ratsastus kamoja vaikka ne kamat olivatkin siististi kaapissa (kaapinovi oli auki) en siis ole allerginen. Jotenkin se että mies touhua noin naismaisia asioita viellä noin 30 ikäisenä 🙄. Se oli liikaa kun oli pelikonsoli ja sängyllä vartalo tyyny jossa joku lohikäärme ja hylly missä oli muutama suht ison kokoista kalliin näköistä dinosaurus figuuria. Harmi mies tuntui niin ihanalta mutta kämppä oli täynnä red flageja.
Annatko osoitteen,minä voin mennä sinne ja mene sinä tapailumieheni kämpälle jossa on miehekkäästi puoli-alastomien naisten kuvia seinällä,kaljaa jääkaapissa ja sängyssä liasta muumioi
"Viellä"? Haukut toisia keskenkasvuisiksi, muttet ole vieLä aikuisenakaan kykenevä kirjoittamaan vieLä-sanaa yhdellä L-kirjaimella. Se on lapsellista, jos mikä!
Yhdellä tyypillä oli alastomien naisten kuvia makkarin seinällä, lehtikuvia siis. Toisella oli hautakynttilä luomassa romanttista tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasa viemättömiä roskiksia haisi ovensuussa. Siis oikeasti: miten ihminen ei kykene lähtiessään ottamaan sitä pussia ja heittämään roskiin, vaan mieluummin haistelee viikonkin jätevuorta??? Tuli pelottavasti mieleeni, että miehellä on joku ongelma.
Tämä on vanha ketju, mutta vastaan silti. Minulla on ihan tällä hetkellä roskapusseja odottamassa pienessä eteisessä. Jaa että miksi? Koska kerrostalon jäteastiat ovat jatkuvasti täynnä. Niin täynnä, että roskapussien vuori kohoaa korkealle reunojen yli. Taloyhtiö säästää jätemaksuissa tai sitten jäteyhtiöt laistavat töistään. Olen jo yrittänyt viedä sitä kolme kertaa.
Sama täällä. Eikä niitä voi astian ulkopuolellekaan jättää, koska siitäkin tulee sanomista. Meillä sentään käy säännöllisesti autot tyhjentämässä, mutta silti astiat pursuaa yli.
Tämä on vanha ketju, mutta vastaan silti. Minulla on ihan tällä hetkellä roskapusseja odottamassa pienessä eteisessä. Jaa että miksi? Koska kerrostalon jäteastiat ovat jatkuvasti täynnä. Niin täynnä, että roskapussien vuori kohoaa korkealle reunojen yli. Taloyhtiö säästää jätemaksuissa tai sitten jäteyhtiöt laistavat töistään. Olen jo yrittänyt viedä sitä kolme kertaa.