Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Saksanpaimenkoira jolla ei ollut mitään tapoja. Eteisessä hyppi päälle, alkoi kantamaan keniä ympäri asuntoa. Hyppi sohvalle, hyppäsi ruokapöydälle kesken aterioinnin. Hyppäsi sohvapöydälle pönöttämään. Yritti viedä ruokaa kädestä. Käytiin koiran kanssa ulkona niin veti ihan tuhottomasti hihnassa ja poikkoili sinen sun tänne jalkakäytävän poikki.
Mies vaan naureskeli että hän ei ole viitsinyt mitään opettaa koska hänestä koirien tulisi saada elää vapaasti ilman mitään komentelua.
Mielenkiintoista olisi nähdä tämän tyypin jälkikasvu, miten hän heitä kasvattaisi.
Vessapytyssä rantu ja muutenkin siivoton kylppäri.
Oli se sentään keittiön siivonnut, miltähän oli mahtanut näyttää ennen tuloani...
Tämä ketju kuvastaa hyvin suurta määrää naispuolisia mielensäpahoittajia ja nipottajia. Onneksi en ole koskaan törmännyt. Vai että 90-luvun huonekalut ovat vanhoja. No, mulla on paljon vanhempia perintöhuonekaluja joitakin ihan käytössä. Taitavat olla 30-luvulta. Todella tyylikkäitä ja tehty kunnon puusta eikå mitään nykyisiä lastulevyvirityksiä.
Lisäksi löytyy se pöytätietokone. Ei noilla halvatun läppäreillä ynnä muilla hilavitkuttimilla voi edes kirjoittaa. Löytyy se läppärikin, mutta se sitä varten mihin ne aikanaan kehitettiin eli mukana kannettavaksi. Ennen niita nimitettiin kannettaviksi tietokoneiksi.
Lisäksi vaivaa lievä HiFi-hulluus. Ensimmäisenä olohuoneessa pistää silmään todellla massiviset kaiuttimet ja iso stereoräkki. Kaiuttimet painavatkin liki sata kiloa kipale. Niitä ei tarvitsesiirrellä kun sieovat vapassti lattialla niin alle ei kerry pölyä.:-) Ne eivät ole sitä varten että niistä lähtisi meteliä vaan luonollinen ääni. Tähän huusholliin jos astuisi nainen joka vaatisi niiden poistamista saisi poistua itse. Lisäksi tallissa on useampia moottoripyöriä ja autoja ihan rakentelukohteena. Eli ihan äijähommaa eikä pitsin nypläystä.
Onneksi löysin vaimoni kuoleman jälkeen mukavan naisystävän, joka sallii myös miehelle erilaiset harrastukset. Hänkin saa harrastaa mitä haluaa. Kyllä jokaisella pitää olla parisuhteessa oma vapaus eikä toista saa sitoa liikaa ja määrätä mitä toinen tehdä ja mitä ei. Muistakaa että se miehen ja naisen erilaisuus on elämän suola. Äly hoi mielensäpahoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin aivan ihanaan mieheen joka oli täysin raitiskin päihteistä ja muutenkin elämä täysin raiteilla. Kämppä oli siisti ja kokkasikin minulle ja syötiin yhdessä. Jotenkin se että kämpässä oli paljon huonekasveja ja hevos ratsastus kamoja vaikka ne kamat olivatkin siististi kaapissa (kaapinovi oli auki) en siis ole allerginen. Jotenkin se että mies touhua noin naismaisia asioita viellä noin 30 ikäisenä 🙄. Se oli liikaa kun oli pelikonsoli ja sängyllä vartalo tyyny jossa joku lohikäärme ja hylly missä oli muutama suht ison kokoista kalliin näköistä dinosaurus figuuria. Harmi mies tuntui niin ihanalta mutta kämppä oli täynnä red flageja.
Pelikonsoli on se joka tekee täydellisen stopin. Ei ikinä pelaavaa miestä. Ikuinen kakara, kaikin puolin.
Vessassa ei ollut lainkaan vessapaperia tai käsisaippuaa eikä myöskään käsipyyhettä.
Naisen kämppä oli täynnä kaikkea astrologista kamaa. Tähtikarttoja, joissa ihme tuherrusta. Kristalleja ja suolaa hyllyt pöydät täynnä. Gurujen kuvia seinillä ja yöpöydällä. Naisen jutut pyöri vähän liikaa saman teeman ympärillä. Aika selvää, että kolmantena pyöränä saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vessassa ei ollut lainkaan vessapaperia tai käsisaippuaa eikä myöskään käsipyyhettä.
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin siivoan kerranviikossa ja vaihdan petivaatteet. Pyykit pesen kun kone täynnä ja kuivumisen jälkeen suoraan kaappiin. Huonekalut kerätty sieltä sun täältä ja kun naisia käynyt kukaan eioo moittinut. Jotkut jääneet jopa yöksi ja saaneet aamukahvin punkkaan
Mikä siellä sitten on, että eivät ole toiste tulleet?
Aivan. Jotain on pahasti pielessä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen lattia, pesemättömät matot ja outo haju.
Muuten asunto oli tip top kunnossa. Mies ei vain ollut kotona koskaan nähnyt, että lattia ja matot kuuluu pestä säännöllisesti.
Koulutin hänestä kelpo aviomiehen ja hän pesee mattomme joka kesä. Minä pesen lattiat nihkeällä mopilla.
Hyvä juttu että moppi on nihkeä eikä vaimo. Se tästä puuttuisi.
Juu en ole nihkeä. Lika lähtee lattiasta parhaiten kun ei lotraa liikaa vedellä.
Kirjoitukseni tarkoitus oli se, että miehelle kannattaa antaa tilaisuus. Näin tässä miehessä paljon potentiaalia.
Eipä ole miehen vika, jos hänen äitinsä ei pitänyt koskaan tärkeänä puhtaita lattioita ja mattoja. Se taas johtui hänen äitinsä kasvuolosuhteista.
Itse olin lapsuuden kodissa tottunut, että täytyy olla puhdasta, mutta satunnainen epäjärjestys ei haittaa. Mieheni kanssa täydennämme toisiamme. Hän pitää tavarat järjestyksessä.
Pahin tapaus oli tämä: ei sänkyä, vaan pelkkä patja lattialla, seinällä taiteellisia valokuvia ex-tyttöystävästä ja kylppäri ällö. Hiusharja ihan täpösen täynnä hiuksia. 🤮
Mun ois vaan pitänyt lähteä heti, eikä jäädä. No, se suhde päättyi joka tapauksessa pian! Eikä yhtään liian aikaisin.
Myöhemmin sain kuulla, että tyyppi oli kuulemma varastanut työpaikaltaan rahaa ja häipynyt maasta!
Miehen kämpässä ei ollut lainkaan suihkua. Vessassa oli bidee, se toimi sitten "suihkuna". Tapailu loppui ennenkuin ehdin tuota "suihkua" edes käyttää. Mutta muistaakseni mies selitti että istuu vessan lattialle ja sitten pesee itsensä sillä bideellä.. Ei kovin houkutteleva juttu pitkähiuksiselle.
Vierailija kirjoitti:
Muuten asunto oli tip top kunnossa. Mies ei vain ollut kotona koskaan nähnyt, että lattia ja matot kuuluu pestä säännöllisesti.
Koulutin hänestä kelpo aviomiehen ja hän pesee mattomme joka kesä. Minä pesen lattiat nihkeällä mopilla.
Nihkeällä irtoa mikään, kostea sen mopin täytyy olla. Ei läpimärkä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta päätellen miehen tehtävä ei ole kodinhoito kun ei siitä kuitenkaan mitään tuu. Naisten juttuja.
Siksihän te inceleiksi jäätte, kukaan tollasia kattele.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kämppä oli täynnä kaikkea astrologista kamaa. Tähtikarttoja, joissa ihme tuherrusta. Kristalleja ja suolaa hyllyt pöydät täynnä. Gurujen kuvia seinillä ja yöpöydällä. Naisen jutut pyöri vähän liikaa saman teeman ympärillä. Aika selvää, että kolmantena pyöränä saisi olla.
Onneksi ei kuitenkaan estrogeenista kamaa. Kuten käytettyjä tamponeja jms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nihkeällä irtoa mikään, kostea sen mopin täytyy olla. Ei läpimärkä.
Kostea liikuttaa likaa paikasta toiseen, nihkeään lika jää kiinni. Ehkä meillä on eri käsitys nihleästä ja kosteasta? Kostea on minulle yhtä kuin märkä. Nihkeä sinulle yhtä kuin kuivahko?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kämpässä ei ollut lainkaan suihkua. Vessassa oli bidee, se toimi sitten "suihkuna". Tapailu loppui ennenkuin ehdin tuota "suihkua" edes käyttää. Mutta muistaakseni mies selitti että istuu vessan lattialle ja sitten pesee itsensä sillä bideellä.. Ei kovin houkutteleva juttu pitkähiuksiselle.
vähän OT mutta itseasiassa bideesuihkulla saa tukan nopeammin ja tehokkaammin pesty kuin tavallisella suihkulla. Siinä on yleensä parempi vedenpaine ja hiukset tulee paremmin huuhdeltu pää alaspäin. Joskus siis kiireessä pessyt tukkani näin ja siitä saa jotekin paljon kuohkeamman/puhtaamman näin. Toki wc:n lattialla istuskelu suihkun kanssa ei näin yleisesti ole houkutteleva. Tietty bideesuihkun kanssa ei tule sitä kivaa käyn lämpimässä suihkussa rentoutumassa kokemusta.
Tapailin hetken yhtä miestä, jolla oli 2-vuotias lapsi. Mies pyysi minut luokseen yhtenä iltana sen jälkeen, kun oli vienyt lapsensa äidilleen. Kun pääsin hänen luokseen asunto oli kauheassa kunnossa. Joka paikassa oli ruoan muruja ja lähmäisiä lapsen käden jälkiä. Keittiössä haisi vanha ruoka, tiskit ja ruoan jämät tiskialtaassa. Lattiat täynnä hiekkaa ym joka tuntui sukkien läpi. Sängyllä oli pala juustoa (iso yksiö kyseessä). Minulla on itselläni kaksi lasta ja meillä syödään vain ruokapöydässä eikä kotini ole ikinä näyttänyt tuolta. Kaiken lisäksi hänellä oli valtava koira hoidossa, joka nukkui lapsen petaamattomassa sängyssä. Emme tavanneet enää tuon jälkeen. Ei siinä, jos on vähän sotkuista, mutta asunto oli likainen ja iljettävä.
Mä myös oon tapaillut miestä, jonka kämppä oli täynnä eksänsä kamoja, täysiä tamponirasioita, hajuvesi, hammaspesu- ja sheivausvälineet, alusvaatteita, meikkejä ym. Suhde oli miehen mukaan päättynyt vuosi aiemmin. Ihmettelin miksi hän edelleen säilyttää tota kaikkea krääsää, niin selitys oli, et koska hän ei voi kilttinä ihmisenä heittää pois toisen omaa. Aika pian selvisi, ettei hän ollut päässyt niin millään tasolla eksästään yli.