Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1741/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha haju vaikka asunto on muuten siisti.. vahva maksuhäiriömausteen haju ja muu vahva ominaishaju joka lehahtaa oven avatessa. Asukas ei itse asiaa huomaa olleenkaan kun on siihen täysin tottunut. 

Pistää kyllä miettimään haiseeko omassa kodissani jollekin epämiellyttävälle tai ylipäätään. Hajut on sellaisia valitettavasti että niihin itse tottuu mutta muut kyllä huomaa...

Sitten olen törmännyt myös jäätävän sotkuiseen ja pahanhajuiseen peliluolaan.

Vierailija
1742/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kotona oli imuroitu viimeksi varmaan kuukausia sitten, en kuitenkaan tässä vaiheessa vielä tajunnut perääntyä, vaan koska oli myöhä ja olimme jo tavanneet muutaman kerran, ajattelin että jään yöksi. Pahin oli edessä, kun tajusin että lakanatkin oli vaihdettu kuukausia sitten ja haisivat aivan hirveälle hielle ja ties mille. Äkkiä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kivet ja kristallit ovat niin monen miehen mielestä vastenmielisiä? Olen kerännyt niitä lapsesta saakka, minusta ne ovat kauniita ja kiehtovia. Jos satun ajelemaan oikealla suunnalla, käyn kiertämässä kaivoksia tai muita osuvia kohteita. Minulla on mm. Ylämaan spektroliittia ja Lampivaaralta ametisti. 

Ehkä niitä kiviä ei monet tavan ihmiset halua sisätiloihin muutenkaan. Kuvittelisin kuitenkin, että ensisijaisesti pelätään kivien liittyvän henkiseen horoskooppisekoiluun, uskomushoitoihin, homeopatiaan ym. 

Vierailija
1744/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisuus ylipäätään. Pieni sotku ei haittaa mutta sentin pölykerros ja ummehtunut paskan haju kämpässä on ehdoton nounou. Hajusta kun monesti pääsee eroon ihan tuulettamalla silloin tällöin.

Vierailija
1745/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli likaisuus ja se, että mies oli niin pihi lämmityksen suhteen, että kämpässä täytyi olla takki päällä ja hanskat kädessä.

Vierailija
1746/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin aivan ihanaan mieheen joka oli täysin raitiskin päihteistä ja muutenkin elämä täysin raiteilla. Kämppä oli siisti ja kokkasikin minulle ja syötiin yhdessä. Jotenkin se että kämpässä oli paljon huonekasveja ja hevos ratsastus kamoja vaikka ne kamat olivatkin siististi kaapissa (kaapinovi oli auki) en siis ole allerginen. Jotenkin se että mies touhua noin naismaisia asioita viellä noin 30 ikäisenä 🙄. Se oli liikaa kun oli pelikonsoli ja sängyllä vartalo tyyny jossa joku lohikäärme ja hylly missä oli muutama  suht ison kokoista kalliin näköistä dinosaurus figuuria. Harmi mies tuntui niin ihanalta mutta kämppä oli täynnä red flageja.

En näe mitään moitittavaa ratsastusharrastuksessa. Briteissäkin miehet ovat kilparatsastajia. Ratsastus ja hevoset ovat ylemmän luokan vakitoimintaa sukupuolesta riippumatta.

Samaa mieltä. Ratsastava ja eläinrakas mies olisi pikemminkin valtavan positiivinen asia.

Vierailija
1747/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaiset lakanat eivät houkuttele peuhaamaan.

Eli nyt kaikki radalle lähtevät miekkoset, jotka toiveikkaasti ajattelevat, että pesääkin pitäisi tänään saada: vaihtakaa ne lakanat!

Tiiraatko jollain taskulampulla jonkun lakanat ennen kuin voit hypätä niihin, vai? Semmosella mitä rikospaikkatutkijat käyttää, että eritteet ja veri loistaa sinisenä hehkuna? 

Kyllä minäkin aikoinaan kävin "radalla" (🤮), ja menin baarituttavuuksien luo välillä  yöksi, mutta en muista että olisin kertaakaan miesten lakanoita syynännyt. 😂

Vierailija
1748/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaapista lattialle romahtanut real doll.

Ei tuollaiset miehet ole naisten kanssa tekemisissä.

Ne ne vasta onkin, ikävä kyllä. 

Vierailija
1749/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon valitettavasti kohdannut tätä sotkuista ja likaista kämppää naisten kohdalla. Kylppäriin tungettu täysiä roskapusseja, likaiset lakanat ja hyvä kun lattiaa näkyy vaatteiden alta. Tiskialtaassa varmaan kuukauden tiskit homeisena ja haisevana. Pari kertaa tullu vastaan tällaisia reilu parikymppisiä nuoria naisia. Ihan turn off. 

Vierailija
1750/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha? 

Miehellä ei sänkyä, suihkutiloja, juuri mitään. Kaikki kalusteet on sukulaisten vanhoja, asunnossa ei ole mitään omaa. Kirjatkin on sedän vanhoja. Nukkuu sohvalla. Suihkutila löytyy rivarin saunasta. Paikka oli siisti, pyykit pesty ym. ja osti minua varten uuden tyynyn, peiton ja pyyhkeen. 

Selkeästi vaatimaton, perussiisti. Lähinnä mietityttää aikuisten oikeasti sängyn ja omien tavaroiden puuttuminen.

Vierailija
1751/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt vastenmielisiin asuntoihin. Siistejä ovat kaikki olleet joskin liiankin steriilejä. Ilmeisesti olen valinnut hyvin.

Aloitus on naurettava, ei kai sinne asuntoon edes mene jos siellä on hajua, törkyä tai kidutusvälineet eteisen seinällä.

Friikeistä valtaosan tunnistaa sadan metrin päästä. Jos ei tunnista, se on moido ja matala hauta metsässä. Elän yhä.

Eiköhän juuri friikeillä ole  siistit ja steriilit kodit. Sotkuisuus kertoo minusta enemmän siitä ettei ihminen ainakaan psykopaatti liene, vaan inhimillinen olento.

Itse olen sotkuinen nainen. Sotkuisuus on vaan pahentunut iän myötä. 

Vierailija
1752/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kivet ja kristallit ovat niin monen miehen mielestä vastenmielisiä? Olen kerännyt niitä lapsesta saakka, minusta ne ovat kauniita ja kiehtovia. Jos satun ajelemaan oikealla suunnalla, käyn kiertämässä kaivoksia tai muita osuvia kohteita. Minulla on mm. Ylämaan spektroliittia ja Lampivaaralta ametisti. 

Ehkä niitä kiviä ei monet tavan ihmiset halua sisätiloihin muutenkaan. Kuvittelisin kuitenkin, että ensisijaisesti pelätään kivien liittyvän henkiseen horoskooppisekoiluun, uskomushoitoihin, homeopatiaan ym. 

No voi olla. Toisaalta sekä tämän että toisen ketjun vastaukset kuulostaa siltä että mikään harrastus ei saisi näkyä kotona

Vierailija
1753/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaiset lakanat eivät houkuttele peuhaamaan.

Eli nyt kaikki radalle lähtevät miekkoset, jotka toiveikkaasti ajattelevat, että pesääkin pitäisi tänään saada: vaihtakaa ne lakanat!

Tiiraatko jollain taskulampulla jonkun lakanat ennen kuin voit hypätä niihin, vai? Semmosella mitä rikospaikkatutkijat käyttää, että eritteet ja veri loistaa sinisenä hehkuna? 

Kyllä minäkin aikoinaan kävin "radalla" (🤮), ja menin baarituttavuuksien luo välillä  yöksi, mutta en muista että olisin kertaakaan miesten lakanoita syynännyt. 😂

Eikö ultraviolettitaskulamppu kuulu kaikkien vakiovarustukseen!?

Sillä erottaa veri- ja muut eritejäämät kaikenlaisilta pinnoilta, esim. lakanoista, voi tarkistaa setelien aitouden, seurata verijälkiä ja paljon muuta!

Motonetistäkin saa hyviä Nextorchin UV-lamppuja kohtuuhintaan!

Vierailija
1754/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paha? 

Miehellä ei sänkyä, suihkutiloja, juuri mitään. Kaikki kalusteet on sukulaisten vanhoja, asunnossa ei ole mitään omaa. Kirjatkin on sedän vanhoja. Nukkuu sohvalla. Suihkutila löytyy rivarin saunasta. Paikka oli siisti, pyykit pesty ym. ja osti minua varten uuden tyynyn, peiton ja pyyhkeen. 

Selkeästi vaatimaton, perussiisti. Lähinnä mietityttää aikuisten oikeasti sängyn ja omien tavaroiden puuttuminen.

Mitäs tuosta!

Jaappanissakin ne nukkuvat futonilla lattialla, käärivät sen aamulla rullalle ja nostavat päiväksi kaappiin! Samalla ne nostavat täkit parvekkeen kaiteille tuulettumaan. Koko kylä liputtaa aina aamuisin!

Ja minullakin on wanhoja Cirioja - vanhimmat 1600-luvun lopulta!

Vierailija
1755/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisuus, sotkuisuus ja ummehtunut tuoksu. Kerran olin käymässä miehen luona, jonka koti oli hyvässä järjestyksessä, mutta tuoksun perusteella siellä ei ollut siivottu kunnolla aikoihin.

Olen koulukuntaa, jonka mukaan on vieraan arvostamista siivota ja järjestellä paikkoja, jos on tiedossa, että joku on tulossa käymään. Jos taas mies on sokea kotinsa sotkuille ja likaisuudelle, emme olisi sopiva pari. 

Vierailija
1756/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin tapaus oli tämä: ei sänkyä, vaan pelkkä patja lattialla, seinällä taiteellisia valokuvia ex-tyttöystävästä ja kylppäri ällö. Hiusharja ihan täpösen täynnä hiuksia. 🤮 

Mun ois vaan pitänyt lähteä heti, eikä jäädä. No, se suhde päättyi joka tapauksessa pian! Eikä yhtään liian aikaisin. 

Myöhemmin sain kuulla, että tyyppi oli kuulemma varastanut työpaikaltaan rahaa ja häipynyt maasta!

Liittyi kaiketi Töölön Matkatoimiston juttuun?

Vierailija
1757/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektio heti ovella.

"Ootko sä poliisi kun sulla pn pamppu taskussa, vai oletko vain iloinen nähdessäsi minut taas?"

Vierailija
1758/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha haju vaikka asunto on muuten siisti.. vahva maksuhäiriömausteen haju ja muu vahva ominaishaju joka lehahtaa oven avatessa. Asukas ei itse asiaa huomaa olleenkaan kun on siihen täysin tottunut. 

Pistää kyllä miettimään haiseeko omassa kodissani jollekin epämiellyttävälle tai ylipäätään. Hajut on sellaisia valitettavasti että niihin itse tottuu mutta muut kyllä huomaa...

Sitten olen törmännyt myös jäätävän sotkuiseen ja pahanhajuiseen peliluolaan.

Mikä on maksuhäiriömauste?

Vierailija
1759/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tyypillä oli alastomien naisten kuvia makkarin seinällä, lehtikuvia siis. Toisella oli hautakynttilä luomassa romanttista tunnelmaa.

Hautakynttilä luomassa romanttista tunnelmaa? Pisteet kekseliäisyydestä ja kyvystä soveltaa tilanteessa käsillä olevalla materiaalilla!

Musta toi on hyvä!

Vierailija
1760/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli sängyn alla valtava määrä Alibi-lehden vuosikertoja. Vasta yhdessä vietetyn yön jälkeen tuli mieleen kaikki mahdolliset kauhuskenaariot. Yhden yön jutuksi jäi.