Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin aivan ihanaan mieheen joka oli täysin raitiskin päihteistä ja muutenkin elämä täysin raiteilla. Kämppä oli siisti ja kokkasikin minulle ja syötiin yhdessä. Jotenkin se että kämpässä oli paljon huonekasveja ja hevos ratsastus kamoja vaikka ne kamat olivatkin siististi kaapissa (kaapinovi oli auki) en siis ole allerginen. Jotenkin se että mies touhua noin naismaisia asioita viellä noin 30 ikäisenä 🙄. Se oli liikaa kun oli pelikonsoli ja sängyllä vartalo tyyny jossa joku lohikäärme ja hylly missä oli muutama suht ison kokoista kalliin näköistä dinosaurus figuuria. Harmi mies tuntui niin ihanalta mutta kämppä oli täynnä red flageja.
Annatko osoitteen,minä voin mennä sinne ja mene sinä tapailumieheni kämpälle jossa on miehekkäästi puoli-alastomien naisten kuvia seinällä,kaljaa jääkaapissa ja sängyssä liasta muumioituneet lakanat. On oikea ÄIJÄ.
Tuli hyviä vinkkejä mitä laittaa kämppään että paljastaa vinksahtaneen naisen ajoissa.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin aivan ihanaan mieheen joka oli täysin raitiskin päihteistä ja muutenkin elämä täysin raiteilla. Kämppä oli siisti ja kokkasikin minulle ja syötiin yhdessä. Jotenkin se että kämpässä oli paljon huonekasveja ja hevos ratsastus kamoja vaikka ne kamat olivatkin siististi kaapissa (kaapinovi oli auki) en siis ole allerginen. Jotenkin se että mies touhua noin naismaisia asioita viellä noin 30 ikäisenä 🙄. Se oli liikaa kun oli pelikonsoli ja sängyllä vartalo tyyny jossa joku lohikäärme ja hylly missä oli muutama suht ison kokoista kalliin näköistä dinosaurus figuuria. Harmi mies tuntui niin ihanalta mutta kämppä oli täynnä red flageja.
Annatko osoitteen,minä voin mennä sinne ja mene sinä tapailumieheni kämpälle jossa on miehekkäästi puoli-alastomien naisten kuvia seinällä,kaljaa jääkaapissa ja sängyssä liasta muumioituneet lakanat. On oikea ÄIJÄ.
Kuitenkaa puoli-alastomien naisten kuvat seinällä, kaljat jääkaapissa ja sängyssä liasta muumioituneet lakanat eivät estä sinua tapailemasta tuota miestä? Itselle nuo puolinakut kuvat ja likaiset lakanat olisi kyllä aivan ehdoton ei ja kääntyisin kannoillani jos tuommosta miehen kotona olisi. Muutama kalja jääkaapissa olisi vielä ok olettaen, että jääkaappi on muuten puhdas ja siellä on myös vihanneksia ja muuta kunnon ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta päätellen miehen tehtävä ei ole kodinhoito kun ei siitä kuitenkaan mitään tuu. Naisten juttuja.
Ketjusta päätellen mies voit jatkaa asumista likaisessa kodissaan täysin vapaasti ja nainen upgreidaa parempaan mieheen, jolla on tarpeeksi älyä suoritua alkeellisista siivoushommista,
Likainen lattia, pesemättömät matot ja outo haju.
Muuten asunto oli tip top kunnossa. Mies ei vain ollut kotona koskaan nähnyt, että lattia ja matot kuuluu pestä säännöllisesti.
Koulutin hänestä kelpo aviomiehen ja hän pesee mattomme joka kesä. Minä pesen lattiat nihkeällä mopilla.
Vierailija kirjoitti:
Likainen lattia, pesemättömät matot ja outo haju.
Muuten asunto oli tip top kunnossa. Mies ei vain ollut kotona koskaan nähnyt, että lattia ja matot kuuluu pestä säännöllisesti.
Koulutin hänestä kelpo aviomiehen ja hän pesee mattomme joka kesä. Minä pesen lattiat nihkeällä mopilla.
Hyvä juttu että moppi on nihkeä eikä vaimo. Se tästä puuttuisi.
Siivoton asunto täynnä pölyä yms. likaa ja huonekalut jostain 90-luvulta, lasten lakanat sängyssä ja kurkkupurkista pursui tumppeja likaisella partsilla.
Kyse yli 40v. sinkkumiehestä joka hyväpalkkaisessa työssä.
Joskus nuoruudessa olin kaverin kanssa liikenteessä, ja tutustuttiin kahteen jäbään, jotka pyysi meidät sen toisen jäbän kämpille jatkoille.
Kaikki seinät oli vuorattu p*rnolehtien sivuilla.
Lähdettiin sieltä hyvin vikkelään.
Likapyykit pitkin lattiaa ja huonekaluja ympäriinsä. Keittiössä tyhjät einespakkaukset, ruoanjämää pöydillä. Kylpyhuoneen lattia täynnä likaisia urheilukamoja. Kylppärin peili hammastahnasotkun peittämä ja lavuaarissa parranajotuhnua ympäriinsä. Tähän kaikkeen sit päälle sellanen komeus, että sähköpyörä parvekkeella. Miehen ikä 45v.
Vierailija kirjoitti:
Tiskaan miehen viikon tiskit kolmelta yöllä. Kodinhoitajan duuni oli tarjolla. Se siitä Tinder-deitistä.
Miksi tiskasit???? Olisin lähtenyt menemään ja huutanut et hoida ihan itse p a s k a s i! Sunkaltaisten naisten takia ne ei ota mitään vastuuta ja "antaa ä m m i e n hoitaa" . Camoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahmainen muovimattolattia, nuhkuiset lakanat, jotka olisi pitänyt vaihtaa ajat sitten, likaiset ja haisevat pyyhkeet, rantuja wc-pöntössä ja pinttynyttä likaa kylppäri ja keittiö täynnä. Ihan perussiivoamista jos ei osaa, halua tai tai älyä tehdä niin on aika iso turn off. En halua minkään aikuislapsen kanssa suhteeseen.
Selvisi miksi eukot kitisevät ettei miestä löydy. Ottakaa se rätti käteen ja ryhtykää hommiin. Ei mies ole mikään siivooja, vaan metsästäjä.
Kirjoitti paksupäinen mamman oma pullapoika käsi housuissa.
Saksanpaimenkoira jolla ei ollut mitään tapoja. Eteisessä hyppi päälle, alkoi kantamaan keniä ympäri asuntoa. Hyppi sohvalle, hyppäsi ruokapöydälle kesken aterioinnin. Hyppäsi sohvapöydälle pönöttämään. Yritti viedä ruokaa kädestä. Käytiin koiran kanssa ulkona niin veti ihan tuhottomasti hihnassa ja poikkoili sinen sun tänne jalkakäytävän poikki.
Mies vaan naureskeli että hän ei ole viitsinyt mitään opettaa koska hänestä koirien tulisi saada elää vapaasti ilman mitään komentelua.
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Höh?
Itse Mannerheimkin nukkui kokoontaitettavassa telttasängyssä! Toki osasyynä saattoi olla hänen ratsunsa kaatuessa saamansa selkävamma.
Rasvaiset petivaatteet, likaiset käsipyyhkeet.. Listaa voisin jatkaa loputtomiin.
Ja miehet ihmettelee, miksi ei käy flaksi:D
Ehkä just sinne treffeille panostetaan, mutta Ja ne petivaatteet pestään tyyliin 40 asteessa pikapesussa kahdesti vuodessa. Jos pestään.
Minun miesystävilläni on ollut pääosin tosi kivoja koteja. Mutta joistakin on tullut hieman kolkko vaikutelma. Eräällä miehellä ei ollut isossa asunnossa juurikaan huonekaluja, ei myöskään mattoja, ei verhoja. Nythän verhottomuus ja matottomuus ovat aika tavanomainen tyyli, mutta ei vielä pari vuosikymmentä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tuli hyviä vinkkejä mitä laittaa kämppään että paljastaa vinksahtaneen naisen ajoissa.
Kiitos!
Juuri näin!
Itse testasin yövierastani aikoinaan pyytämällä häntä ompelemaan irtoamassa olleen napin paitaani sillä aikaa, kun laitoin meille aamupalaa. Kyseessä oli tosiaan ihan tarkoituksellinen ihmiskoe tilanteen osuessa kohdalle.
Vieras ompeli napin sillä tavalla ja sellaiseen paikkaan, että jouduin korjaamaan sen itse jälkeenpäin! Pari muuta asiaa oli ihan ok., mutta kokonaisuus ratkaisee!
Mues pari vuotta sitten eronnut ,mutta silti edelleen eksän rojuja nurkat täynnä.
Oliko oikeasti eronnut? Jos oli, niin eikö eksän romut häirinnyt miestä?
Olin miehen luona yötä ja aamulla etsiessäni vaatteitani löysin sängyn ja seinän välistä toisen naisen likaiset alkkarit. Liekkö sen samaisen eksän. Kävi mielessä että koskahan lie lakanat vaihdettu
Se juttu jäi siihen.
Minulla oli kuulemma sukkia olohuoneen pöydällä. Mahtoiko olla kuvinut makkarakuori myöskin. Nyt on oltu 37v naimisissa ja meillä on kolme lasta, jotka kaikki ovat lähteneet omilleen. Vanhin poika kyseli joskus miten kylppärin lattiakaivo pestään kun oli ollut mainittu vuokrasopimuksesta viikoittain tehtävä. Olen oppinut pitämään järjestystä. Tosin joskus kahvikuppi unohtuu olohuoneen hyllyyn telkkarin lähelle. Tiskaan aika usein ja samoin myös imuroin. Kylppärin pesu on sovittu minun hommaksi. Kyllä mieskin oppii. Minut alunperin opetti äiti. Äiti muuten sanoi joskus, "jos rakastat vaimoasi muista sanoa se myös hänelle!'
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kuulemma sukkia olohuoneen pöydällä. Mahtoiko olla kuvinut makkarakuori myöskin. Nyt on oltu 37v naimisissa ja meillä on kolme lasta, jotka kaikki ovat lähteneet omilleen. Vanhin poika kyseli joskus miten kylppärin lattiakaivo pestään kun oli ollut mainittu vuokrasopimuksesta viikoittain tehtävä. Olen oppinut pitämään järjestystä. Tosin joskus kahvikuppi unohtuu olohuoneen hyllyyn telkkarin lähelle. Tiskaan aika usein ja samoin myös imuroin. Kylppärin pesu on sovittu minun hommaksi. Kyllä mieskin oppii. Minut alunperin opetti äiti. Äiti muuten sanoi joskus, "jos rakastat vaimoasi muista sanoa se myös hänelle!'
"Jos rakastat vaimoasi muista sanoa se myös hänelle!'
Jaa?
Meillä täällä Hämeessä kerrotaan vanhasta pariskunnasta:
Mummo valitti vaarille, että kun sä et koskaan sano rakastavasi mua!
Vaari vastasi, että hän on kyllä sanonut sen ja ihan papin edessä ja että hän kyllä ilmoittaa sitten, jos tilanne muuttuu.