Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1581/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut  nörttimiehiä lautapeleineen ja Warhammer-hahmoineen, ei haittaa yhtään. Itse asiassa on aika söpöä, että aikuinen "leikkii", saan vaikutelman henkilöstä jolla on muutenkin leikkisä ja letkeä asenne. Joku animematsku jossa alaikäisiä haittaisi, tai mikä lie waifutyyny, nörttiyden surullisena alalajina, mutta niihin en ole elävässä elämässä törmännyt. 

Kani ihan liian pienessä eikä kovinkaan puhtaassa häkissä haittasi, asteeseen "tämä on tässä". Eläimistä pidän, niiden pitää olla puhtaita ja lajinmukaisissa oloissa. 

Vierailija
1582/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut  nörttimiehiä lautapeleineen ja Warhammer-hahmoineen, ei haittaa yhtään. Itse asiassa on aika söpöä, että aikuinen "leikkii", saan vaikutelman henkilöstä jolla on muutenkin leikkisä ja letkeä asenne. Joku animematsku jossa alaikäisiä haittaisi, tai mikä lie waifutyyny, nörttiyden surullisena alalajina, mutta niihin en ole elävässä elämässä törmännyt. 

Kani ihan liian pienessä eikä kovinkaan puhtaassa häkissä haittasi, asteeseen "tämä on tässä". Eläimistä pidän, niiden pitää olla puhtaita ja lajinmukaisissa oloissa. 

Ja jätit kanin sinne kärsimään? Mietippä nyt tosissas että PIDÄTKÖ OIKEASTI eläimistä?!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskainen vessanpönttö ja kylppäri jonkun smegman peitossa.

Tyhjiä muovipusseja keittiön lattia täynnä. Eteisen lattia täynnä avaamatonta postia.

Muistuttaa aika tavalla omaa kotiani. 

Vierailija
1584/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskainen vessanpönttö ja kylppäri jonkun smegman peitossa.

Tyhjiä muovipusseja keittiön lattia täynnä. Eteisen lattia täynnä avaamatonta postia.

Muistuttaa aika tavalla omaa kotiani. 

Kutsutko naisia kylään?

Vierailija
1585/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jonkun random tyypin luota baari-illan jälkeen (mitään seksuaalista ei välillämme tapahtunut onneksi) ja huomasin yöpöydällä oudon roskan tmv. Lähempää tarkasteltuani tajusin sen olevan iso palanen kuivunutta ihoa, todennäköisesti jalkapohjasta.

Hipsin samantien ulos kämpästä oksennusta pidätellen ennen kuin tyyppi herää.

Vierailija
1586/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle alkoi kerran eräs nainen nillittää, että asuntoni sisustus ei ole tarpeeksi hieno. Pitäisi kuulemma mennä vähintään Ikeaan ja ostaa uusia huonekaluja, jotka sopivat sisustuksellisesti yhteen.

Tunnustan, että olen tehnyt näin. Kaduin kännisen puheitani heti seuraavana päivänä. Sori siitä. Miehessä oli paljon hienoja puolia. Ja koti oli upea.

Vierailija
1587/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä tyhjiä pulloja ja likainen keittiönpöytä, jonka keskellä läppäri.

Olohuone täynnä roinaa, ei voinut mennä sisään. Makuuhuoneessa petaamatta oleva sänky. Yhden huoneen ovi oli lukossa, siellä oli luultavasti joku. Lähdin tässä vaiheessa pois.

Vierailija
1588/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus on pahin turn-off. Miehen ei tarvitse olla mikään himosiivooja, mutta mies antaisi itsestään myös paremman kuvan itsestään, jos kämppä pysyisi suhkot siisinä. Likaiset astiat usean päivän ajan tiskipöydällä, roskat lattialla ja tahraiset ja haisevat lakanat kertovat jo aika paljon elämänhallinnastakin.

Vierailija
1589/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippa-inssi, jolla lattialla äidin tekemät räsymatot ja ikkunoissa tämän valitsemat kappaverhot.

Keittiön pöytä laminaattinen pyökinvärinen Sotka-löytö, olohuoneessa keinonahkainen nojatuoli, jossa kiinni vakosamettinen tummanruskea sohva jollain läikillä. Kirjahyllynå MDF-alttari, jonka pääasia on stereot. Johtoja nipuittain esillä pölyn seassa siellä täällä.

Sisustus pääosin eriparista ja halpaa lastulevyä, seinällä mummon karjalainen ristipistotyö ja äidin kansalaisopiston kurssin maisemamaalaus.

Makkarissa kapea halpissänky, lakanat siskolta 80-luvulta ja tyynyliina eri paria. Se yksi tyyny kellertävä möykkykasa. Lakanoissa jotain touhutippaläiskiä.

Wc-paperirulla (sitä halvinta keltaista mallia) laminaattisella notkuvalla pölyisellä yöpöydällä.

Makkarissa myös Sotkan työpöytä, 3 cm pölyä, nenäliinoja, pelikonsoli ja 80-luvun pöytälamppu

WC:ssä tuskin edes paperia, rullahylsyjä siellä täällä lattialla lojuvien hilseshampoiden keskellä. Kalkkia, kaggaa ja pissaa pöntössä. Koppurainen käsipyyhe hämähäkkimieslogolla vaihdettu viimeksi vuonna 1997. Peilissä puristeltujen finnien jämiä. Hana ja allas hammastahnassa ja liassa.

Parvekkella pullokasseja, tyhjät pizzalaatikot ja moppi jäässä. Pari Jalostajan hernaripurkkia täynnä tumppeja.

Koko asunnossa ei muuten tauluja tai verhoja. Olkkarin matto on polypropeenineliö, ruskea. Jääkaappi on tyhjä pl. einekset ja äitin piirakat plus itsetekemä mehu. Keittiössä mausteet vanhentuneet v. 2001. Murusia. Allas harmaa liasta. Banaanikärpäsillä festarit vuosi sitten kuolleen sipulin äärellä.

Vierailija
1590/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😲

Vierailija
1591/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä ymmärrä paskaisia vessanpyttyjä. Vessanpyttyhän on suht helpoo pitää puhtaana jos omistaa vessaharjan ja vähän puhdistustaineita.

Vierailija
1592/1842 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä se on paskainen.

Vierailija
1593/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaapista lattialle romahtanut real doll.

Hei Kati. 

Se oli vain joke. 

Vierailija
1594/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella arkkupakastin jossa ylimääräisiä irtoraajoja.

Vierailija
1595/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että mies oli sijoittanut bitcoiniin ja huijasi siihen muita ihmisiä mukaan.

Vierailija
1596/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein herttaisimmilla miehillä (3kpl) on ollut siistit kodit, ovat kertoneet siivonneensa jopa monta päivää kun olen ollut ekaa kertaa tulossa kylään. Tästä olen ollut todella otettu. Minua ei tippaakaan ole haitanneet 90-luvun lastulevyhyllyt, äänentoistosafari olohuoneessa eikä tädin ompelemat kukkaverhot. Kahden kanssa pitkä parisuhde tulikin ja toisen kanssa se jatkuu edelleen.

Ne kaksi muuta miestä joiden koti oli sekasortoinen läävä kun sinne menin ekaa kertaa olivat pettymys muutenkin. Turn off on siis se ettei minua selvästikään oltu nähty vaivan arvoisena, kun ei ole mitään viitsitty panostaa. Se sitten heijastui moneen muuhunkin. En tuntenut itseäni erityiseksi vaan seuraavaksi naisviritykseksi liukuhihnalla. Olivat selvästi asenteella kunhan nyt ees jonku naisen tähän sais pyykkäämään ja äkkiä.

Vierailija
1597/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ylimääräisiä" !?

Vierailija
1598/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä miehenä ymmärrä paskaisia vessanpyttyjä. Vessanpyttyhän on suht helpoo pitää puhtaana jos omistaa vessaharjan ja vähän puhdistustaineita.

Oikeastaan riittää että sen vetää aina käytön jälkeen; tarvittaessa toistekin. Tai ainakin mulla on riittänyt (ja en tod. siedä paskaa / epäjärjestystä / likaa missään).

Vierailija
1599/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ylimääräisiä" !?

:D

Vierailija
1600/1842 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ylimääräisiä" !?

Jääneet lounaalta yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi