Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1541/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen asunto oli ihan hirveä läävä, mutta ei se mua haitannut, koska tykkäsin hänestä kovasti.

Ps. Mun mielestä tuo tapa käyttää englanninkielistä ilmaisua suomenkielisen sijaan kuulostaa aika typerältä.

Täysin samaa mieltä. Mullekkin on täysi turn off kaikki nuo jotka käyttävät noita englanninkilelisiä termejä!En voi sietää porukkaa jotka suoltaa tuota shittiä suomenkielen kustannuksella!

suomenkielen 🤣🤣🤣🤣🤣 OPETTELE KIRJOITTAMAAN!!!!!!!!!!

Vierailija
1542/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asiaa sivuten kirjoitti:

Itse seurustelin melkein vuoden miehen kanssa ennen kuin kävin hänen luonaan kertaakaan. En saanut sinne koskaan kutsua ja koska itse asuin keskeisellä paikalla monestakin näkökulmasta katsoen, en jotenkin osannut epäillä mitään. Mutta sitten kun se päivä tuli kun kävin siellä erään tapahtumaketjun takia eli toisinsanoen yllättäen, en voinut uskoa silmiäni. Kämppä oli täysi pommi, kaaos, kirjaimellisesti sellainen kun on näitä tv-sarjoja hamstraajista joiden kodeista löytyy kuolleita rottia vaatteiden seasta yms. Paikka oli sikolätti! Lattialta piti raivata polkuja että pääsi paikkoihin, sängyssä ihmisrasvasta ja ajasta kellastuneet lakanat, nekin epämääräisessä mytyssä, kaikki tasot täynnä kärpäsiä pörrääviä tiskejä jnejne... haju oli aivan uskomaton. Asunnosta löytyi myös bongi ja kaikkea muuta mukavaa mikä järkytti ja kertoi hänen harrastuksistaan. Ja MITÄÄN merkkejä moisesta ei näkynyt ulospäin ja hän oli olemukseltaan tosi siisti, ei haissut tai ollut muutenkaan epähygieninen. Eipä tuota suhdetta puolta vuotta kauempaa kestänytkään mutta suhde ei päättynyt tuohon, se sai vaan "enemmän ymmärrystä" jälkikäteen kun palaset loksahteli paikoilleen. Kyllä sitä voi tulla monella tapaa huijatuksi.

SANA ON EPÄHYGIEENINEN!!!!!!!!!! V...U ETTÄ MENEE HERMO, KUN KUKAAN EI OSAA KIRJOITTAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse seurustelin melkein vuoden miehen kanssa..."

"---Eipä tuota suhdetta puolta vuotta kauempaa kestänytkään"

:D

Vierailija
1544/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen asunto oli ihan hirveä läävä, mutta ei se mua haitannut, koska tykkäsin hänestä kovasti.

Ps. Mun mielestä tuo tapa käyttää englanninkielistä ilmaisua suomenkielisen sijaan kuulostaa aika typerältä.

Täysin samaa mieltä. Mullekkin on täysi turn off kaikki nuo jotka käyttävät noita englanninkilelisiä termejä!En voi sietää porukkaa jotka suoltaa tuota shittiä suomenkielen kustannuksella!

Mistäs se shitti sana on tullut? 🤣

Vierailija
1545/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse nuo englannin kielen sanat. Enemmän häiritsee nämä collarit, broiskut ynnä muut väännelmät.

Vierailija
1546/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän asiaa sivuten kirjoitti:

Itse seurustelin melkein vuoden miehen kanssa ennen kuin kävin hänen luonaan kertaakaan. En saanut sinne koskaan kutsua ja koska itse asuin keskeisellä paikalla monestakin näkökulmasta katsoen, en jotenkin osannut epäillä mitään. Mutta sitten kun se päivä tuli kun kävin siellä erään tapahtumaketjun takia eli toisinsanoen yllättäen, en voinut uskoa silmiäni. Kämppä oli täysi pommi, kaaos, kirjaimellisesti sellainen kun on näitä tv-sarjoja hamstraajista joiden kodeista löytyy kuolleita rottia vaatteiden seasta yms. Paikka oli sikolätti! Lattialta piti raivata polkuja että pääsi paikkoihin, sängyssä ihmisrasvasta ja ajasta kellastuneet lakanat, nekin epämääräisessä mytyssä, kaikki tasot täynnä kärpäsiä pörrääviä tiskejä jnejne... haju oli aivan uskomaton. Asunnosta löytyi myös bongi ja kaikkea muuta mukavaa mikä järkytti ja kertoi hänen harrastuksistaan. Ja MITÄÄN merkkejä moisesta ei näkynyt ulospäin ja hän oli olemukseltaan tosi siisti, ei haissut tai ollut muutenkaan epähygieninen. Eipä tuota suhdetta puolta vuotta kauempaa kestänytkään mutta suhde ei päättynyt tuohon, se sai vaan "enemmän ymmärrystä" jälkikäteen kun palaset loksahteli paikoilleen. Kyllä sitä voi tulla monella tapaa huijatuksi.

SANA ON EPÄHYGIEENINEN!!!!!!!!!! V...U ETTÄ MENEE HERMO, KUN KUKAAN EI OSAA KIRJOITTAA!!!

Otahan lääkkeet ja rauhoitu.

Vierailija
1547/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhannen turkasen turnajaiset

Vierailija
1548/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen mies minkälainen nainen

Vierailija
1549/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että nämä naiset tällä ovat kiinnostuneita homomiehistä. Sen verran pitäisi olla naisellinen tapa elää...

Mua aina naurattaa nämä miehet, jotka pelkäävät niin paljon vaikuttavansa muiden heteromiesten silmiin homoilta, että elävät kirjaimellisesti pask_n keskellä. Kyllä on hyväksynnän ja rakkauden  kaipuu riuduttavaa, muistuttaa miesten omaa versiota näistä filleri/botoks/giganttiset feikkirinnat naisista. Kummatkin hakee miesten hyväksyntää, omalla tavallaan.

No huhhuh, mitä lööperiä. Täällä naiset moittivat miehiä, jotka harrastavat mitään muuta kuin harrikan purkamista keittiön pöydällä. Kaikki muu on turn off tai sitten pitää asua jossain kliinisessä Ikean kuvastoasunnossa, joka sekin on sitten turn off kun ei ole sitä maskuliinista elementtiä, joka on mikä? Kertokaa nyt jo hyvänen aika mikä on sitten normaalia heteromeininkiä muu kuin pas_an keskellä rypeminen? Vai onko se niin vaikea hyväksyä, että miehellä on muutakin harrastusta kuin mökäputkien rakentaminen?

No ei pitäisi viedä paljon aikaa tehdä edes alkeelliset siivoushommat. Pestä vessa, tiskata ja pitää puhtaita petivaatteita. Jos tohon ei pysty niin päässä vikaa.

Laiskuus vie voiton.

Vierailija
1550/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kovasti selittänyt kuinka tykkää siivota ja pitää kotiaan järjestyksessä. Selitti, että joka viikko tekee viikko siivouksen ja muutenkin aina korjaa jälkiään. Menin hänen luokseen. Asunto näytti siltä, että se siivotaan korkeintaan 2 kertaa vuodessa. Esim. vessan lavuaarissa pinttyneitä tahroja. Juomalasit todella sumeita vaikka olivat kirkasta lasia. Lattialla vilisi pölypalleroita ja roinat vähän sikin sokin.

Suhde loppui aikalailla siihen. Jos olisi ollut rehellinen, olisin voinut kestää sotkun. Mutta kun otti ja valehteli päin naamaa. Kyllähän hänen olisi pitänyt ymmärtää, että paljastuu heti kun kutsuu minut kotiinsa. En ole itse mikään himosiivooja, mutta tykkään siististä kodista. Jos kovasti tykkäisin jostakin, voisin vähän joustaa ja "neuvotella" siivoamisesta. Mutta en voi ymmärtää, miksi pitää valehdella siivoavansa ahkeraan, jos tosellisuudessa siivoaa vain jouluna ja juhannuksena.

Vierailija
1551/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että nämä naiset tällä ovat kiinnostuneita homomiehistä. Sen verran pitäisi olla naisellinen tapa elää...

Mua aina naurattaa nämä miehet, jotka pelkäävät niin paljon vaikuttavansa muiden heteromiesten silmiin homoilta, että elävät kirjaimellisesti pask_n keskellä. Kyllä on hyväksynnän ja rakkauden  kaipuu riuduttavaa, muistuttaa miesten omaa versiota näistä filleri/botoks/giganttiset feikkirinnat naisista. Kummatkin hakee miesten hyväksyntää, omalla tavallaan.

No huhhuh, mitä lööperiä. Täällä naiset moittivat miehiä, jotka harrastavat mitään muuta kuin harrikan purkamista keittiön pöydällä. Kaikki muu on turn off tai sitten pitää asua jossain kliinisessä Ikean kuvastoasunnossa, joka sekin on sitten turn off kun ei ole sitä maskuliinista elementtiä, joka on mikä? Kertokaa nyt jo hyvänen aika mikä on sitten normaalia heteromeininkiä muu kuin pas_an keskellä rypeminen? Vai onko se niin vaikea hyväksyä, että miehellä on muutakin harrastusta kuin mökäputkien rakentaminen?

No ei pitäisi viedä paljon aikaa tehdä edes alkeelliset siivoushommat. Pestä vessa, tiskata ja pitää puhtaita petivaatteita. Jos tohon ei pysty niin päässä vikaa.

No mutta kun...olen tavannut naisia jotka unohtanut nuo tiskit ja WC pytyn pesut, saatikka lattiat ja pöydät. Puhtaat lakanat kyllä löytynyt poikkeuksetta. Ai niin, naisilla on se kauhea kiire kotona

Vierailija
1552/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin jouduin kääntämään pois päältä hellan ja television. Sitten vähän myöhemmin vielä vuotamaan jääneen suihkun. Siinä kolme pahinta.

Vierailija
1553/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs se shitti sana on tullut? 🤣

Taisi mennä sinulta kirjoittajan huumori ohi. Minua häiritsi lainaamassasi tekstissä eniten tuo tahaton kirjoitusvirhe: mullekKin. Siihen tulee vain yksi k! Ja tietysti huutomerkin jälkeen välilyönti ennen uutta lausetta. Muut kirjoitusvirheet saattaa olla tahallisiakin.

Vierailija
1554/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkein pahinta naisessa on se jos hän on jatkuvasti somessa, nenä kiinni kännykän ruudussa. Sellaiset jätän yleensä jo kolmen vuoden seurustelun jälkeen.

Täydellinen turn off on myös jos naisella on lapsia. Siis lapsia! Kiitos, mutta minulla on jo omiakin lapsia, en tarvitse sinulta lisää nälkäisiä suita, lisäksi se että on synnyttänyt lapsia... pelkään että se aiheuttaa "väljyyttä", siellä, tiedättehän. Tietty on anaalikin, mutta se on vähän hyi hyi juttu.

Myös se että naiselle on jonkinlainen ongelma se että olen jo naimisissa... no, en viitsi kauaa sellaisia nirppanokkia katsella. Ei sinun sentään tarvitse vaimoni kanssa seurustella, vaan minun! Minun! Minä minä minä!

Vierailija
1555/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

Miten leveä se pitäisi olla? Yksin asuvalla siis?

Vierailija
1556/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

Miten leveä se pitäisi olla? Yksin asuvalla siis?

120cm leveys on sopiva yhdelle henkilölle.

Vierailija
1557/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukkia, kurkkupastilleja ym. rekvisiittaa, josta käy ilmi että mies menee nukkumaan tyyliin puoli ysiltä.

Kuulostaa Jounilta 😂

Vierailija
1558/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa todella tunkkainen haju. Ei varmaan ollut tuulettaminen tuttua. Lisäksi wc pönttö oli kamalassa kunnossa. Mukava mies, ja miellyttävän näköinenkin, mutta tuskin ymmärsi siisteyden tärkeyden. Toki jälkeenpäin vähän harmitellut, miksi en antanut mahdollisuutta. Hänestä olisi varmasti saanut hellän ja huomioonottavan miesystävän. Ja ehkä olisin voinut "kouluttaa" häntä siistimmäksi. Mutta toisaalta taas, voiko ns. boheemin ja järjestelmällisen tarkan ihmisen suhteesta tulla toimiva.

Vierailija
1559/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä kortsuja vessassa ja keittiön altaassa. Pöydällä isyystutkimustulos. Lähdin niin nopeasti ettei olisi kissaa ehtinut sanoa. 

Vierailija
1560/1842 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ensimmäisellä vierailulla minulle selvisi, että jokaikinen juttu liittyi jotenkin miehen exään vaikka eivät olleet edes asuneet yhdessä. Julisteet, huonekalut, kaikki, mitä kirjahyllyssä oli, muistoesineitä yhteisiltä matkoilta, valokuvat jopa hänestä siellä pölyn keskellä. Nalle sohvalla, astiat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi