Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja asun puhtaassa, siistissä ja kivasti sisustetussa kodissa, mutta käyn välillä lukemassa tätä ketjua, kun kerään puhtia vähemmän mukaviin siivouspuuhiin.
Mä taidan mennä vaihtaan petivaatteet ja laitan uuden käsipyyhkeen vessaan.......
Likainen kämppä ja varsinkin vessa. Tietää tulevaisuutta varten et mies ei varmasti siivoiluissa auta..
Mitäs mieltä olette kun miehellä liian siisti koti? Moderni musta- valkoinen. Keittiö kiiltää puhtautta.
Ihan kun ei olisi kokattu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olette kun miehellä liian siisti koti? Moderni musta- valkoinen. Keittiö kiiltää puhtautta.
Ihan kun ei olisi kokattu koskaan.
Mikä on liian siisti? Jos se tarkoittaa jo puhtaiden pintojen putsausta vain putsaamisen vuoksi tai desinfiointia turhaan, se soittaisi hälytyskelloja. Sen sijaan puhdas keittiö (ja koti ylipäätään) tarkoittaa sitä, että mies siivoaa jälkensä. Puhtaimmat keittiöt lähipiirissäni ovat heillä, jotka tekevät eniten ruokaa.
Vanhemmat samassa taloudessa.
Törkynen wc-harja.
Joillekin miehille tulee yllätyksenä se, että sitä harjaa käyttää myös vieraat...
--vaikka se wc olis "pesty" vieraita varten; näissä tapauksissa yleensä myös sen "pesun" jälkeen on epämääräisiä kertymiä siellätäällä..
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Hemmettiäkö sitä yöksi pitää jäädä, sitten kun on pildeä saatu niin akka pihalle.
Sohvapöydällä oli laatikko jossa pikkuautoja ym leluja. Joi kahvinsa mukista jossa luki "isin muki". Tiesin toki että hänellä oli exänsä kanssa lapsi, mutta ei hirveästi herättänyt seksuaalisia haluja kun lapsen läsnäolo asunnossa oli niin vahva. Melkein kuin siellä olisi kummitellut vaikka kummitus oli elossa.
Vierailija kirjoitti:
Sohvapöydällä oli laatikko jossa pikkuautoja ym leluja. Joi kahvinsa mukista jossa luki "isin muki". Tiesin toki että hänellä oli exänsä kanssa lapsi, mutta ei hirveästi herättänyt seksuaalisia haluja kun lapsen läsnäolo asunnossa oli niin vahva. Melkein kuin siellä olisi kummitellut vaikka kummitus oli elossa.
Että oikein lapsen leluja näkyi ja yhdessä mukissa luki "isi". 😄 Huolestuttavampaa olisi, jos kodissa asuisi osan aikaa lapsi, mutta hänestä ei merkkiäkään siellä näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun joskus tulet äidiksi, alatko pihdata sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Törkynen wc-harja.
Joillekin miehille tulee yllätyksenä se, että sitä harjaa käyttää myös vieraat...
--vaikka se wc olis "pesty" vieraita varten; näissä tapauksissa yleensä myös sen "pesun" jälkeen on epämääräisiä kertymiä siellätäällä..
Millaset liimatortut olet päästänyt vierailulla, jos olet wc-harjaa tarvinnut ja kytännyt?
En muista että olisin koskaan huomannut kylässä että jollain vessassa törkynen kakkaharja, en halua edes tarkkaan katsoa omaani kotona, yök. 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen tarvitsisi seksiä jos on jo lapsensa saanut, sanon tämän ihan tosissani vaikka sinä taisit kysyä vitsillä. Minä harrastin seksiä vain tullakseni raskaaksi ja kun olin saanut 2 lasta, loppui se harrastelu myös.. Lienen outo lintu jos Suomea ja, seksihullu ja on uskominen, mutta meidän suvusta löytynyt kaltaisiani muitakin. Joku kai kutsuisi frigidiksi. 😂
Ja koska en koskaan asuisi miehen kanssa, kukaan ei voi kutsua minua ala-arvoisesti "pihtariksi" sen enempää kuin siksi toiseksikaan miksi naisia aina haukutaan.
Eri
Suomea ja seksihullu ja = somea ja seksihulluja*
(Vidun tekstinsyöttö).
1393
Mistä ihmeestä olet edes löytänyt 180 cm leveitä peittoja? Eihän Suomessa sellaisia käytetä. Monissa maissa on vuodevaatestandardinsa, mikä onkin järkevää, jotta ilman suuri pähkäilyjä voi ostaa omassa maassaan sopivat lakanat yhden tai kahden ihmisen peittoon. Eikä peittoa tarvitse alvariinsa pestä, jos käyttää pussilakanaa. Kuulostaa epäekologiselta, jos peiton lyö joka viikko koneeseen. Peitto on aika pian finito. Jos peittosi on jostain muualta kuin Suomesta, etkö voi netin kautta ostaa juuri siihen sopivia lakanoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi 180 cm leveää peittoa. Niihin ei löydy sopivia pussilakanoita. Siksi olen ollut ilman, mutta seuraavaksi ostan ihan tavallisen 150-senttisen, johon löytyy jopa sopivia (eikä liian isoja) pussilakanoita. Minulla on 180-senttinen sänky, mutta tuplapeittoa en hommaa siksi, että se ei mahdu pesukoneeseen.
Että kyllä minuakin ällöttää olla ilman pussilakanaa, mutta sellaista se nyt on toistaiseksi.
Mulle kelpaa kaikki, jopa hullut.
Olen nainen joka siivoaa, niin että kylppärin lattiaa voisi nuolla.
Pölyrätti ei ole kasvanut kiinni käteen, enkä ole pihtari mutten jakorasiakaan, hullu kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen tarvitsisi seksiä jos on jo lapsensa saanut, sanon tämän ihan tosissani vaikka sinä taisit kysyä vitsillä. Minä harrastin seksiä vain tullakseni raskaaksi ja kun olin saanut 2 lasta, loppui se harrastelu myös.. Lienen outo lintu jos Suomea ja, seksihullu ja on uskominen, mutta meidän suvusta löytynyt kaltaisiani muitakin. Joku kai kutsuisi frigidiksi. 😂
Ja koska en koskaan asuisi miehen kanssa, kukaan ei voi kutsua minua ala-arvoisesti "pihtariksi" sen enempää kuin siksi toiseksikaan miksi naisia aina haukutaan.Eri
Niin no, aseksuaalit ovat täysin validi mutta tosiaan marginaalinen seksuaalivähemmistö. On hyvä jos itsekin tietää tämän eikä roikota ketään ei-aseksuaalista mukana.
Mulle ei merkitse asunto tai sisustus, vaan ihminen itse. Jos on kiva, hyvä ja puoleensa vetävä tyyppi, niin ei ole väliä asuuko kaksiossa, kartanossa vai veneen alla.
Joku kysyi, mitä tein 16-vuotiaan huoneessa : / no moikkasin sitä 16-vuotiasta isänsä pyynnöstä :/ joten kyyläsin ympärilleni ihan luvalla. Jos 16 v oli itse tyytyväinen vauva-tapetteihin, niin mikäs siinä. Onhan meilläkin pehmolelut vielä vähän puoliksi näkyvillä ; ). Yritän nyt itse opettaa oman lapseni siivoomaan, mutta se ei tunnu olevan miespuolisten geeneissä : )
Aloin seurustella jo lukio aikana. Eli muutin mieheni lapsuuden perheen kotiin. U. Lastenhuone muutettiin pariskunnalle sopivaksi. Kiitos ihanan rakkaan anopin.
Ensimmäinen yhteinen kotimme oli HOAS:n kaksio, omalla sisäänkäynnillä. Siellä kaikki oli upo uutta ja kaunista. Vain hyviä muistoja ensi asunnosta.
Eksältä saadut vaatteet ja rakkausmuki aamukahveja varten.