Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Pizzalaatikot keittiössä, juomatölkkijätesäkit nurkissa. Eipä olisi ekonomista uskonut. Pukeutuu sliipatusti ja kunnon töissä, sitten kämppä kuin spurgun läävä.
Vierailija kirjoitti:
Pizzalaatikot keittiössä, juomatölkkijätesäkit nurkissa. Eipä olisi ekonomista uskonut. Pukeutuu sliipatusti ja kunnon töissä, sitten kämppä kuin spurgun läävä.
Mistä lähtien spurgut on tuhlannut vähät rahansa pitsaan, saatika tölkki juomaan?
Kun et ole koskaan käynyt oikeassa spurgu kämpässä niin elä puhu sellaista mistä et mitään tiedä.
Kuulostaa siltä, että nämä naiset tällä ovat kiinnostuneita homomiehistä. Sen verran pitäisi olla naisellinen tapa elää...
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että nämä naiset tällä ovat kiinnostuneita homomiehistä. Sen verran pitäisi olla naisellinen tapa elää...
Mulle kelpaa kyllä mies tuosta välistä. Vai onko niin, että suomalaisella miehellä on joko askeettinen kalustus ja/tai törkyinen kämppä jonka vessassa ei uskalla käydä, tai sitten on homo kun on jaksanut sisustaa ja on silmää huonekaluille ja viihtyvyydelle ja siivouskin onnistuu?
Likaiset lakanat tai vielä pahempaa jos ei ole lakanoita ollenkaan vaan kellastuneet tyynyt ja peitot ilman lakanoita sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja luettuani alkoi tuntua siltä, etten kutsu enää koskaan ketään kotiini. Oman kotini tarkoitus on miellyttää vain minua niin kauan kuin yksin asun. Kompromissit tehdään sitten, kun muutetaan yhteen.
Jep.
Tämä ketju osoittaa että naiset mittaavat miestä sillä perusteella onko tämä jo sinkkuna tehnyt kompromisseja naista miellyttääkseen. Ketjuhan osoittaa sekin että naiset ovat näissä(kin) asioissa pitkälti laumaeläimiä.
Pitää olla vaaleat värit, sävy sävyyn-sisustus, leveä parisänky, naista varten kaikki valmiina. Oikeastihan kämppä ei silti kelpaisi, vaan yhteen muutettaessa kaikki päätyisi kiertoon.
Mutta tuolla selvitetään hyväksyisikö mies että koti on sitten naisen valtakunta.
Naisena vastaan, että sisustuksesi on mulle yhdentekevä. Arvostan, että teet kodistasi oman maun mukaisen.
Jos vieraan kutsut, arvostan, että siivo on kohtuullinen ja jotain pientä tarjottavaa. Jos seksi on suunnitteilla, niin suihkussa oisit käynyt, hampaat pessyt, lakanat puhtaat, puhdas pyyhe mulle yms. tarvikkeita.
Apua! Mulle kävi kerran tilanne , että näin miehen ekaa kertaa ja päädyimme harrastamaan seksiä ja sen jälkeen kysyin pyyhettä kun olin menossa suihkuun. Mies sanoi , että ei ole kun exä vei suutuspäissään kaikki, mutta onneksi hänellä on vielä monta puhdasta lakanaa. Tarjosi lakanaa kaapista ja kääriytyi itsekin lakanaa suihkun jälkeen. No, ei ollut iso asia, oli muuten symppis ja mukava. Silti huvitti. :D
Kyllä jossain mättää, jos ei ole varaa tai halua ostaa yhtä tai kahta PYYHETTÄ. maksavat muutaman hassun euron. Itse ostelen vähän liiankin usein uusia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kovasti,kun erään miekkosen luota löytyi kaksi paria kaikkea tarpeellista eikä mitään muuta siis sillä oli 2 pyyhettä ,2 vaatekertaa,2 lusikkaa/haarukkaa/veistä eli siis kaikkea "pakollista" oli kaksi ja muuten ei mitään ,ei yhtään mitään. Hammasharjoja tosin oli vain yksi. Vaatekaapissakin oli yksi talvitakki ja yksi kesätakki ja thats it samoin kenkiä lenkkarit ja talvikengät. Ei tietääkseni ollut koskaan ollut naimisissa eikä edes reissannut ,että olisi voinut epäillä olevan vaan joku pako kämppä.
Oli kyllä muutenkin niin ihme tyyppi ja tuli niin creepy viba ,että häivyin aika nopeasti.Autisminkirjolla? Esim. asperger? Heillä on jähmeitä ajatusmalleja, jotka ulkopuolisesta saattavat tuntua hyvin oudoilta, jopa epämiellyttäviltä, joten voisikohan liittyä asiaan.
Minä en ole autisti ja minulla on kyllä paljon (liikaakin) astioita, haarukoita, veitsiä, mukeja... Ainoastaan laseja EI ole liikaa XD niitä on alle 10 kpl.
Mutta ostan USEIN tuplana asiat. Minulla on yksi sisko, lieneekö siitä peräisin??
Usein asuntoni näyttää siltä kuin täällä olisi ollut joku muukin. Naulakossa roikkuu kaksi pyyhettä, hammasharjoja on joskus useampiakin käytössä. Ylipäätään melkein kaikkea on kaksi. Hammastahnaa voi olla useampi avattu tuubi, joita käytän vuoronperään.
Sellainen minä vain olen XDDDDD
Sänky ilman lakanoita. Oi miksi? Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun tämä on tullut vastaan. Muuten voi olla kaikki ok, siistiä ja kivasti sisustettua, mutta sänky sitten pilaa kaiken.
Likaiset, repaleiset puhkinussitun näköiset lakanat. Kun mainitsin asiasta että on aika puhkinussitut niin mies hymyili itseensä tyytyväisen oloisena ja vinkkasi silmää; "Kato huomasit;) )
Oksetti
Vierailija kirjoitti:
Mua aina naurattaa nämä miehet, jotka pelkäävät niin paljon vaikuttavansa muiden heteromiesten silmiin homoilta, että elävät kirjaimellisesti pask_n keskellä. Kyllä on hyväksynnän ja rakkauden kaipuu riuduttavaa, muistuttaa miesten omaa versiota näistä filleri/botoks/giganttiset feikkirinnat naisista. Kummatkin hakee miesten hyväksyntää, omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina naurattaa nämä miehet, jotka pelkäävät niin paljon vaikuttavansa muiden heteromiesten silmiin homoilta, että elävät kirjaimellisesti pask_n keskellä. Kyllä on hyväksynnän ja rakkauden kaipuu riuduttavaa, muistuttaa miesten omaa versiota näistä filleri/botoks/giganttiset feikkirinnat naisista. Kummatkin hakee miesten hyväksyntää, omalla tavallaan.
No huhhuh, mitä lööperiä. Täällä naiset moittivat miehiä, jotka harrastavat mitään muuta kuin harrikan purkamista keittiön pöydällä. Kaikki muu on turn off tai sitten pitää asua jossain kliinisessä Ikean kuvastoasunnossa, joka sekin on sitten turn off kun ei ole sitä maskuliinista elementtiä, joka on mikä? Kertokaa nyt jo hyvänen aika mikä on sitten normaalia heteromeininkiä muu kuin pas_an keskellä rypeminen? Vai onko se niin vaikea hyväksyä, että miehellä on muutakin harrastusta kuin mökäputkien rakentaminen?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa kyllä mies tuosta välistä. Vai onko niin, että suomalaisella miehellä on joko askeettinen kalustus ja/tai törkyinen kämppä jonka vessassa ei uskalla käydä, tai sitten on homo kun on jaksanut sisustaa ja on silmää huonekaluille ja viihtyvyydelle ja siivouskin onnistuu?
Olen itse 30v mies. Olen ollut sinkku koko ikäni mutta kyllä kotonani siistiä on, ja panostan sisustukseen koska se on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Likaiset lakanat tai vielä pahempaa jos ei ole lakanoita ollenkaan vaan kellastuneet tyynyt ja peitot ilman lakanoita sängyssä.
Lakanoista myös kreppilakanat on jonkinasteinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Kertokaa nyt jo hyvänen aika mikä on sitten normaalia heteromeininkiä muu kuin pas_an keskellä rypeminen?
Olettaisin, että heteroa ovat normaalit hygieniaan liittyvät käytännöt kuten: suihkussa käynti, hampaiden pesu, tiskien tiskaus, roskien ulos vienti, wc:n puhdistus. Jos asuntoon tarvitaan huonekaluja tai tekstiilejä, ne kykenee hankkimaan (jos rahaa ei ole, voi käydä sosiaalitoimistossa kysymässä saisiko rahaa tyynyliinoihin tms). Minulla on 4 veljeä eri ikäluokista, eikä heistä kukaan elä sonnan keskellä. Parisuhteiden perusteella vaikuttavat heteroilta (ovat siis naisille kelvanneet). Oletko jostain mainitsemastani "heteromeiningistä" eri mieltä?
Tää on aika laimea, mutta asunto teki hyvän vaikutuksen siisteydellään ja muutoin paitsi fiilistä laski puolityhjä vessapaperirulla tietokonepöydällä (r++paperi). Sen vois vielä piiloon treffien ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika laimea, mutta asunto teki hyvän vaikutuksen siisteydellään ja muutoin paitsi fiilistä laski puolityhjä vessapaperirulla tietokonepöydällä (r++paperi). Sen vois vielä piiloon treffien ajaksi.
Siis ei käyttänyt nenäliinana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien spurgut on tuhlannut vähät rahansa pitsaan, saatika tölkki juomaan?
Kun et ole koskaan käynyt oikeassa spurgu kämpässä niin elä puhu sellaista mistä et mitään tiedä.
Nyt on 8/8 palaute. Luu kurkkuun nukkekoti hienohelmalle, ei tiedä pulsujen elämästä hittojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Kertokaa nyt jo hyvänen aika mikä on sitten normaalia heteromeininkiä muu kuin pas_an keskellä rypeminen?
Olettaisin, että heteroa ovat normaalit hygieniaan liittyvät käytännöt kuten: suihkussa käynti, hampaiden pesu, tiskien tiskaus, roskien ulos vienti, wc:n puhdistus. Jos asuntoon tarvitaan huonekaluja tai tekstiilejä, ne kykenee hankkimaan (jos rahaa ei ole, voi käydä sosiaalitoimistossa kysymässä saisiko rahaa tyynyliinoihin tms). Minulla on 4 veljeä eri ikäluokista, eikä heistä kukaan elä sonnan keskellä. Parisuhteiden perusteella vaikuttavat heteroilta (ovat siis naisille kelvanneet). Oletko jostain mainitsemastani "heteromeiningistä" eri mieltä?
No nyt alkaa mennä keskustelu hieman eri urille kuin ajatus aluksi oli. En ole missään välissä perushygieniaa ollut leimaamassa heteronormatiivisuuden ulkopuolelle. Lähinnä ihmettelen sitä, että miehen maskuliinisesta odotusarvosta poikkeava harrastus on turn off jollekin. Esim. juuri roolipelit tai figuriinit yms.
Kieltämättä, roskikseenhan se olisi kannattanut viedä. Hyvä kuitenkin, että käyttää kondomia.