Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1401/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustella jo lukio aikana. Eli muutin mieheni lapsuuden perheen kotiin. U. Lastenhuone muutettiin pariskunnalle sopivaksi. Kiitos ihanan rakkaan anopin.

Ensimmäinen yhteinen kotimme oli HOAS:n kaksio, omalla sisäänkäynnillä. Siellä kaikki oli upo uutta ja kaunista. Vain hyviä muistoja ensi asunnosta.

Se on kyllä kiva, mutta miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

Vierailija
1402/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin (toisinaan lapsen kanssa) pienessä asunnossa. Enpä tänne päästä akkoja paikkoja ja järjestystä sotkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten verhot aikuisella miehellä

Vierailija
1404/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikoneet ja miesluola jne lapsellisuudet

1405/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin nyt ihan miettiä sitä, millaisiin asuntoihin olen mennyt, kun olen ensimmäistä kertaa päässyt miehen luokse, niin päällimmäisenä tulee mieleeni perinteiset poikamiesboxit. Ei niissä ole mitään vikaa, mutta on selvää, että en sinne myöskään muuttaisi. Pääasia on, että asunto on ollut suht siisti ja seurustelukumppaneilla näin on pääsääntöisesti ollut, joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Minua ei ole haitannut lukuisat konsolipelit, tietokoneet ja niiden osat, johdot ja valtaisa televisio, jotka ovat kaikkien miesten asunnoista löytyneet. Eivätkä kuluneet ja halvat huonekalut, paitsi jos ovat olleet rikki, kuten vaikka tuolit tai sänky. Monet kyllä nukkuvat pelkällä k*sisella patjalla ilman lakanoita, mitä en oikein käsitä.

Sen sijaan sellaisia asioita, mistä en pitänyt ollenkaan, olivat peuranpää olohuoneen seinällä, eikä mitenkään piilossa, vaan ainoana osana tuota valtavaa, vihreää seinää.

Pesemätön vessa ja se mainitsemani k*sinen patja jäivät myös mieleeni.

Vierailija
1406/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja lapset.

Vierailija
1407/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies on naisten suurimpia kauhistuksia

Etsin nimenomaan kokematonta miestä, koska en halua papilloomavirustartuntaa (hpv). Joten olisi ihanteellinen vaihtoehto eikä mikään kauhistus.

N44

Oletko itse neitsyt vai mistä tiedät, ettet ole jo HPV:n kantaja?

Olen neitsyt. Vapaaehtoisesti. Tuhosi seksihalut ainakin muutamaksi vuosikymmeneksi, kun 14-vuotiaana peruskoulun uskonnon tunnilla näytettiin kauhistuttava propagandafilmi, ilmeisesti alkuperäiseltä nimeltään Silent Scream. Netistä löytyy lisää tietoa kyseisestä teoksesta. On aborttivideo. Ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee Suomessa.

Tapahtui 90-luvulla keskikoisessa suomalaisessa kaupungissa tavallisessa kunnallisessa koulussa. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Silloin siitä tuli isot lööpit, kun rippileirillä joku pappi näytti aborttivideon, mutta en nähnyt siitä mitään lööppejä, kun meille viattomille lapsille näytettiin sellainen oppivelvollisuuskoulussa.

Vierailija
1408/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kämppiksenä. 

Vierailija
1409/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappi täynnä äidin tekemää ruokaa

Tai ex-vaimon. 

Ja tarina on tosi.

Vierailija
1410/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuranpää kertoo ehä metsästysinnostuksesta.En itsekään erikoisemmin pidä metsästyksestä,mutta lupien rajoissa se on ihan hyväksyttävää.

Metsästys ei olisi uhka suhteelle jos olisin siinä elämänvaiheessa.

Vierailija
1411/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pienesti se, kun asunto oli äitinsä rumasti sisustama. Oli sentään siisti ja puhdas koti ja mies muuten kaikin puolin mukava, joten seuraavan asunnon sisustin minä ja sisustan yhä edelleen 10 yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
1412/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen,siisti,peseydyn joka aamu ja käytän deodoranttia.Mutta suihkussa käyn 1-2 kertaa viikossa.

Ihoni kuivuu herkästi,eritoten talvella.Käytän allasta ja juoksevaa vettä koko yläkropan pesuun,onnistuu muuten mahtavasti.Ei ole vielä epäsiisteydestä moitittu.Bidee hoitaa intiimimmät asiat.

Jalat pesen suihkun alla.Hiukset pesen pari kertaa viikossa,joskus kolme.Lavuaarin altaalla tai suihkussa.

En hikoile niinkuin sika,hikoilen oikeastaan aika vähän.No kesällä käyn useammin suihkussa ja hemmetin paljon uimassa.Ja siis uimassa järvessä.Olen ajasta ehkä yhden kolmasosan rannalla ja muun ajan uin järvessä.

Mutta talviaikaan riittää edellä kerrottu hyvin.

Oudoimpia minusta ovat ihmiset,jotka käyvät illalla suihkussa ja aamulla eivät tee minkäänlaista pesua vaan vaatteet siitä vaan päälle.Kyllä ihminen yöllä hikoaa.

Vierailija
1413/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän kliinisen pelkistetty ja siisti asunto. Valkoiset nahkasohvat, valkoiset kaapistot, valtava tv seinällä, ei verhoja, ei tauluja tai mitään muutakaan, mistä paljastuisi selvästi asukkaan oma maku. Ei valkoisuus tai iso tv ole ongelma, mutta kaikessa oli sellainen värittömyyden ja persoonallisuuden puuttumisen tuntuma.

Kaveri paljastui täysiveriseksi narsistiksi, aivan sairas tyyppi. Silloin tajusin, miksi asunto oli sellainen kuin oli. Narsisti ei vainoharhaisuuksissaan koskaan anna itsestään mitään tietoa, koska hän pelkää että sitä voidaan käyttää häntä vastaan. Kaikesta, puheita myöten, on siivottu kaikki henkilökohtainen pois.

Oli sen verran pelottava tapaus, että jatkossa tapailu loppuu sillä sekunnilla, jos näen vielä samanlaisen kämpän. Voihan se kämppä olla vaikka jonkun siisteysintoilevan minimalistinkin, mutta en jää ottamaan selvää.

Vierailija
1414/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippainssin koti oli askeettinen, siivoton ja haisi. Samoin haisivat miehen vaatteet ja keho. Siihen jäi sekin tuttavuus.

Vierailija
1415/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri keskellä olohuoneen lattiaa. Oli etukäteen mainostanut, kuinka on "siivonnut mua varten".

Vierailija
1416/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän mustat ovenpielet ja valokatkaisijat. Muuallakin oli sotkua, mutta eläissäni en ole tuollaisia ovenpieliä nähnyt. Sormi varmaan olisi kiinni jäänyt, jos olisin koskenut. 

Tapaus oli tyttökaverin poikaystävä joskus nuoruudessa, aika paljon meitä vanhempi. Jäi lyhytaikaiseksi seurusteluksi se, muistaakseni käytiin hakemassa tämä kaverini sieltä pois jonkun riidan jälkeen.

Vierailija
1417/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli vitriinissä varmaan kaikki muumi mukit. Mun alapään reiät kasvoi umpeen ja mä oon lihonut hirveesti. Tarvitsen remontti Reiskan jolla on pora!

Vierailija
1418/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä muutamat tosi juntit kengät, eläkeläiselle sopivat, ei kolmekymppiselle

Vierailija
1419/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä sanoisin, että kyllä oma kämppä on puhtaimmillaan juuri ennen kuin se ihana uusi tuttavuus tuodaan kotiin ensikertaa eli siivoan häntä ja itseäni varten.

Sinänsä paljon on joutunut opettelemaan kokemuksen että muiden huomioiden myötä, kun loppujen lopuksi tulee sokeaksi sille omalle likaisuudelle/tahraisuudelle. Esimerkiksi paikat, jotka eivät näy suoraan omiin silmiin omalta korkeudelta, mutta joihin koskee säännöllisesti kädellään tahraantuvat kuukausien kuluessa (esim vessanpytyn kansi kohdasta josta sen nostaa).

Hyvä ketju, kun tuli intouduttua siivoamaan!

Vierailija
1420/1842 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehenä sanoisin, että kyllä oma kämppä on puhtaimmillaan juuri ennen kuin se ihana uusi tuttavuus tuodaan kotiin ensikertaa eli siivoan häntä ja itseäni varten.

Sinänsä paljon on joutunut opettelemaan kokemuksen että muiden huomioiden myötä, kun loppujen lopuksi tulee sokeaksi sille omalle likaisuudelle/tahraisuudelle. Esimerkiksi paikat, jotka eivät näy suoraan omiin silmiin omalta korkeudelta, mutta joihin koskee säännöllisesti kädellään tahraantuvat kuukausien kuluessa (esim vessanpytyn kansi kohdasta josta sen nostaa).

Hyvä ketju, kun tuli intouduttua siivoamaan!

Tahraantuu, jos ei ole kädet aina puhtaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän