Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1201/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosen kuva hyllyllä kehystettynä. Olisi pitänyt juosta karkuun. Yhtä vanhanaikainen oli koko mies (<30v!).

Vierailija
1202/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä on mitään merkitystä, millaisessa läävässä toinen asuu jos tarkoituksena ei ole kuitenkaan asua saman katon alla kuten nykyään vaikuttaa olevan yleistymässä?

On sillä jos miehen luokse on pakko aina viedä omat pyyhkeet ja petivaatteet. Vierailu alkaa pesemällä vessanpönttö että sille uskaltaa istua ja tiskaamalla itselle astioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli aloittanut deittailun omien sanojensa mukaan viimein toivuttuaan avovaimonsa kuolemasta. Kun viikon tapailun jälkeen menin miehen kotiin, aloin epäillä onko sittenkään toipunut niin hyvin..

Vessan hyllyllä oli hajuvesipulloja ja keittön tiskipöydällä muumimuki jonka reunassa oli kuivunutta huulipunaa, kun meinasin laittaa mukin tiskialtaaseen mies lähes sekosi että eieiei! Tuli inha olo kun tajusin että siitä mukista vaimo oli varmaan juonut viimeisen kahvikupillisensa! Aloin epäillä  oliko mies edes raaskinut vaihtaa lakanoita, jossa on puolison tuoksu.Lisäksi kyseessä oli vanha, sokkelomainen omakotitalo ja aloin epäillä että vaimon kalmo istuu jossain huoneessa kuin Batesin motellissa konsanaan.  Tuli niin ahdistava olo että kahvin juotuani koetin muotoilla nätisti, ettei homma nyt toimi kun hänellä tuntuu olevan vielä surutyö kesken..

Tuo on enemmän surullista kuin pelottavaa.

Vierailija
1204/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että se mies makaa jo heti sohvalla.

Turha odottaa muutosta

Vierailija
1205/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puolison meikit pesuhuoneen kaapissa. Tämä ei ole koskaan asunut samalla paikkakunnalla, ollut käymässä kuitenkin.

Vierailija
1206/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin kangaspuiksi ja ihmettelin, mutta olikin sellainen keskiaikaistyylinen s/m -teline. Pitkäksihän se reissu "venähti".

Vierailija
1207/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä on mitään merkitystä, millaisessa läävässä toinen asuu jos tarkoituksena ei ole kuitenkaan asua saman katon alla kuten nykyään vaikuttaa olevan yleistymässä?

On sillä jos miehen luokse on pakko aina viedä omat pyyhkeet ja petivaatteet. Vierailu alkaa pesemällä vessanpönttö että sille uskaltaa istua ja tiskaamalla itselle astioita.

Miehet tekee miestenhommat ja sinä loput.

Vierailija
1208/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin ensin kangaspuiksi ja ihmettelin, mutta olikin sellainen keskiaikaistyylinen s/m -teline. Pitkäksihän se reissu "venähti".

Oikeasti mies asuu mummonsa kanssa, joka sattui vain sillä hetkellä olemaan kylpylässä kuntoutusviikonlopun vietossa. Olisit katsonut sinne kaappiin, niin olisit löytänyt viisitoista muovikassillista kalsareista leikattuja matonkuteita.

Vierailija
1209/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset ovat liian sottaisia kotiini joka on todella siisti ja tasokas.

Vierailija
1210/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisuus ja halvat huonekalut.

Vierailija
1211/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio enää muuttaa kenenkään miehen kanssa samaan asuntoon. Haluan päättää sisustuksesta itse.

Vierailija
1212/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en aio enää muuttaa kenenkään miehen kanssa samaan asuntoon. Haluan päättää sisustuksesta itse.

Kannattaisi sitten alkaa tienaamaan omat rahansa pikapuoliin.

Vierailija
1213/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies (40v) halusi, että poikken hänen asunnossaan kävelylenkin puolivälissä. Oltiin siis yhdessä kävelyllä ja tavattiin toista kertaa. Ajattelin poiketa. Hän asui soluasunnossa, jossa kolmella huoneella oli yhteinen eteinen ja wc. Eteisestä aukesi ovi hänen huoneeseensa, jossa oli niin kauhea sotku, että edes lattiaa ei näkynyt roskien, likaisten astioiden, ruuantähteiden ja pyykkien alta. Pölyä ja vahvaa röökinhajua leijui ilmassa. Täysiä tuhkakuppeja oli siellä sun täällä. Iso parisänky (jolla hän oli kehuskellut) oli nurkassa osittain röykkiön alla. Toisessa nurkassa oli myös jokin läjä, jonka alta näkyi vähän painonnostopenkkiä tjms. Mies oli aiemmin myös kehuskellut, että treenaa paljon kotona. Tuo "treeninurkkaus" oli sen näköinen, ettei siihen oltu kajottu muutamaan... vuoteen? Pölyn, roskien ja vaatteiden peitossa.

Näky ja haju, sekä yleensä moinen rähjäinen solukämppä oli järkytys, sillä mies oli antanut ihan fiksun ja siistin kuvan itsestään.. Ihmettelin myös, miksi hän välttämättä halusi viedä mut sen näköiseen kämppään, sillä tätä vierailua varten hän joutui maanittelemaan minua koko lenkin ajan.. Lähdin sieltä hyvin pian pois, vaikka mies olisi halunnut että makoillaan sängyllä ja katsotaan netflixiä.

Solukämppä taisi olla mielenterveyskuntoutujien asuntola?

Vierailija
1214/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti turn-off, mutta asunnon kolkkous kiinnitti huomion.  Miehellä oli lähinnä harmaat verhot, sänky, tuoli, pöytä ja tietokone. Kattolampun tilalla oli pelkkä kanta ja poltin. Kertoi asuneensa kämpässä jo pitkään. Minimalisti, joka harrasti tetokonetta ja oluen särpimistä?

Vierailija
1215/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

69 on kompakti tapa nukkua tuon kokoisessa sängyssä, jos nukuttamaan alkaa.

Vierailija
1216/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti turn-off, mutta asunnon kolkkous kiinnitti huomion.  Miehellä oli lähinnä harmaat verhot, sänky, tuoli, pöytä ja tietokone. Kattolampun tilalla oli pelkkä kanta ja poltin. Kertoi asuneensa kämpässä jo pitkään. Minimalisti, joka harrasti tetokonetta ja oluen särpimistä?

"Etsin naista joka pitää pitkistä kävelyretkistä."

-Jotta minulle jää aikaa puuhastella tietokoneeni parissa.

Vierailija
1217/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinttynyt lavuaari ja wc.

Vierailija
1218/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinttynyt lavuaari ja wc.

Mitäs sen on väliä jos muna oli puhdas.

Vierailija
1219/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ("puhtaissakin") pyyhkeissä ja liinavaatteissa sellanen rasvamainen pinta, kun toistuvasti pessyt pyykin liian säästeliäästi; liian kylmät ja lyhyet ohjelmat ja liian vähän pesuainetta.

Vierailija
1220/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.

Taikka äidiltä/siskolta!

Jos  äiti väenvängällä tuo jotain sisustustavaraa, niin pitäisikö se sitten käännyttää ovella ja sanoa että mun kämppään et noita tuo? Mikä toimisi hyvänä perusteluna?

M/40

Ei ole totta, keski-ikäinen kysyy moista 😂

Mitä jos sanoisit, että "Olen aikuinen, sisustan itse kotini".

Noinhan me naiset tehdään puolta nuorempina. Otetaan lahjat vastaan ja myydään ne pois tai pannaan kiertoon.

On loukkaavaa ottaa joltain vastaan vaikka verhot, ja myydä ne pois heti. Kyllähän se lahjan antaja myöhemmin huomaa, jos lahja on myyty pois. ( toki jos kyseessä on exältä saadut verhot, niin silloin olisi hyväkin myydä heti pois kun ex muuttuu exäksi').

M/40

"Sisustan asuntoni oman makuni mukaan, ostat minulle usein sisustustarvikkeita, mutta en enää halua ja tarvitse niitä". Jos tämän jälkeen kamaa tulee edelleen, ei toivettasi tai sinua kunnioiteta ja kuunnella, eikä varsinkaan enää siinä vaiheessa ole millään tavalla loukkaavaa laittaa tilpehöörit valitsemallaan tavalla toista kautta mäkeen. Miten ihmiset suostuvat kärvistelemään muiden armoilla vuosikymmeniä?