Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla todettiin kondylooma... Tekis mieli kuolla

Vierailija
29.10.2013 |

Oon 20v tyttö, harrastanut seksiä kolmen kanssa, ja joltain noista oon saanut kondylooman... Ja kondylooma voi tarttua kortsunkin kanssa ja ei ikinä parane, eli miten ikinä voin alkaa parisuhteeseen ja kertoa tulevalle kumppanille et mulla on ikuinen sukupuolitauti... Tunen oloni niin likaiseks huoraks.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 20:51"]

Lisää kokemuksia tai muuta juttua, ois kiva lukee :)

t ap

[/quote]

Vierailija
2/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

condyline ilman reseptiä  http://www.europetablets.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tauti 16-vuotiaana, penslauksesta ei mitään apua, lopulta ne jäädytettiin ja se tehosi. Nyt olen yli 40-vuotias eikä ole ollut mitään oireita. En ole edes muistanut koko asiaa ennen kuin luin tämän ketjun. Papassa olen käynyt, elän terveellisesti, lapsetkin tehty. Ei ole vaikuttanut elämääni millään tavoin. Paljon pahempiakin vastoinkäymisiä elämä kantaa eteen. Ap älä liikaa murehdi. Päätät vain selättää tämän sairauden ja sillä sipuli. Pidä itsestäsi huolta äläkä ainakaan itseäsi ruoski tällä asialla. Aurinkoista asennetta sinulle!

Vierailija
4/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille viesteistä t: ap

Vierailija
5/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari faktaa:

-terveen ihmisen keho tappaa hpv:n n.kahdessa vuodessa eli on paraneva tauti

-se hpv virustyyppi joka aiheuttaa näkyviä muutoksia limakalvoille ei aiheuta kohdunkaulansyöpää

Itselläni oli tämä tauti, kondyloomat tuhosin etikalla itse kotona. Virus on kapseloituneena ihossa siinä kohtaa mihin muutokset tulleet ja jos tämän ihokohdan syövyttää esim.etikalla (tai penslaamalla lääkärissä) niin myös virus tuhoutuu. ei oireillut sen jälkeen ja papa.kokeet olleet puhtaita.

Vierailija
6/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 11:57"]

Pari faktaa:

-se hpv virustyyppi joka aiheuttaa näkyviä muutoksia limakalvoille ei aiheuta kohdunkaulansyöpää

Itselläni oli tämä tauti, kondyloomat tuhosin etikalla itse kotona. Virus on kapseloituneena ihossa siinä kohtaa mihin muutokset tulleet ja jos tämän ihokohdan syövyttää esim.etikalla (tai penslaamalla lääkärissä) niin myös virus tuhoutuu. ei oireillut sen jälkeen ja papa.kokeet olleet puhtaita.

[/quote]

NO nämä faktat on kyllä ihan täyttä sontaa

Vierailija
7/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain tartunnan 16v en edes ensin tajunnut sitä, luulin näppyä luomeksi menin sitä poistattamaan ja siellä kuulin sen olevan kondyloomaa. Eikä lääkäri edes kertonut hoidoista tai taudista mitään, enkä oikein tajunnut kyselläkkään kun menin shokkiin tiedosta. Mutta sen näpyn leikkauksen jälkeen ei niitä tullut lisää ja tauti on parantunut itsestään, ilman lääkkeitä.

Vierailija
8/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:19"]

Pari faktaa:

[/quote]

[/quote]

ei muuten ole, aikoinaan tutkin asiaa hyvin huolellisesti (luotettavia uusimpia tutkimuksia mm.). mikään yleisopas terveystietoon ei oikeita vastauksia anna, nämä on ne todelliset.

Vierailija
9/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:56"]

Pari faktaa:

[/quote]

[/quote]

ei muuten ole, aikoinaan tutkin asiaa hyvin huolellisesti (luotettavia uusimpia tutkimuksia mm.). mikään yleisopas terveystietoon ei oikeita vastauksia anna, nämä on ne todelliset.

[/quote]

Vai että virus on kapselisoituneena siihen syylään? Voi luojani mun, auta. 

Vierailija
10/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:59"]

Pari faktaa:

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

virus on kapseloituneena siihen kohtaan limakalvoa jolle kondylooma muodostuu. en muista mihin kerrokseen tarkalleen, mutta kuitenkaan tämä ei kapseloidu niinkuin esim.genitaaliherpes kapseloituu muualle kehoon ja tämän takia hpv on parantuva sairaus. terveen ihmisen elimistö pystyy tuhoamaan tämän viruksen keskimäärin alle kahdessa vuodessa.

Vierailija
11/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:59"]

Pari faktaa:

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos se syylä menee rikki, siellä on sisällä viruksen kehittämää ainetta, joka omalle tai jonkun toisen iholle levitessään voi levittää infektiota. Mutta ei se virus sinne näppyyn kyllä kapseloitunut ole.

Virus ei ylipäänsä ole vaan jossain tietyssä osassa kehoa. Kyllä se on koko verenkierrossa. Mutta jostain syystä niitä näppyjä ei tule noin vaan esim. silmään, jos ei sitten ensin hiero alapäässään niitä näppyjä ja sitten samalla sormella sitä silmää.

Vierailija
12/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:51"]

mä sain tartunnan 16v en edes ensin tajunnut sitä, luulin näppyä luomeksi menin sitä poistattamaan ja siellä kuulin sen olevan kondyloomaa. Eikä lääkäri edes kertonut hoidoista tai taudista mitään, enkä oikein tajunnut kyselläkkään kun menin shokkiin tiedosta. Mutta sen näpyn leikkauksen jälkeen ei niitä tullut lisää ja tauti on parantunut itsestään, ilman lääkkeitä.

[/quote]

Jos sulla oli vaan yksi näppy, se voidaan poistaa kirurgisesti. Jos niitä on monta, niin tulisi liikaa arpikudosta limakalvoille, siksi sellaisessa tapauksessa lääkettä niille.

Vierailija
13/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä yks kohtuullisen uusi tutkimustulos:

A study by researchers at the University of Washington finds most HPV infections in young women resolve naturally within 24 months.

http://www.hpvnews.org/index.php?option=com_content&view=article&id=199:study-most-hpv-infections-resolve-quickly-in-young-women-&catid=192:hpv-research&Itemid=63

ja tässä siitä kapseloitumisesta esim:

The virus infects the  basal cells of the dermal layer by shedding it’s protein capsid, injecting naked DNA into the cytoplasm of the cell where it travels to the cell nucleus (4) (1).

http://www.austincc.edu/microbio/2704n/hpv.htm

Vierailija
14/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:14"]

tässä yks kohtuullisen uusi tutkimustulos:

A study by researchers at the University of Washington finds most HPV infections in young women resolve naturally within 24 months.

http://www.hpvnews.org/index.php?option=com_content&view=article&id=199:study-most-hpv-infections-resolve-quickly-in-young-women-&catid=192:hpv-research&Itemid=63

ja tässä siitä kapseloitumisesta esim:

The virus infects the  basal cells of the dermal layer by shedding it’s protein capsid, injecting naked DNA into the cytoplasm of the cell where it travels to the cell nucleus (4) (1).

http://www.austincc.edu/microbio/2704n/hpv.htm

[/quote]

The HPV resides in the basal cells of an infected individual.

alemmasta linkistä.

Vierailija
15/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomennettuna HPV sijaitsee infektoituneen yksilön tyvisolussa. Nämä tyvisolut ovat siis orvaskeden (ihossa ja limakalvoilla) eräs solutyyppi

Vierailija
16/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tutkimuksessa puhutaan hpv-infektion paranemisesta, se ei tarkoita sitä, että virus poistuisi elimistöstä.

Vierailija
17/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:27"]

Tuossa tutkimuksessa puhutaan hpv-infektion paranemisesta, se ei tarkoita sitä, että virus poistuisi elimistöstä.

[/quote]

Mulle alan lääkäri yliopistollisessa keskussairaalassa sanoi, että näiden virusten toiminnasta ei tutkimuksista huolimatta täysin vielä tiedetä kaikkea. Yhdet tutkimukset osoittaa yhtä, toiset toista, katsokaas, kun empiiriset luonnontieteelliset tutkimuksetkaan ei aina anna yksiselitteisiä ja selkeitä vastauksia.

Joissakin tapauksissa virus katoaa elimistöstä kokonaan. Joissakin tapauksissa ilmeisesti ei. Ei tiedetä, mistä tämä johtuu.

Vierailija
18/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 00:08"]

Oon 20v tyttö, harrastanut seksiä kolmen kanssa, ja joltain noista oon saanut kondylooman... Ja kondylooma voi tarttua kortsunkin kanssa ja ei ikinä parane, eli miten ikinä voin alkaa parisuhteeseen ja kertoa tulevalle kumppanille et mulla on ikuinen sukupuolitauti... Tunen oloni niin likaiseks huoraks.

[/quote]

Ei tuosta nyt kannata ottaa liikaa paineita sillä kondylooma ei oikeastaan ole edes sukupuolitauti. Olet voinut saada viruksen muutenkin ja voinut tartuttaa sen vaginaasi ihan omista käsistäsi.

Vierailija
19/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:33"]

[/quote]

Mulle alan lääkäri yliopistollisessa keskussairaalassa sanoi, että näiden virusten toiminnasta ei tutkimuksista huolimatta täysin vielä tiedetä kaikkea. Yhdet tutkimukset osoittaa yhtä, toiset toista, katsokaas, kun empiiriset luonnontieteelliset tutkimuksetkaan ei aina anna yksiselitteisiä ja selkeitä vastauksia.

Joissakin tapauksissa virus katoaa elimistöstä kokonaan. Joissakin tapauksissa ilmeisesti ei. Ei tiedetä, mistä tämä johtuu.

[/quote]

Siis oliko tämä 35:ole suunnattu? Kyllä, on totta, että lääketiede ei tiedä tarkalleen, poistuuko hpv elimistöstä koskaan. Sitä ei kai oikein voi tutkia, siksi en tiedä, mihin tuo sinun väitteesi, että se joskus poistuu, perustuu. Tämänhetkinen käsitys on, että se ei katoa elimistöstä, mutta läheskään aina se ei oireile. Joka tapauksessa, tuossa linkatussa tutkimuksesa puhutaan hpv-infektion paranemisesta, ei viruksesta paranemisesta.

Vierailija
20/51 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:33"]

[/quote]

[/quote]

Siis oliko tämä 35:ole suunnattu? Kyllä, on totta, että lääketiede ei tiedä tarkalleen, poistuuko hpv elimistöstä koskaan. Sitä ei kai oikein voi tutkia, siksi en tiedä, mihin tuo sinun väitteesi, että se joskus poistuu, perustuu. Tämänhetkinen käsitys on, että se ei katoa elimistöstä, mutta läheskään aina se ei oireile. Joka tapauksessa, tuossa linkatussa tutkimuksesa puhutaan hpv-infektion paranemisesta, ei viruksesta paranemisesta.

[/quote]

*mental shrug* En mä tiedä, mä olen humanisti. Mulle vaan lääkäri sanoi, että saattaa olla, että joissain tapauksissa virus poistuu ajan kanssa elimistöstä kokonaan. Tai sitten ei. Ei tiedetä ihan tarkkaan. Voi olla miten vaan, en mä tiedä. Mulle vaan kerrottiin noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä