Poiminta Hilton-komenteista
"Mua ällöttää tää muka- keskustelijan muka-viaton keskustelunavaus, kuinkas monta nöitä onkaan tänne tullut. Mainostais suoraan eikä kuvittelis, että voi leikkiä anonyymiä täällä. Kiinnostaa myös, että Virpi Suutari oli päättämässä dokkarirahoituksia ja päätti yhden omalle filmilleen ja toisen tuotantoyhtiölle, jonka seuraavaksi tuotannoksi oli sovittu hänen projektinsa. Voisi myös sanoa, että rahastaa nöiden nuorten tarinalla ja käyttää luottamusasemaansa väärin."
Mites nyt suu pannaan, kun AV-raati tyrmäsikin leffan? Tuon kommentin kirjoittaja taitaa tietää mistä puhuu, niin että kaivoitpa itse kuoppasi, Suutari. Suutariksi jäi tämä leffa ja hypetys mammapalstalla.
Jos tarkoitus on saada huomiota, hyvää tai huonoa, niin siinä onnistuit. Pääset otsikoihin floppina.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 09:43"]
Mistä ap. tiedät, ettei Suutari ole jäävännyt itseään omien tuotantojensa rahoituspäätöksenteosta, melkoisen syytöksen esitit.
[/quote]
Ei elokuvasäätiön hallituksen toimenkuvaan edes kuulu tuotantotukipäätökset.
Riitaista porukkaa, tuo elokuvaväki, näköjään ;)
Mä en yhtään tiedä mistä kirjoitat. Hilton-dokkari? Mikä, missä ja milloin?
Joku hiltolilainen näeköjään sekoilee täällä. Ulosanti on ainakin yhtä omituista kuin dokussa.
Mistä ap. tiedät, ettei Suutari ole jäävännyt itseään omien tuotantojensa rahoituspäätöksenteosta, melkoisen syytöksen esitit.
Olipa harvinaisen huono dokkari! Ei päätä eikä häntää.