Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomieheni luulee, että peikkoja on olemassa :O

Vierailija
28.10.2013 |

Katsoimme eilen norjalaista peikkoleffaa. Mies ihmetteli, että mitä siellä metsässä oikein on. Minä siihen, että peikko. Ja totesin, että on se kumma, kun norjalaiset peikot on tollasia hirviöitä. Suomalaiset kun on sellaisia arkoja ja ujoja metsien asukkeja.

Mies siihen, että siis onko tuollaisia peikkoja olemassa? Oikeasti? Minä vaan, että juu juu, on on. Siinä se mies sitten ihmeissään tapitti sitä elokuvaa ja kummasteli, kun ei ole koskaan kuullut, että Norjassa on tuollaisia peikkoja.

Mies on 38vee, korkeakoulun käynyt ja johtavassa asemassa yritysmaailmassa. Ja uskoo, kun mä syötän sille, että peikkoja on olemassa. :O

Siis olen satufani ja helposti puhun mielikuvitusasioista niinkuin ne olisi totta. Mutta onkohan mies uskonut ne muutkin mun jutut?! Kiva kun se jollain työlounaalla alkaa selostaa, että on se kumma, millaisia peikkoja Norjassa asuu... :D

Kommentit (46)

Vierailija
2/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, monet uskovat jopa jumalan olevan olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin väärin, että näin tyhmät ihmiset pärjäävät elämässään hyvin ja pääsevät jopa johtaviin asemiin. 

Vierailija
4/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se taitaa myös uskoa joulupukkiin ja tonttuihin. Miehelläs on taas jännää tähän aikaan vuodesta, kun tontut kurkkivat.

Vierailija
5/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 08:13"]

EI se mies sua sekuntiakaan uskonut. Sen insinöörimielessä oli vaan hauska vitsi käyttäytyä niin kuin olisi uskonut. Nyt se nauraa aapeelle itsekseen että" uskoikohan se mua".

Sinänsä kiva. Teidän parisuhde pysyy kasassa, molemmilla on hupia toisistaan ja molemmat saa tuntua olevansa jotenkin toista fiksumpia.

[/quote]

Näin saattaa hyvinkin olla. :D

Vierailija
6/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 00:18"]

Tavallaan ymmärrän miestäsi, koska itsellenikin tulee joskus sellaisia ihan outoja "onkohan se noin" -juttuja. En esimerkiksi hiljattain muistanut, ettei Suomessa ole  muurahaiskarhuja, vaan väitin tosissani itsestäänselvyytenä, että onhan niitä :D Sitä paitsi joidenkin mytologian olentojen olemassaolosta on jonkin verran tieteellisiä todisteita (merihirviöt, lumimiehet yms.), jotka voivat sotkea pakkaa entisestään.

[/quote]

Lumimiehestä todisteita? jaa, lähteitä kiitos. Ja merihirviöhän ei ole mitään muuta kuin olento joka asuu meressä ja on potentiaaliselta tuhovoimaltaan suuri. Esim. jättiläiskalmari varmaan kelpais merihirviöksi...vähän kriittisyyttä peliin kiitos

Vierailija
7/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 11:29"]

Musta on jotenkin väärin, että näin tyhmät ihmiset pärjäävät elämässään hyvin ja pääsevät jopa johtaviin asemiin. 

[/quote]

Miten se sun mielestä on väärin? Eikö kouluissakin pyritä integraatioon ja siihen, että erilaisilla lapsilla olisi mahdollisuus opiskella samassa luokassa? Miksei sitten työpaikoilla pyrittäisi vastaavasti integraatioon ja siihen, että erilaisilla ihmisillä olisi mahdollisuus edetä urallaan?

Siis kyllä mäkin ihmettelen sitä, miten helposti mies noita työpaikkoja napsii. Tuon nykyisen paikan työhaastattelukin oli sille ihan läpihuutojuttu. Sen hakemus oli ihan naiivisti kirjoitettu (sillä on lukihäiriö, tekee kamalasti kirjoitusvirheitä ja  jotkut lauseet voi olla ihan käsittämättömiä), mutta kai se työkokemus sitten painoi vaa'assa enemmän. Siltä tulee välillä aikamoisia sammakoita suusta, kun se yrittää olla hauska.

Ehkä sellainen sitten vaan vetoaa toisiin äijiin. Kun se oli käynyt tuossa haastattelussa, firman omistajat ja tj oli keskustelleet vähän aikaa keskenään ja sanoneet sitten, että heillä on tässä vielä pari tulossa haastatteluun tänään, mutta kyllä tämä paikka on sun, jos kelpaa.

Mies sai pyytämänsä palkan. Ja työsuhdemersun. Nyt, kun keksi vinkaista, niin ne ostaa sille alle ihan upouuden työsuhdemersun. Mies saa ihan ite valita, millaisen ja millä varusteilla.

Ja omistajat vihjailee, että muutaman vuoden päästä sulle voi olla kovempia asemia tiedossa, jos hoidat tonttisi hyvin.

Olen tavannut firman pippaloissa noita pomoja muutamia kertoja. Ne tuntuu tykkäävän miehestä kovasti. Kun firmaan tuli ihminen, joka alkoi pistää miehelle kapuloita rattaisiin, se tyyppi lensi puolessa vuodessa pihalle.

Mä en ymmärrä, miten tuo mies sen tekee. Kun mun mielestä se on silleen söpösti vähän nuija.. :)

Vierailija
8/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä, että jos ne pomotkin uskoo peikkoihin... :)

Vierailija
9/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leffa oli hillittömän hauska! Mutta se, että joku uskoo niihin... yhtä uskottavia kuin vampyyrit, ihmissudet ja zombiet :D

Vierailija
10/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei nähnyt sitä leffaa kokonaan. Näki vaan sen osan, missä ne ekaksi mellasti metässä sen peikon perässä ja sitten kivetti sen.

Vierailija
11/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uskon peikkoihin ja örkkeihin. Olen nähnyt semmoisia ihan oikeassa elämässä.

Yleensä ne vääntäytyvät keväisin kaupunkeihin säikyttelemään tavallisia naisia.

"Sä oot ihana nainen" ne tulee kuiskimaan korvaan ja yrittävät näyttää seksikkäiltä. Puistatus.

Vierailija
12/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on muuten ostarin kupeessa paikka jota röllimetsäksi sanotaan. Siellähän ne röllipeikot  keväästä syksyyn istuskelevat. 

Vierailija
13/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mun mies luuli, että Taru sormusten herrasta-leffa perustuu tositapahtumiin. Repesin ihan täysiä. Siihen mies kävi selittelemään, että siis ei hän luullut, että koko leffa perustuu tositaphtumiin, vaan ainoastaan että hobitteja on olemassa. Tai on ainakin ollut olemassa.

Selvä.

Vierailija
14/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 23:43"]

Katsoimme eilen norjalaista peikkoleffaa. Mies ihmetteli, että mitä siellä metsässä oikein on. Minä siihen, että peikko. Ja totesin, että on se kumma, kun norjalaiset peikot on tollasia hirviöitä. Suomalaiset kun on sellaisia arkoja ja ujoja metsien asukkeja.

Mies siihen, että siis onko tuollaisia peikkoja olemassa? Oikeasti? Minä vaan, että juu juu, on on. Siinä se mies sitten ihmeissään tapitti sitä elokuvaa ja kummasteli, kun ei ole koskaan kuullut, että Norjassa on tuollaisia peikkoja.

Mies on 38vee, korkeakoulun käynyt ja johtavassa asemassa yritysmaailmassa. Ja uskoo, kun mä syötän sille, että peikkoja on olemassa. :O

Siis olen satufani ja helposti puhun mielikuvitusasioista niinkuin ne olisi totta. Mutta onkohan mies uskonut ne muutkin mun jutut?! Kiva kun se jollain työlounaalla alkaa selostaa, että on se kumma, millaisia peikkoja Norjassa asuu... :D

[/quote]

Tää voi nyt järkyttää teitä, mutta peikot on ihan oikeasti totta eikä suinkaan jotain satuolentoja. Tätä nykyä ne ei vaan enää asu metsissä vaan urbaaneilla alueilla meidän tavallisten ihmisten seassa. 

Vierailija
15/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähipubissa on peikkojen tukikohta.

Vierailija
16/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla älyllisesti Touko Tarkki -tasolla.

Vierailija
17/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, on todella vaarallista jos päättävissä asemissa istuu ihmisiä joiden todellisuustaju on täysin kateissa. Hyvä esimerkki siitä on Auer-keissi, jossa kaksi syytöntä ihmistä istuu vankilassa koska tuomarit uskoivat lääkäriä jonka mukaan immenkalvot kasvavat takaisin!

Vierailija
18/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikkoja on kyllä olemassa

Vierailija
19/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hauska. Ei ole paljoa aikaa, kun äitini -joka on ihan kaikissa sielun ja ruumiin voimissa ja yleensä perillä kaikista asioista - alkoi ihan tosissaan kysyä, että onko menninkäinen joku oikea eläin, vai onko se satuhahmo...hän oli ihan tosissaan ja aidosti epätietoinen.

Vierailija
20/46 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen aina peikkoja ja pieniä lilliputti-ihmisiä kun olen kamalassa krapulassa :D