Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kannattaa pihdata suhteen alussa

Vierailija
28.10.2013 |

...jos toiveena on mahdollisimman pitkään kestävä suhde?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä miehenä jättäisin heti jos pillua ei heruisi ekana parina päivänä.

Vierailija
2/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:13"]

...jos toiveena on mahdollisimman pitkään kestävä suhde?

[/quote]

Jos sulla ei itsellä heti tee mieli sänkyyn sen kanssa sen verran että sulla tulee mentyä myös, niin suhteesta ei kyllä kovin pitkään kestävää ole tulossa. Ennemmin etsit semmoisen puoliso-ehdokkaan, ettei sun ei tarvi kysellä tuommoisia typeryyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä neitsyt maria leikkiä aikuisilta ihmisiltä. Mutta kukin tyylillään. Meillä oli seksiä pari vuotta ennen parisuhdetta joka on nyt kohta kestänyt kymmenvuotta.

Vierailija
4/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edeltävistä vastauksista voi päätellä: nykyään ei ole toivoakaan saada suhdetta, jos ei ole valmis seksiin ventovieraan kanssa. Hitto kun olen syntynyt väärälle vuosisadalle...

Vierailija
5/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole merkitystä miten käyttäydytte suhteen alussa, sillä on merkitystä miten käyttäydytte jatkossa.

Vierailija
6/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan suosittele pihtaamista suhteen alussa, enkä muutenkaan.

Valehtelu, huijaaminen, manipulointi ja kiristäminen ei varsinaisesti auta kestävän suhteen rakentamisessa.

Vierailija
7/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran huomaan, että arvoni ja asenteeni ovat menneestä maailmasta. Ei tulisi nimittäin pieneen mieleenikään hypätä heti ensimmäisenä iltana sänkyyn jonkun uppo-oudon äijän kanssa. Minä haluan ensin tutustella kaikessa rauhassa ja ottaa selvää, luotanko kumppaniin ja luottaako hän minuun ja onko välillemme kehittynyt lämpimämpiäkin tunteita kuin vain ystävyyttä ja luottamusta. Jos näin on, niin sitten se petikin voi alkaa houkutella. Olen nimittäin sitä mieltä, että yhdyntä on rakkauden huipentuma, jossa molemmat osapuolet antautuvat toisilleen ehdoitta. Ja se antautuminen edellyttää syvää luottamusta. Kohdallani ei ole kysymys mistään uskonnollisesta tai yleensä moraalisesta asenteesta. Näin vain olen aina ajatellut.

Arvaan, että nyt tulee alapaukkua ja rutosti, mutta antaa tulla. Rakastelu on kuitenkin paljon muuta kun neänniisto, paineenpurku tai pussientyhjennys. Noissa toimissa nainen ei saa mitään, on vain Pumpattava Barbara.

Vierailija
8/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 30 min.

Vierailija
9/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, et todellakaan ole harvinaisuus. Muutamat kovaääniset naiset nyt vain pitävät enemmän meteliä itsestään ja kokevat tarvetta korostaa omaa seksuaalisuuttaan; "minähän annan ensitapaamisella".

Näinhän se aina on, että äänekäs porukka saa minkä tahansa asian tuntumaan normilta, koska pitävät siitä niin kovaa mekkalaa.

Vierailija
10/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:00"]

12, et todellakaan ole harvinaisuus. Muutamat kovaääniset naiset nyt vain pitävät enemmän meteliä itsestään ja kokevat tarvetta korostaa omaa seksuaalisuuttaan; "minähän annan ensitapaamisella".

Näinhän se aina on, että äänekäs porukka saa minkä tahansa asian tuntumaan normilta, koska pitävät siitä niin kovaa mekkalaa.

[/quote]

Niin ja toiset meistä on sellaisia, että menevät ihan tunteen mukaan.

Itse olen antanut niin ensi treffeillä kuin vasta muutaman viikon tapailun jälkeen.

En vain näe mitään järkeä siinä, että lähdetään leikkimään väkisin jotain neiti Sievää, panee silloin kun ITSENSÄ tekee mieli ja kun toinenkin on vastaanottavainen moiseen. Ei kai siinä sen kummallisempaa peliä tarvitse vetää, aikuisten ihmisten?

Vierailija
11/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene edes treffeille uppo-oudon miehen kanssa, joten ekoilla treffeillä voin jo antaakin. En harrasta mitää baarituttavuuksia vaan olen tutustunut miehiin harrastusten, ystävien ja töiden kautta ennen kun menen edes treffeille.

Ja mietä voi käyttää myös masturbaation välineenä, eikä seksi ole minulle missään pyhän jeesuksen asemassa. Rakastelu ja panemine on tosiaankin kaksi eriasiaa.

Vierailija
12/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että tällaista pitää kysellä netistä tuntemattomilta. 70% valehtelee netissä heti kättelyssä, joten älä nyt näiden vastausten pohjalta tee pätöstä. Päätös pitää tulla itsestä. Suosittelen keskustelua alkuun, sillä pudotat pari idioottia kättelyssä pois.

Vierailija
13/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihdata? Siis sinua haluttaa hulluna mutta pihtaat....hmmm...eli harrastat useinkin seksiä tuntemattomien kanssa...ko? Ja nyt haluaisit pidemmän ajan suhteen? Miksi niistä aiemmista suhteistasi ei ole tullut mitään?

Vierailija
14/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihdata? Viikko tunnettiin, sitten seksiä ekan kerran, yhdessä oltu 26 vuotta. Eikä meillä pihdata edelleenkään, ei mistään syystä.

Vierailija
15/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko pihtaisit jotain 20 vuotta ja sitten ukkosi vaihtaa sut nuorempaan.

Vierailija
16/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:15"]

Me mentiin sänkyyn ensimmäisenä iltana. Yhdessä on oltu 7v. Mutta mikä sulle on mahdollisimman pitkä suhde?

[/quote]

Mahdollisimman pitkä suhde tarkoittaa jopa loppuelämän kestävää suhdetta.

ap

Vierailija
17/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:10"]

Juu minä miehenä jättäisin heti jos pillua ei heruisi ekana parina päivänä.

[/quote]

Tämä juuri yksi "pihtaamisen" etu, eli sinun kaltaiset miehet karsiutuu pois.

Vierailija
18/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:37"]

Valehtelu, huijaaminen, manipulointi ja kiristäminen ei varsinaisesti auta kestävän suhteen rakentamisessa.

[/quote]

Mikä ihmeen valehteleminen, huijaaminen, manipulointi ja kiristäminen???

ap

Vierailija
19/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:37"]

[/quote]

Mikä ihmeen valehteleminen, huijaaminen, manipulointi ja kiristäminen???

ap

Vierailija
20/31 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihdata ja pihdata. Olenko ainoa ihminen maailmassa jolle tällä sanalla on negatiivinen kaiku? Se ettei halua mennä heti sänkyyn jonkun tuntemattoman hyypiön kanssa ei ole mitää pihtaamista. Se on tervettä järkeä. 

Mene sänkyyn sen miehen kanssa sitten kun haluat sitä ja olet todennut ettei se ole mikään päänahkoja keräilevä pelimies. Miksi kukaan edes kysyisi tällaista itsestään selvyyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi