Muistutatko jotakuta julkisuuden henkilöä?
että erehtymisen vaara on suuri? Onko muuten kyseessä sellainen tilanne jossa harhautetaan uhria ja tekijä saa ilmaiseksi seksiä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:20"]
Joo, Lauri Tähkää. :D
[/quote]
Meidän koira on Lauri Tähkän näköinen!
Mulla on ihan sama naama kuin Angela Merkelillä :/
Kuulemma Goldie Hawnia n30v sitten, onneksi en nyt ;)
Mulla on täsmälleen samanlainen naama poskipäineen kaikkineen kuin Jenni Vartiaisella, tämä on monesti sanottu. Mun mielestä törkeää herjaamista koska Jenni on erittäin epämiellyttävän ja kolhon näköinen nainen.
Mila kunis. Ei haittaa, olen otettu :)
Benny Hill tulee ensimmäiseksi mieleen, tuskin auttaa seksi-rintamalla. Varsinkaan näin naisena...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:54"]
Benny Hill tulee ensimmäiseksi mieleen, tuskin auttaa seksi-rintamalla. Varsinkaan näin naisena...
[/quote] :-)
Jope Ruonansuu..olen kylläkin nainen..nuori sellainen
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:57"]
[/quote]Ihana<3
Kuulemma olen Vappu Pimiän ja Armi Toivasen sekotus :-D En kuulemma niinkään ulkoisesti menisi kaksoisolennosta, mutta eleet ja ilmeet sekä ääni kuulemma ovat hyvin samankaltaiset :-D
Toivottavasti en. Haluan muistuttaa vain itseäni, korkeintaan vanhempiani tai sisaruksiani, mutta en missään nimessä ketään julkkista.
Mua on sanottu Jessica Bielin, Nina Dobrevin ja Anne-Mari Bergin näköiseksi. Fbookin jossain matchissä tuli että näytän Anna Abreulta :D En mäkään kakoisolentona menisi, mutta samoja piirteitää ja näköä hieman.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:08"]
Mua on sanottu Jessica Bielin, Nina Dobrevin ja Anne-Mari Bergin näköiseksi. Fbookin jossain matchissä tuli että näytän Anna Abreulta :D En mäkään kakoisolentona menisi, mutta samoja piirteitää ja näköä hieman.
[/quote Lissän vielä että mun siskoa luultiin joskus Anna Abreuksi :D
Kuulemma kuin ilmetty Christina Ricci. Tätä sanonut useat ihmiset viimeiset 10 vuotta
Klonkkua muistutan. Ja joo, on erehdytty luulemaan aidoksi. Kultasepän liikkeessä kihloja valitessa kuulin tirskuntaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:59"]
[/quote]Ihana<3
[/quote]
niin olenkin ja saan myös aina ilmaiseksi seksiäkin tällä naamalla..miehiltäkin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:59"]
[/quote]Ihana<3
[/quote]
niin olenkin ja saan myös aina ilmaiseksi seksiäkin tällä naamalla..miehiltäkin.
[/quote]
No et sä kyllä sitten sitä muistuta xD Taidat liioitella...
Joo, Lauri Tähkää. :D