Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä olet saanut hoidettua tai peitettyä tummat silmänaluset?

Vierailija
28.10.2013 |

-panda

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän superlöydön ja se todella vaalentaa tummuuden ja poistaa pussit ja juonteet. http://www.cosmetic.fi/epages/cosmetic.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/…

Vierailija
22/27 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittoon ehdottomasi paras on Macin longwear concealer. Pienikin määrä peittää tummuuden eikä keräänny juonteisiin. Olen kokeillut uskomattoman määrän tuotteita, eikä mikään vedä vertoja tälle.

Vierailija
24/27 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveästi yrittänyt piilotella tummia silmänalusia. Minusta ne on mielenkiintoiset, vähän kuin pisamat joillakin. Naamasta tulee niin valju kun kaikki väri tasoitellaan.

Vierailija
25/27 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään tosi tummat silmänaluset eikä tökötit auta, kerrostuvat vaan ryppyihin.. törmäsin tänään ekaa kertaa tällaiseen vastaväritekniikkaan mikä sinänsä on kyllä järkeen käypää! ei oo kyllä tullut mieleenkään laittaa punaista silmien alle http://www.festivus.fi/2016/01/taydellisen-ihon-salaisuus.html :O ihan pakko kokeilla heti huomenna, onhan mulla noita huulipunia!

Vierailija
27/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut panda jo pari vuotta ja luovutin! Jos nukun hyvin, oon silti panda, jos menen nukkumaan aikaisin, oon silti panda. Yritin jossain vaiheessa peittää ne mutta näkyy silti, käytän silmävoidettakin jos nyt joku yrittää ehdottaa sitäkin. Eli siis, hyväksyin panduuteni ja elän tän kanssa! Pidän nyt mun silmänaluksista ne on söpöt :)