Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka siistejä miehenne ovat?

Vierailija
28.10.2013 |

Vessa, keittiö, makuuhuone? Kulkeutuuko roskat roskikseen, viedäänkö roskapussi kuinka usein piharoskikseen? Entäs miehen hygienia? Haiseeko henki, hiki? Onko esinahan alla töhnää? Kertokaa vaikka ette asuisi yhdessä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin siisti, suorastaan vähän neuroottinen. Laittaa esimerkiksi kaupasta ostetut tuotteet aina eri rasiaan tai käärii kelmuun ennen kuin laittaa ne jääkaappiin. Käy kaksi kertaa päivässä suihkussa, vaatteet pesee ja silittää yhden käytön jälkeen. Siivoaa toistenkin jälkiä, jos hetkeksi jää lautanen olkkarin pöydälle, kiikuttaa sen heti tiskikoneeseen.

Vierailija
2/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa ny jumankauta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huolehdin kodin siisteydestä, mies autotallin, autonsa ja itsensä siisteydestä. Auto ja autotalli ovat siistit ja mies huolehtii omasta hygieniastaan jopa tarkemmin kuin minä. :)

Vierailija
4/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti, huolehtii hygieniastaan hyvin. Käyttää peräti hammaslankaa, toisin kuin minä. Minä siivoan, mutta mies ei jätä pahemmin mitään lojumaan. Astioita saattaa jäädä tiskipöydälle sen sijaan, että ne menisi suoraan koneeseen, mutta muuten ei sotke. Mies vie roskat joka toinen päivä. Minä vein viimeksi ehkä 4 vuotta sitten.

Vierailija
5/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:27"]

Siisti, huolehtii hygieniastaan hyvin. Käyttää peräti hammaslankaa, toisin kuin minä. Minä siivoan, mutta mies ei jätä pahemmin mitään lojumaan. Astioita saattaa jäädä tiskipöydälle sen sijaan, että ne menisi suoraan koneeseen, mutta muuten ei sotke. Mies vie roskat joka toinen päivä. Minä vein viimeksi ehkä 4 vuotta sitten.

[/quote]

Mä asun sun miehen kaksoisolennon kanssa =D

Jopa tota roskista myöten.

Vierailija
6/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työhuone on yleensä täysi kaaos. Puolipitoiset vaatteet laitetaan työhuoneen oven päälle. Roskat jäävät työpöydälle ja välillä muuallekin. Lasit jäävät ruokapöydälle ja työpöydälle, koska saattaa käyttää niitä vielä. Oikeasti ei käytä. Nenäliinat jäävät työpöydälle ja yöpöydälle. Kengät jäävät keskelle eteistä. Takki usein työhuoneen tuolilla. Istuu työhuoneessa tietokoneella yömyöhään ja sotkee sipsien suklaan muruja lattialle.

En siivoa työhuonetta. Muun kodin yritän pitää siistinä. Noloa vain, kun työhuoneeseen on ulko-ovelta suora näkymä. Pitäisi pitää ovi aina kiinni.

Vierailija
7/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kaikin puolin siistimpi kuin minä ja vastaa siivouksesta 90-prosenttisesti.

Vierailija
8/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:27"]

[/quote]

Mä asun sun miehen kaksoisolennon kanssa =D

Jopa tota roskista myöten.

[/quote]

Haha :D Hyvä mies. :)

Vierailija
9/11 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuinen. Tavarat jää juuri niille sijoilleen, missä niitä on viimeksi käytetty ja kaikki on aina hukassa. Ihme kyllä pitää lompakostaan ja avaimistaan hyvää huolta, vaikka avaimet ei koskaan päädykään naulaan, vaan jäävät miehen taskuihin. Mies kasaa puolipitoisia vaatteita tuolille vaikka metrin pinon eikä koskaan pura niitä. Sitten ilmoittaa mulle, kun sukat on lopussa, että pitäisi pestä. Itse ei pese.

Huusholli on hänen jäljiltään kamalassa kunnossa, pöydästä astiat korjaamatta ja tiskikoneeseen laittamatta, hellan roiskeet pyyhkimättä, sänky petaamatta. 

Itsestään mies huolehtii, käy suihkussa, käyttää deodoranttia, pesee hiukset ja ajaa parran.

Vierailija
10/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurustelun alussa menin hänen yhden miehen kotiinsa, kyselin että käykö sun äiti täällä siivoamassa. Minulla oli ennakkoluulo, että poikamies elää sekasotkun keskellä, eikä ainakaan itse siivoa. Olin väärässä ja sain ihanan siistin miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme