Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Myyn jos hinta miellyttää" tai "Ei pakko myynnissä" tai "Tarjoa".

Vierailija
11.09.2020 |

Mun on jotenkin vaikea ymmärtää näitä. Joko joku asia on myynnissä tai ei ja sillä on joku hinta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisiin ilmoituksiin kannata käyttää aikaa. Netin kauppapaikat ovat aivokuolleita torspoja täynnä.

Vierailija
2/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsii sellaiset pois, jotka luulevat olevansa huutokauppakeisareita ja tarjoavat puolet pyyntihinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. 

Itse ohitan aina tällaiset myyntiyritykset (jos ne nyt sitten niitä onkaan), koska minusta on hämmästyttävää, että ihminen ei omalle myyntiartikkelilleen tiedä hintaa. 

Minua ei kiinnosta alkaa jahkaamaan myyjän kanssa mitä tuote mahtaisi lopulta maksaa ja jos myyjä on niin urpo, ettei voi ilmoitukseen panna hintaa, pitäkööt kamansa. En ala esim. soittelemaan ja sitten jahkailun jälkeen toteamaan, että "ei hitto, olipa kallis". 

Vierailija
4/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsii sellaiset pois, jotka luulevat olevansa huutokauppakeisareita ja tarjoavat puolet pyyntihinnasta.

No mikä hitto siinä on, ettei voi laitta hintaa näkyviin? Siinä toivossa, että joku tarjoasi ylihintaa?

Yleensä kuvasta ja tiedoista ei edes selviä tuotteen valmistjaa tms mikä on ratkaisevaa tietoa. 

Vierailija
5/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin Marimekko-ryhmät 🙄 Oli sitten kyse vaikka kusenpolttamista raitasukkahousuista, nekin myydään ”jos hinta miellyttää”. Yleensä myyjänä kurpahtanut mummeli.

Vierailija
6/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosi-ikäisiä ei miellytä mikään hinta.

Vierailija
7/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä hitto siinä on, ettei voi laitta hintaa näkyviin? Siinä toivossa, että joku tarjoasi ylihintaa?

Yleensä kuvasta ja tiedoista ei edes selviä tuotteen valmistjaa tms mikä on ratkaisevaa tietoa. 

No just tämä. Eikä itse jää kiinni ahneudestaan.

Vierailija
8/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä enmyöskään tykkää sellaisista myynti-ilmoituksista.

Kerran kyllä ostin ison kodinkoneen tuollaisesta ilmoituksesta.

Tarjosin 40 euroa. Myyjä vastasi että ei luovu tuolla hinnalla. Vastasin vaan ok, en tarjonnut enempää.

Parin kuukauden kuluttua myyjä soitti minulle että olisinko vielä kiinnostunut. Vastasin että sillä 40 eurolla.

Myyjä toi sen minulle kotiin sillä hinnalla.

Vierailija
9/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä enmyöskään tykkää sellaisista myynti-ilmoituksista.

Kerran kyllä ostin ison kodinkoneen tuollaisesta ilmoituksesta.

Tarjosin 40 euroa. Myyjä vastasi että ei luovu tuolla hinnalla. Vastasin vaan ok, en tarjonnut enempää.

Parin kuukauden kuluttua myyjä soitti minulle että olisinko vielä kiinnostunut. Vastasin että sillä 40 eurolla.

Myyjä toi sen minulle kotiin sillä hinnalla.

Amatööri. Olisit sanonut että et ole oikeastaan kiinnostunut enää koko asiasta mutta 20 eurolla voisit harkita.

Vierailija
10/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt myös toiseen kummalliseen ilmiöön. Mulla oli laatikollinen vanhaa astiaa, suurin osa ihan merkkijuttuja. Halusin näistä äkkiä eroon. Joten hinnat suht edulliseksi ja ei missään nimessä huutokauppajuttuja. No nopeasti tulikin ostan kommentit. Se mikä oli hämmentävää että moni alkoi haukkua minua kuvan alla, Olin ilmeisesti idiootti kun myin niin halvalla. Että kyllä mun kannattaisi vielä ilmoitus muuttaa huutokaupaksi. Vaikka siinä siis oli jo kiinnostunut ostaja.