Vanhoja vaatemerkkejä!
Kuka muistaa jotain vanhoja vaatemerkkejä, joita käytti tai jotka olivat muotia joskus 70-90-luvilla?
Mun lemppari oli "Emanuelle", taisi olla mexxin edeltäjä. Farkkujen piti olla Beaversit.
Kommentit (24)
Oli kavereilla kaikilla Jamekset, joten minäkin ostin sellaiset...
Dixi Coat teki laadukkaita päällystakkeja. Figura, Patricia, Hyvon yllä hyv'on olla!
Amarit sen tekevät!
Beaversit oli kova sana yläasteella, samoin Mic Mac. Myös minulla oli Emanuellea joskus 80-luvun puolivälin molemmin puolin. Ja tietty Levikset oli jalassa monta vuotta :)
Piretta oli myös hyvä merkki aikanaan, ainakin takkeja valmistivat.
Ball-raitapaidat, 90-luvun alkupuolella.
90-luvun loppupuoliskolla Fubu ja Fila olivat kaikkien steissigängstojen ja muiden henkisten hoppineegereiden suosikkimerkkejä.
O'neill toppatakit, laukut ja reput, LA Gearin lenkkarit.
mä muistan kanssa nuo Ball-paidat ja NafNafin vaatteet.
Eastpakin reput! Joita roikotettiin niin alhaalla kuin pystyi...
Huskyn villapipot mahdollisimman isolla tupsulla tai ketunhännällä. ClubAn lasketteluvaatteet.
Bula-hatut
Fila 90-luvun lopulla
Säämiskäiset Adidaksen Onet
Levis oli ainoa oikea farkkumerkki joskus 90-95, sitten tuli Diesel
Timberlandin tai Catin hunajanväriset nahkamaiharit piti olla kaikilla siinä 90-l lopussa.
Adidas Firebird -tuulipuku oli kans kovaa kamaa breakdance-villityksen ja Freestylerin ansiosta. Korsossa ja Keravalla tuo muoti ei ole tainnut vieläkään mennä ohi.
Luhta, joka on tullut nyt takaisin, mutta muistelisin, että 80-luvulla oli laadukkaampaa.
MicMac -farkut ja Boy-lippikset 80-luvulla, Adidaksen tummansiniset mokkalenkkarit kolmella raidalla 70-l. lopulla, Kappa-pikeepaidat 70-80 -lukujen taitteessa (hyi, inhosin niitä)
80-luvulla turkulaisessa lukiossa piti olla Lacosten pikee, Busnelin neule ja purjehduskengät.
P.T.A. oli yksi Piretan merkki.
Pola.
Wrangler.
Fila.
2 viimeistä taitaa olla edelleen?
Trinet oli suuressa suosiossa ainakin Turun seudulla, heillä oli oma liike Puutorin vieressä.